Archief - Buitenlands voetbal

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Shyheim

Legacy Member
Rogue zei:
Krijgt de Paus zijn eigen voetbalteam?


De paus overweegt blijkbaar om een voetbalteam op te richten. Dat valt althans op te maken uit de woorden van de staatssecretaris van Vaticaanstad, Tarcisio Bertone.
Bertone liet verstaan dat het Vaticaan mogelijk een voetbalteam zal oprichten. De staatssecretaris legt de lat daarbij zelfs al onmiddellijk erg hoog. "Ik sluit niet uit dat het Vaticaan in de toekomst een topclub in het voetbal zal vormen, op het niveau van Inter, Roma en andere Serie A-teams", zei Bertone.

:woohoo:

De kogel is door de kerk...

Z'emmen ook al ne keeper blijkbaar

Met al die pastoors daar zie ik trouwens veel opportuniteiten om de jeugd te laten doorbreken. Openbloeien als het ware.

Bontus

Legacy Member
Daar in Vaticaanstad: ze hadden het toch over de Brazilianen die in hun land studeerden om die op te roepen.
Die maken toch nooit kans om voor hun eigen land uit te komen en misschien kunnen die toch een beetje voetballen.
Alleszins, als het er ooit van komt koop ik mij een truike van FC Vaticaanstad

MilM

Legacy Member
reteiP zei:
Die maken toch nooit kans om voor hun eigen land uit te komen en misschien kunnen die toch een beetje voetballen.

Das iets anders.
Ze zijn over clubvoetbal bezig.

Daar gaan ze geld mogen tegenaan smijten :p

Shyheim

Legacy Member
Ik denk dat die mannen daar in 't Vaticaan meer geld hebben dan drie Abramovitsjen... :)

Shyheim

Legacy Member
Wat was een grap? Ik durf mij feitelijk niet voorstellen wat voor schatten in de kerkers van het Vaticaan moeten liggen hoor. Ne shot onder hun kloten kunnen ze krijgen als ze nog is afkomen met een ophaling van 't een of 't ander voor die pastoors.

Piejie

Legacy Member
Nee nee, ik bedoel dat het oorspronkelijke bericht een grap was:

Humor is een belangrijk wapen om de
alledaagse ellende verteerbaar te ma-
ken. Dat hebben ze in het Vaticaan goed
begrepen. Maandag nog had kardinaal
Bertone gezegd dat hij een ploeg wilde
oprichten die kon wedijveren met Inter,
nu wordt dat afgedaan als "een grap".

Shyheim

Legacy Member
Die mannen zullen met vuur in het hart gespeeld hebben zeker, als ge het nieuws hebt gelezen van die supportersbus dat in Sevilla is verongelukt met 4 doden...
Ze wilden de match laten uitstellen, maar de Spaanse bond zei nee. Real schenkt alle inkomsten van de wedstrijd als steunbetuiging aan de families van de verongelukten.

Piejie

Legacy Member
"TEN-MAN INTER BEAT LAZIO 2-0"

Zalig, een helft met 10 man en toch gewonnen :applause:

10 zeges op rij nu al :love:

EA lover

Legacy Member
Lyon met 3-1 gewonnen van Nancy in de Franse beker.

Lyon speelde altijd aanvallend (zijn ze ook wel verplicht) en komen 1-0 voor. In de 65ste minuut komt Nancy terug tot 1-1 (assist van Dosunmu), maar dan begint de Lyonshow:)
Van de 65ste tot de 90ste minuut powerplay voetbal met Malouda in een hoofdrol. Wedstrijd ging goed op en neer maar de verdediging van Lyon was ijzersterk, net zoals hun centrale middenvelders. Spitsen van Nancy kwamen er helemaal niet meer aan de pas.
Fantastische wedstrijd

NemesisBE

Legacy Member
Piejie zei:
"TEN-MAN INTER BEAT LAZIO 2-0"

Zalig, een helft met 10 man en toch gewonnen :applause:

10 zeges op rij nu al :love:

die samenvatting op Inter.it is fenomenaal :D

Adriano mocht nog eens invallen :o
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan