Archief - Buitenlands voetbal

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

waffel

Legacy Member
Wesdude zei:
Ah gelle hed in elk land een ploeg :p Voor wie kiest ge dan in de champions league?

manU is men favo interland ploeg

anderlecht men favo belgische ploeg (en gaat voor op alles zolang ze meedoen :p)

inter is men favo ingame ploeg en volg ik dus ook wat in het echt

en real heb ik er gewoon bijgezet moest ik een ploeg kiezen uit spanje :p

massief

Legacy Member
int buitenland heb ik enkel ploegen waar dak sympathie voor heb
en eigenlijk hoort bijna de volledige engelse competitie daar bij :D

Wesdude

Legacy Member
Ben blij dat hij toen niet naar United is gekomen, maar op het einde koos voor Barcelona en het mooie weer. Anders hadden we Ronaldo misschien nooit gekocht. :D

Osis1984

Legacy Member
FoxConn zei:
rofl nu wilt Inter die ronaldhino ook hebben tsss :)
mss iets voor de gunners ja :D

no way in hell !
Arsène heeft neus voor goeie prijs/kwaliteit ;)

Ook is Ronaldinho totaal gene speler voor Arsenal, houdt z'n bal te lang bij, hoort dus niet bij passing-game van Arsenal :)

bardok--

Legacy Member
wtf geen drogba in de selectie bij chelsea?
is ie geblesseerd ofzo? kheb daar anders niks over gehoord

chomo

Legacy Member
Bedankt Grant, titel naar Man Utd. Geniale kerel toch. Geen Lampard, A. Cole en Drogba in de selectie. Joe Cole op de bank :confused:

FUCKING VUILE MONGOOL, ik wens hem het ergste toe. :doh:

Mako

Legacy Member
das idd wel een positief punt. Nu MOET chelsea echt al de onderlinge confrontatie winnen, en dat zal allesbehalve makkelijk zijn. En zelfs dan is er nog niets verloren voor manchester.

Nattefrost

Legacy Member
Chelsea moet ondertussen ook nog naar Goodison Park, da's op zijn minst ook tricky. Winst tegen Blackburn en de ongeslagen reeks van Chelsea verbreken, en United mag de titel omhoogsteken op Stamford Bridge. :D

Romelus

Legacy Member
Lord Roel zei:
ma neeje, kheb zo een volgorde van sympathie :p
eerst en vooral willek dat Inter de CL wint, lukt da ni, heb ik het voor Man Utd, lukt dat niet, hebbek voor Lyon, lukt dat niet, vind ik Chelsea wel tof
ploegen die ik absoluut altijd haat zijn Liverpool, Milan & Barça :p

Totaal het tegenstelde van mij:p Kben tegen Inter en Real. Manu , tja , ze spelen mooi voetbal , maar tis nie een ploeg waarvoor ek ga supporteren. Uw haatploegen zijn mijn lievelingssploegen (met op kop Milan:p)

Tsommy

Legacy Member
pff chelsea zuigt. Der zijn maar 2 ploegen in Engeland imo die echt attractief voetbal proberen brengen en dat zijn Arsenal en Man u (man u alleen beter in punte pakken en minder aantrekkelijk :p )

Veel rumours atm voor arsenal spelers op de transfer markt

Flamini word al gelinkt aan verschillende Italiaanse ploegen en ook Bayern
Cesc aan Barca
Hleb Inter en Barca

Maar arsenal word ook eens gelinkt aan andere spelers :p
Ben arfa zou een goede aankoop kunnen zijn en nu ook Gomez heb ik gezien zou ook al niet slecht zijn.

Blackstone

Legacy Member
Ik kan niet begrijpen waarom Grant zo een idioot is voor de Chelsea-fans, terwijl Mourinho een held was. Uiteindelijk brengt Grant hetzelfde voetbal als Mourinho en durft hij ook gewaagde gokken maken. Mourinho deed dat ook en als het dan foutliep gaf hij een arrogant interview en niemand deed er nog moeilijk over. Ge kunt Grant toch moeilijk kwalijk nemen dat hij een aantal spelers laat rusten voor een THUISmatch tegen WIGAN wanneer ge 72u later in Everton moet gaan spelen. Imo zou Mourinho hetzelfde gedaan hebben.

En zo'n slechte resultaten heeft Grant toch niet gehaald? 2e in de PL & halve finale CL, enige blamage is die uitschakeling in de FA maar opnieuw kunt ge het hem toch niet kwalijk nemen dat hij een B-ploeg opstelde? Elke topploeg had dat gedaan (ook Liverpool :unsure: ).

chomo

Legacy Member
@ Blackstone.

NA de goal van Wigan in de 92ste minuut, met nog 1 minuut extra tijd resterend brengt Grant Sheva in. Aka 30 seconde verloren van de nog resterende minuut. Hoe slim moet ge daarvoor zijn? Als ge voor staat kunt ge mss tijd rekken maar toch ni in dees situatie me nog 1 minuut te spelen en ge moet winnen???
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan