Archief - Buitenlands voetbal

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Tsommy

Legacy Member
tschoonste voetbal komt dan toch van arsenal :D (vind ik persoonlijk) alleen de afwerking mag soms beter.

Tsommy

Legacy Member
youtube perhaps? Twas een schoontje in ieder geval. Beste da ge kunt doen is gewoon zaterdags naar match of the day kijken da doe ik altijd voor ik uitga.

_DM_

Legacy Member
Gisteren naar West Ham - Portsmouth gaan zien.
En ik kan nu perfect begrijpen waarom ze in het buitenland lachen met onze competitie.
Onvoorstelbaar hoe het voetbal daar leeft: overal kraampjes met merchandise, die clubshop is gigantisch maar wel duur, massa's cafe's (waar ze Stella schenken, joy joy), Portsmouth-fans die gewoon tussen die van West Ham lopen (zelfs na de match toen West Ham had verloren konden die zonder problemen rond lopen, ontzettend vriendelijke stewards, agenten,...
Sfeer was niet indrukwekkend, hebalve de Pompey-fans die 90 minuten bleven gaan. Maar als de West Ham-fans begonnen te zingen was het wel opeens 34.000 man die tegelijk hun bakkes open trekken, fantastisch.
En ik ga zaterdag al terug :D

Shyheim

Legacy Member
_DM_ zei:
Onvoorstelbaar hoe het voetbal daar leeft: overal kraampjes met merchandise, die clubshop is gigantisch maar wel duur, massa's cafe's (waar ze Stella schenken, joy joy)


da is in anderlecht ook zo ze :unsure:

Time

Legacy Member
Het grootste verschil zal de niet-vijandigheid zijn tussen de verschillende supporters op straat. Dat zorgt voor een pak minder beveiling en blauw op straat en kan van voetbal veel meer een familiegebeuren maken. Dat in combinatie met lagere prijzen en dus meer toeschouwers.

souleH

Legacy Member
Time^- zei:
Het grootste verschil zal de niet-vijandigheid zijn tussen de verschillende supporters op straat. Dat zorgt voor een pak minder beveiling en blauw op straat en kan van voetbal veel meer een familiegebeuren maken. Dat in combinatie met lagere prijzen en dus meer toeschouwers.

en het niveau van de voetbal

_DM_

Legacy Member
Time^- zei:
Het grootste verschil zal de niet-vijandigheid zijn tussen de verschillende supporters op straat. Dat zorgt voor een pak minder beveiling en blauw op straat en kan van voetbal veel meer een familiegebeuren maken. Dat in combinatie met lagere prijzen en dus meer toeschouwers.

lagere prijzen ?
40 pond (goei 60 euro dongeveer) voor een gewoon ticket in de hoek van het stadion (je hebt wel nog steeds een fantastisch zicht) :sad:

Over die fans: dit komt wel omdat het Portsmouth was he, dat is een relatief kleine club waar West Ham-fans geen haat voor hebben.
Chelsea, Tottenham, ManU, Millwall,... moeten dat niet proberen hoor :unsure:

_DM_

Legacy Member
Man man, die gefrustreerde ajakkes-fans op die site, hilarisch.
Ze mogen wel de keeper van Den Haag uitlachen, maar o wee als er iets over Kluivert wordt gezongen.
Ben benieuwd voor de volgende keer dat ze daar tegen PSV moeten, dan zullen ze zich braaf gedragen tov Kluivert zeker ? :ironic:

Beavis_69

Legacy Member
LessThanJake zei:
de laatste 5-6 jaar idd niemeer nee :(
/me kijkt naar zijn poster tegen de muur (2000-2001, Stoica, Koller, Anastasiou, Dindane, Radzinski, Baseggio, ...) :love:

*weemoed*

lol @ kluivert en Nipper ;)

NemesisBE

Legacy Member
Trondje Sollied ontslagen bij Olympiakos (wss door de matte prestatie in de CL)

ben benieuwd wie hem nu wil ^^
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan