Shyheim
Legacy Member
Rogue zei:Krijgt de Paus zijn eigen voetbalteam?
De paus overweegt blijkbaar om een voetbalteam op te richten. Dat valt althans op te maken uit de woorden van de staatssecretaris van Vaticaanstad, Tarcisio Bertone.
Bertone liet verstaan dat het Vaticaan mogelijk een voetbalteam zal oprichten. De staatssecretaris legt de lat daarbij zelfs al onmiddellijk erg hoog. "Ik sluit niet uit dat het Vaticaan in de toekomst een topclub in het voetbal zal vormen, op het niveau van Inter, Roma en andere Serie A-teams", zei Bertone.
![]()
De kogel is door de kerk...
Z'emmen ook al ne keeper blijkbaar
Met al die pastoors daar zie ik trouwens veel opportuniteiten om de jeugd te laten doorbreken. Openbloeien als het ware.



Dat zal ni goed aankomen daar 

