Archief - Buitenlands voetbal

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

asmo

Legacy Member
KIA_Killer zei:
Zo heerlijk vind ik het persoonlijk niet hoor...
ok 't is eens iets anders dan al die "gewone" prachtige goals,
maar een wereldgoal? Mah neen...
Wat is dan volgens u in hemelsnaam wel een wereldgoal.:wtf:

chyto zei:
danne goal :D
Hier nog ne zotte flip-flap van hem in die match btw

http://www.youtube.com/watch?v=SH2-IFZsqw8 (tis wel buiten ma kom)
Jammer dat ze die bal aanname van ezquerro uit de lucht niet getoond hebben, dat was bijna even mooi.:p

Piejie

Legacy Member
asmo zei:
Wat is dan volgens u in hemelsnaam wel een wereldgoal.:wtf:
Hij mag er toch een andere mening op nahouden? Als hij nu niet van mening is dat dat een "wereldgoal" is :s

asmo

Legacy Member
Tuurlijk maar ik wil dan gewoon weten wat hij dan wel als wereldgoal beschouwd.:p

Time

Legacy Member
Hij kijkt bij de beoordeling waarschijnlijk alleen maar naar de afstand.

Wat belachelijk is, maar soit.:)

SIO

Legacy Member
Piejie zei:
Hij mag er toch een andere mening op nahouden? Als hij nu niet van mening is dat dat een "wereldgoal" is :s

hij zegt toch niet dat hij er geen andere mening mag op nahouden, hij vraagt wat zijn criteria er voor zijn :ironic:

souleH

Legacy Member
wat een goal man :love:

en als je dat al geen wereldgoal vind, dan vraag ik mij af wat voor jullie wel een wereldgoal is...

edit: zijn er btw nog mensen die bij het openen van youtube links (in firefox) alleen maar tekst krijgen ?

SIO

Legacy Member
Ik zou wel graag (wie het ook was) zen antwoord erop zien want ik neig meer de vraagsteller gelijk te geven: een wereldgoal moet niet altijd van op afstand gemaakt worden. En ik kan gerust zeggen dat ik dit zeg als neutrale fan want ik ben noch pro-chelsea noch pro-barça

souleH

Legacy Member
deze goal was gewoon een geweldig technisch stukske
moeten toch niet altijd goal vanop 30m zijn zeker...

VinceFeet

Legacy Member
_DM_ zei:
Zit hier gewoon vol met mensen die niets van Barcelona moeten weten en aldoende nooit zullen toegeven dat zo'n goal fantastisch is :)

Ik ben geen fan van de Spanjaarden maar deze goal is wel :applause: .

KIA_Killer

Legacy Member
Ik mag mijn persoonlijke mening toch verkondigen zeker :) ?

Jij vind het een wereldgoal waardig, ik niet.

Wat ik bvb als een wereldgoal zie is die knaller van Xabi Alonso welke de 2 - 0 op het scorebord zette tegen Newcastle

http://video.google.com/videoplay?docid=6518621326845601637&q=goal+xabi+alonso

Misschien (ik suggereer maar, ik weet ook niet hoe jij er over denkt he...) vind jij dat dan weer geen wereldgoal waardig.

Smaken verschillen, da's een oneindige discussie ;)

Dieleman_F

Legacy Member
Mooi goal, maar eerder ook een flater van de keeper, dus zo geniaal nu ook weer niet.

Ochja, we zijn het er toch allemaal over eens dat het goal van Van Persie (die volley) een wereldgoal is.

Time

Legacy Member
Je criterium is dus puur afstand. Het mag zelfs nog een fout van de keeper zijn, 50 meter = wereldgoal.

Nuja, ieder zijn eigen mening.:)

Piejie

Legacy Member
Time^- zei:
Je criterium is dus puur afstand. Het mag zelfs nog een fout van de keeper zijn, 50 meter = wereldgoal.
Hij zegt dat toch niet? Hij zegt dat hij DAT een wereldgoal vond. Wil dat zeggen dat hij alle goals vanop afstand wereldgoals noemt, nee toch?

Het is toch niet zo dat als je een goal gemaakt uit bijvoorbeeld een volley een wereldgoal vond je nu in de toekomst elke volley een wereldgoal zal vinden?

Dieleman_F

Legacy Member
Piejie zei:
Hij zegt dat toch niet? Hij zegt dat hij DAT een wereldgoal vond. Wil dat zeggen dat hij alle goals vanop afstand wereldgoals noemt, nee toch?

Het is toch niet zo dat als je een goal gemaakt uit bijvoorbeeld een volley een wereldgoal vond je nu in de toekomst elke volley een wereldgoal zal vinden?

Neen, maar het zegt toch al iets, dat hij zo'n goal (de keeper struikelt :p ) een mooier goal vind dan dat van ronaldinho.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan