waffel
Legacy Member
Wesdude zei:Ah gelle hed in elk land een ploegVoor wie kiest ge dan in de champions league?
manU is men favo interland ploeg
anderlecht men favo belgische ploeg (en gaat voor op alles zolang ze meedoen
)inter is men favo ingame ploeg en volg ik dus ook wat in het echt
en real heb ik er gewoon bijgezet moest ik een ploeg kiezen uit spanje




).
die kwam ik ook al tegen op een Man United forum, best .gif ever. 