Archief - Buitenlands voetbal

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Glor

Legacy Member
Piejie zei:
Hij zegt dat toch niet? Hij zegt dat hij DAT een wereldgoal vond. Wil dat zeggen dat hij alle goals vanop afstand wereldgoals noemt, nee toch?

Het is toch niet zo dat als je een goal gemaakt uit bijvoorbeeld een volley een wereldgoal vond je nu in de toekomst elke volley een wereldgoal zal vinden?

Er was ook niet veel meer aan de goal te zien dan de afstand, dus afstand is voor hem zeker een criterium is wat Time wil zeggen denk'k.

KIA_Killer

Legacy Member
DekadeZ zei:
'Mooi' is nog altijd zeer subjectief hein...
Inderdaad.

Glor zei:
Er was ook niet veel meer aan de goal te zien dan de afstand, dus afstand is voor hem zeker een criterium is wat Time wil zeggen denk'k.
.

Komaan... het is gewoon net omdat ik met die goal in m'n gedacht zit.
Stel Ronaldinho staat op de kleine backlijn, controleert met de borst kopt hem omhoog en doet er een omhaal op, zal ik dat een fantastische goal vinden.
Afstand doet er helemaal niet toe, jullie leggen mij woorden in de mond die ik helemaal niet wil zeggen of gezegd heb.

Mag ik dan echt niet gewoon mijn mening geven zonder dat daar ook maar één vorm van commentaar op is? Jij mag dat van mij een wereldgoal vinden, maar ik vind dat dat niet zo is.

Btw het feit dat die keeper struikelt bij die goal van Alonso doet er niet echt toe. Het feit dat ie de bal zo proper in doel trapt is mooi om zien. Als die keeper rechtstaat heeft die die ja.. tja se ik vind het een mooi doelpunt.

Soit, die vrije trap in de korte winkelhaak van die Oosterse kerel van Celtic
(ken z'n naam niet), heerlijk of niet? Ik vond het best een mooi doelpunt :)

Piejie

Legacy Member
Glor zei:
Er was ook niet veel meer aan de goal te zien dan de afstand, dus afstand is voor hem zeker een criterium is wat Time wil zeggen denk'k.
De moed hebben om van daar te durven schieten. En dan nog eens het inzicht ook. Toch 2 zaken die ook een rol spelen bij dit doelpunt. Maar zoals ik al eerder zei, is het omdat hij dit doelpunt mooi vond dat hij nu alle doelpunten vanop (grote) afstand mooi gaat vinden? Met andere woorden, is afstand een criterium voor hem enkel en alleen omdat hij 1 zo'n doelpunt ziet als een wereldgoal?

EDIT:
KIA_Killer zei:
Afstand doet er helemaal niet toe, jullie leggen mij woorden in de mond die ik helemaal niet wil zeggen of gezegd heb.
Exactly my point, en nu hoor je het van de man zelf ook :)

Piejie

Legacy Member
KIA_Killer zei:
Soit, die vrije trap in de korte winkelhaak van die Oosterse kerel van Celtic
(ken z'n naam niet), heerlijk of niet? Ik vond het best een mooi doelpunt :)
Nakamura :)
Dieleman_F zei:
Neen, maar het zegt toch al iets, dat hij zo'n goal (de keeper struikelt :p ) een mooier goal vind dan dat van ronaldinho.
Nee, dat vind ik helemaal niet. Vraag je je trouwens niet af waarom die keeper valt, Fred? :)

Tsommy

Legacy Member
KIA_Killer zei:
.

Soit, die vrije trap in de korte winkelhaak van die Oosterse kerel van Celtic
(ken z'n naam niet), heerlijk of niet? Ik vond het best een mooi doelpunt :)


Nakamura. En da was idd een neig schoon doelpunt, of bv de goal van pizzaro da was ook een pareltje.

En arsenal pak slaag gekrege van bolton :'( (zonder henry, v. persie en rosicky)
De titel kunne ze nooit hale, defensie is te zwak.

_DM_

Legacy Member
KIA_Killer zei:
Ik mag mijn persoonlijke mening toch verkondigen zeker :) ?

Jij vind het een wereldgoal waardig, ik niet.

Wat ik bvb als een wereldgoal zie is die knaller van Xabi Alonso welke de 2 - 0 op het scorebord zette tegen Newcastle

http://video.google.com/videoplay?docid=6518621326845601637&q=goal+xabi+alonso

Misschien (ik suggereer maar, ik weet ook niet hoe jij er over denkt he...) vind jij dat dan weer geen wereldgoal waardig.

Smaken verschillen, da's een oneindige discussie ;)

Dat is een mooie goal, maar als die keeper fatsoenlijk gepositioneerd staat gaat die bal er nooit in, tegen Ronaldinho had de keeper geen schijn van kans :)

KIA_Killer

Legacy Member
_DM_ zei:
Dat is een mooie goal, maar als die keeper fatsoenlijk gepositioneerd staat gaat die bal er nooit in, tegen Ronaldinho had de keeper geen schijn van kans :)

Mag ik u op 1 iets wijzen?

Die keeper stond pakweg 10 meter uit z'n doel en is compleet verrast.
Same shit als bij Ronaldinho z'n doelpunt, keeper staat dan wel in zijn goal,
maar is ook compleet verrast.

En als de keeper dan uitglijd in zijn reactie (na de verrassing...) sja dan is ie gezien zoals in dit geval :)

Maar dit als voorbeeld.

Piejie

Legacy Member
asmo zei:
Onbegrijpelijk hoe die Angélo zo twee open doelkansen de nek wist omtewringen.:doh:
Afwerken is nu ook niet zijn specialiteit :s

Jammer dat Villa zo vroeg uitvalt. Het zou een andere match geweest zijn...

_DM_

Legacy Member
KIA_Killer zei:
Mag ik u op 1 iets wijzen?

Die keeper stond pakweg 10 meter uit z'n doel en is compleet verrast.
Same shit als bij Ronaldinho z'n doelpunt, keeper staat dan wel in zijn goal,
maar is ook compleet verrast.

En als de keeper dan uitglijd in zijn reactie (na de verrassing...) sja dan is ie gezien zoals in dit geval :)

Maar dit als voorbeeld.

Daarom dat ik ook zei 'als die keeper fatsoenlijk gepositioneerd staat'.
Als in 'in zijn doel'.

KIA_Killer

Legacy Member
Ja ok, maar ik denk niet dat ie in zulke situatie op z'n achterklein zou bijven staan, geen enkele keeper denk ik :) ze hebben toch allemaal de neiging om wat naar 'voren' te gaan, en dat is het logisch dat hij op zulk schot verrast is he!

_DM_

Legacy Member
Leprechaun3 zei:
gedaan met paardje :p

Op zich wel terecht dat Cannavaro hem wint (komt imo vooral door zijn zeer goede WK-campagne), maar 'gedaan met paardje :p' ? :rofl:

Ja hoor, Ronaldinho gaat nu niet meer kunnen slapen omdat hij niet won :sad:

_DM_

Legacy Member
Btw, net een iet of wat terechte commentaar gelezen van de coach van Lyon.

Lyon Coach Gerard Houllier has hit out at the decision to award the 2006 Golden Ball to Fabio Cannavaro. “It’s a scandal,” he declared.

The official announcement of the world champion’s victory will take place this evening in Paris.

The defender will become the fourth Italian player to win the prestigious trophy, following Gianni Rivera in 1969, Paolo Rossi in 1982 and Roberto Baggio in 1993.

“Compared to other players he certainly didn’t deserve to win,” claimed Houllier.

“He played a great World Cup, but not a great season. Personally I would have given it to Gianluigi Buffon,” added the tactician, whose side held Real Madrid to a 2-2 draw in their latest Champions League Group E tie.

“It’s a scandal and the thing that bothers me most is that Thierry Henry, a player who has been scoring 20 goals a season for years now and appeared in two finals in the last season, was not even taken into consideration, there was a negative campaign around him.”

“As to Cannavaro, you only need to look at what John Carew managed to do against him in the Champions League – watching that game you understand that Cannavaro’s win is an abominable result,” concluded Houllier.

Imo was het terechter geweest als Buffon had gewonnen...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan