Archief - Buitenlands voetbal

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Piejie

Legacy Member
Cambiasso :applause:

2 keer Maicon met een grote poort voorbij zijn man. Zalig :love:

marre_man

Legacy Member
Wesdude zei:
Ja die Eboué speelt al heel het seizoen redelijk zwak op die midden rechts positie vind ik, zet daar toch Walcott van in het begin.

Wes brown al vandaag zien spelen? :puke:

daar zet je ook veel beter owen hargreaves...

Fabby

Legacy Member
Achja, hebben weer veel kansen gehad en er geen enkele van benut. Typisch. Seizoen is gedaan maar toch een belangrijk seizoen denk ik, vandaag weer bewezen dat het er wel inzit. Domme goal weggegeven. Mooie vrije trap. Proficiat dus.
Op elke linie een kwaliteitspeler bij, ook al kosten ze miljoenen.
Carlos Vela kan misschien de spits al worden alhoewel ik weer denk dat hij ook op de flank mag beginnen zoals Theo.
Verder belangrijk dat Flamini bijtekent. Een bangelijke CB heb ik niet direct in gedachten, maar hij moet er toch komen vind ik. Maarja las al op arsenal.com en sportinglife.com "Wenger won't splash the cash" dus zal weer op mijn kin mogen kloppen.

Tsommy

Legacy Member
Ik zou toch graag mica richards naast Gallas zien. Dan hebt ge ook verschillende spelers vanachter die op verschillende posities kunnen spelen.

Fabby

Legacy Member
Vond nochtans Gallas de mindere van touré, zeker niet om kapitein te zijn. Ook Santa Cruz kwam bij mij in gedachten als koele killer.

Wesdude

Legacy Member
marre_man zei:
Wes brown al vandaag zien spelen? :puke:

daar zet je ook veel beter owen hargreaves...

Brown is verdediger rechts. Maar inderdaad, gisteren was hem nie goe; ma wie wel buiten Edwin.

Wenger begint door te draaien, dat interview op Match of the day gisteren was wel lachen. :lol:

En qua geld spenderen, Ferguson plant ook nog wat aankoopjes in de zomer precies:

And Ferguson has confirmed that he will be out to reinforce his side further when the transfer window reopens.

"I don't need to spend, but I will," he said. "I think there is an area where we are short and we can stock up on that a bit.

"It is not easy getting the best players here. But we have to because when you have a lot of quality in your squad you have to be absolutely correct on who you bring in.

"A player has a chance to come to a club like United and he would say 'that's my challenge to be in the team.'

"That's what good payers do. I don't think I will bring in as many as last season and if we buy players it will probably be young ones.

Btw: http://i26.tinypic.com/2wnqxah.gif :crazy:

NemesisBE

Legacy Member
moeha, geweldig weekend op Europees vlak ^^
Man Utd wint, Real wint, Inter wint, Juve wint, Bayern wint, Bremen wint

woop woop :D nu vandaag Chelski nog winnen en tis lekker spannend in England :]

Wesdude

Legacy Member
Ah gelle hed in elk land een ploeg :p Voor wie kiest ge dan in de champions league?

NemesisBE

Legacy Member
ma neeje, kheb zo een volgorde van sympathie :p
eerst en vooral willek dat Inter de CL wint, lukt da ni, heb ik het voor Man Utd, lukt dat niet, hebbek voor Lyon, lukt dat niet, vind ik Chelsea wel tof
ploegen die ik absoluut altijd haat zijn Liverpool, Milan & Barça :p

FoxConn

Legacy Member
rofl nu wilt Inter die ronaldhino ook hebben tsss :)
mss iets voor de gunners ja :D

NemesisBE

Legacy Member
eih bah, kwil Ronnie ni bij Inter :(
enige die ik zou willen als extra is Cristiano :D voor de rest is Inter vrij compleet imo :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan