Archief - Buitenlands voetbal

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

hipStar

Legacy Member
Off topic: heb je een site met al die fun animated gifs? OVer voetbal dan

Wesdude

Legacy Member
hipStar zei:
Off topic: heb je een site met al die fun animated gifs? OVer voetbal dan

Als ge het tegen mij had, neen geen site waar ze allemaal opstaan, ik kom ze meestal tegen op een Man United forum.

FoxConn

Legacy Member
hmja chelsea heeft echt wel nood aan een betere trainer :) in mijn ogen nog steeds de dikste ploeg van engeland..morja

Romelus

Legacy Member
Piejie zei:
Heb je Mario dan al vaak zien spelen?

Redelijk , uitgebreide samenvattingen van matchen van Inter op Rai , en kben niet onder de indruk. Zn passing + controle kan veel beter en kvind hem nie indrukwekkend sterk op het technisch vlak. Afwerking is ntrlk ok.

Piejie

Legacy Member
Even terzijde, wanneer kijk jij dan op Rai naar samenvattingen van de Serie A? Hoe noemt dat programma?

Romelus

Legacy Member
Piejie zei:
Even terzijde, wanneer kijk jij dan op Rai naar samenvattingen van de Serie A? Hoe noemt dat programma?

Gwn de zondagavond naar samenvattingen van de topwedstrijden die ze tonen op het einde van het nieuws :s
Kdenk dat et Telejournal noemt ofzo , maar mijn italiaans is nie zo goed:p

Piejie

Legacy Member
Mja, ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat er redelijk uitgebreide samenvattingen van Serie A matchen in een nieuwsuitzending van amper een halfuurtje zitten. Alleszins niet de soort van samenvattingen waaruit jij zou kunnen opmaken dat de passing, techniek en controle beter zou moeten kunnen van 1 bepaalde speler van de 22.

Soit, dat is wat ik erover denk, geen nut eigenlijk om daar verder nog op in te gaan.

Als je volledige matchen ziet, zie je dat die jongen op praktisch elk vlak al zeer veel in huis heeft.

NemesisBE

Legacy Member
wat ik van hem heb gezien tegen Fiorentina dit weekend, was toch indrukwekkend hoor. alsek dat dan vergelijk met Pato tegen AS Roma bv (ja ik heb beide matchen volledig gezien) dan moet ik toch zeggen dat Ballotelli vooral fysiek een pak sterker en beter is.
en 17 jaar da ventje, hij heeft nog een grote carrière voor zich !

Mako

Legacy Member
Lord Roel zei:
wat ik van hem heb gezien tegen Fiorentina dit weekend, was toch indrukwekkend hoor. alsek dat dan vergelijk met Pato tegen AS Roma bv (ja ik heb beide matchen volledig gezien) dan moet ik toch zeggen dat Ballotelli vooral fysiek een pak sterker en beter is.
en 17 jaar da ventje, hij heeft nog een grote carrière voor zich !

kvond pato ook niet goed tegen arsenal. Ge ziet uiteraard dat hij nen beestigen techniek heeft, maar is nog bijlange geen topniveau. (als die matchen tegen arsenal een waardemeter mogen zijn van zijn kunnen)

van balotelli weet ik alleen dat hij belachelijk goed is op fm. Kprobeerde die altijd te kopen, maar zelfs een bod van 11miljoen was niet genoeg :cry:

FoxConn

Legacy Member
Mako zei:
kvond pato ook niet goed tegen arsenal. Ge ziet uiteraard dat hij nen beestigen techniek heeft, maar is nog bijlange geen topniveau. (als die matchen tegen arsenal een waardemeter mogen zijn van zijn kunnen)

van balotelli weet ik alleen dat hij belachelijk goed is op fm. Kprobeerde die altijd te kopen, maar zelfs een bod van 11miljoen was niet genoeg :cry:

mako jongen nu stelt ge me teleur ....

FM editor FTW!!!:D

Wesdude

Legacy Member
CRISTIANO RONALDO has rubbished rumours he will join Real Madrid in the summer and said: “I’m sick of having to tell people I’m happy at United.”

The brilliant Portuguese star, 23, knows the Spanish champions want to smash the world transfer record by signing him for £90million — but he is not interested.

Ronaldo insists his decision to stay loyal to Manchester United and Alex Ferguson is nothing to do with the promise of a new £150,000-a-week salary, as exclusively revealed in SunSport last Saturday.

He said: “I just don’t care what the whole world seems to want to say about me or speculate about my future.

“I’ve said it a thousand times and, by now, people should realise . . . I’m totally happy at United.

“I’m in the form of my life and I’m having the season of my career so far. So it makes me mad sometimes to read some of the things which are supposed to be related to my future.

“I get angry but I’m trying to accept it’s a waste of energy to be furious because it is not worth it.

“It’s not by chance I’ve ended up at United. I always showed that I had the basic talent and commitment to become a professional player.

“Then my development here has been aided by the support and the correct environment for my talent to develop. There is an attitude of hard work here that I need and like.

“This season is massively demanding on all fronts, personally, for United and for Portugal.

“So what I’m trying to do is set everything else aside and be ready to give my utmost in every match from now until the end of United’s season and then into the European Championships with Portugal.

“If I’m performing at the best level of my life, then it’s not by fluke. Far from it — I’ve worked damn hard to try and achieve exactly that.

“I’m pushing myself mentally and physically. I’m working constantly to better myself — it’s for those reasons alone, and not by luck, that the results are coming and the goals are flowing.”

The No 7 feels deep pride at breaking George Best’s historic scoring record of most goals for a United winger with 37 strikes this term.

But he does not want to be remembered for that alone.

His playboy image bears no relationship to the reality of the young man who is almost always last off the training pitch at Carrington and who practises and practises to make all his tricks, flicks and free-kicks look so simple.

But they are not.

He added: “People are talking about the free-kicks that I’ve scored this season but there is absolutely no secret to scoring them.

“It is nothing more than work and repetition over and again.

"I’m scoring them so that gives me more confidence to keep on trying and practising but the only explanation for the fact that they go in is dedication and hard work.

“Of course I’m honoured and proud that I’ve managed to beat George Best’s record this season — something like that is deeply special as a moment in your career.

“But the most important thing that happened that night was that we beat Bolton.

“Only the fans can say what they think about comparisons between me and George Best and whether I’m a good successor to his wonderful legacy.

“In general, I think the fans only want the best for the club and, rather than compare us, the important thing is that my performances are helping United succeed and that makes all of us happy.”

As the title moves to within touching distance for United, Ronaldo is preparing to stage a grandstand finish to the season with victory in the Champions League and European Championships with Portugal.

He said: “There’s enormous motivation for all of us that the Champions League semi-final first leg is in the Camp Nou against Barcelona — it won’t be easy.

“But we have massive confidence in ourselves to come through it.

“Then I’m sure I’m still going to be in condition to help Portugal this summer.

“My training has always been focused on remaining at my best until the Championships are finished because, in my opinion, we’ve got a Portugal squad which is capable of becoming champions of Europe.”

Feck off Real. :tongue: Ronaldo is here to stay.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan