Archief - Buitenlands voetbal

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Tsommy

Legacy Member
iedere ploeg kan da eens voorhebben é. Arsenal - cska Moskou anyone?

Tsommy

Legacy Member
mja schoon goal idd mor diene crouch laat da lelijk lijken das precies azo een stickfigure.... en ne goeie speler vind ik da persoonlijk ni echt. Kvind ni da die veel bijbrengt voetballend althans, allé das mijn bescheiden mening van het geen wat ik al van crouch heb gezien.

Koone

Legacy Member
Bijna identiek aan die goal tegen Galatasaray in de CL :)

Kvind Crouch echt super, in't begin was iedereen zo anti-Crouch omda die zo lelijk speelt en onhandig lijkt maar hij heeft toch een zeer goeie periode gekend in't begin van dit seizoen + einde vorig seizoen :) Nu speelde hij al een tijdje minder maar ik hoop dat deze goal daar een einde aan brengt :)

Tsommy

Legacy Member
mja kvind et toch ni zo nen straffe voetballer. Ze zouden hem beter wegdoen en villa aankopen veel beter. Kheb het meer voor technisch sterke snelle spelers.

mp4me

Legacy Member
villa is een onhaalbare kaart ik dacht dat zijn afkoopprijs iets van een 100 miljoen euro bedroeg

souleH

Legacy Member
tommy_vercetti zei:
mja kvind et toch ni zo nen straffe voetballer. Ze zouden hem beter wegdoen en villa aankopen veel beter. Kheb het meer voor technisch sterke snelle spelers.
ik heb die toch al een paar keer zijne man schoon zien voorbijgaan

frutosstyle :lol:

Mako

Legacy Member
ge moet uw anderlecht-haat ni elke keer opnieuw demonstreren ze, de mensen hebben het ondertussen al door...

Darkness

Legacy Member
morgen komt hij wss vragen wat hij nu toch weer verkeerd heeft gedaan, ocharme :)

ontopic: henry is blijkbaar terug de oude... charlton 4-0 erop!

Mako

Legacy Member
en chelsea (weeral) niet verder dan een gelijkspel: 0-0 op Aston Villa

chomo

Legacy Member
Mja heb Chelsea bezig gezien en ik snap het echt nimeer ze. Buite een mega misser van Drogba in het begin van de wedstrijd was het een vrij saaie bedoening. Ik hoop echt dat Joe Cole zo snel mogelijk terugkeert want ze moete der op een of andere manier toch trug wa creativieit inbrenge. Zelf Lampard was gene vette vanavond :( Ik hoop alleszins da ze Mourinho ni buitesmijte want hier kan hij imo niet veel aan verandere. Zet Joe Cole en Robben daar en ze spele hier nooit ni gelijk. Blessures ftl.

Greetz

Tsommy

Legacy Member
ik vind et niet zo erg dat chelsea punten verliest alleen jammetr dat Man u er ook niet een paar verloren heeft. Dat zou de titelrace terug wat spannend kunnen maken.
In ieder geval is de kerstperiode voor chelsea al slecht geweest met me 3 gelijkspelen en 1x winst zkr? ze hadden 12/12 moeten pakken zoals man u dat ook had moeten doen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan