Archief - Buitenlands voetbal

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Reptiel

Legacy Member
hln zei:
Trond Sollied is ontslagen bij Olympiakos Piraeus. Het bestuur van de Griekse club ging tot die maatregel, die wij op deze plaats vorige week al aankondigden, over wegens de vroegtijdige uitschakeling van Olympiakos in de Champions League. In groep D eindigde de club achter Valencia, AS Roma en Shakhtar Donetsk als laatste. Het was voor het tweede jaar op rij dat Olympiakos de poulefase in de Champions League niet overleefde.

In de Griekse competitie presteerde Olympiakos onder Sollied wel goed. Hij maakte de Grieken afgelopen seizoen kampioen en ook nu is de ploeg weer koploper. Nummer twee, AEK Athene, heeft vijf punten achterstand. Wie Sollied opvolgt en wat er nu te gebeuren staat met zijn assistent Chris Van Puyvelde, is nog niet bekend. Al is de kans groot dat Olympiakos zijn heil zoekt bij ex-speler Takis Lemonis, die vorige week opstapte als coach van Xanthi. (LPB)

Hij ligt dan toch buiten, die Grieken kennen toch echt geen Lange termijn visie als je het mij vraagt. Ohja, Sollied zal weer een goede ontslag premie hebben.

Naar Brugge komt hij wss niet terug, al zou ik die graag terug zien komen, die haalt tenminste punten.

PS. die eerste regels getuigen opnieuw van het niveau van HLN, "wij kondigden het vorige week al aan" , dikke nekken van mijn kl*ten.

Wesdude

Legacy Member
Zalig toch, voor 400 miljoen spelers kopen en dan vanachter 1 man geblesseerd en gans de defensie draait krom. Hadden ze gallas maar nooit moeten ruilen met CASHley cole.

Manchester united speelt mooi voetbal en ronaldo is dé speler van het moment in Engeland en misschien wel in heel europa. Hij is echt een complete speler geworden nu, geen onnodige dribbels meer, hij kan koppen, hij kan voorzetten en hij kan binnetrappen.

Glory Glory Man United !

Darkness

Legacy Member
en Mourinho pikt in:

"Wat kan ik met Ballack doen? Niets"

zo 31/12/06 - Chelsea morst de laatste weken met de punten en dat is niet naar de zin van trainer José Mourinho. Hij heeft zwaar uitgehaald naar zijn spelersgroep.
"We kunnen op dit moment gewoon niet verdedigen", brieste Mourinho.

"Ik ben de eerste om dat te beseffen. Misschien zijn we gewoon niet zo goed als we denken, misschien ben ik niet zo'n goede coach en zijn de spelers niet zo goed."

"Onze tegenstanders zien ons fouten maken en ruiken hun kans. Vroeger was dat helemaal anders. Toen wisten ze dat ze tegen ons niet konden scoren. Nu weten ze dat ze dat wel kunnen."

"Sjevtsjenko bakt er niks van"
De Portugees nam zijn sterspelers ook persoonlijk op de korrel. "Wat kun je met Michael Ballack, Paulo Ferreira en Geremi aanvangen? Niets", sneerde hij.

"Ze kunnen zich gewoon niet aanpassen aan het spel dat tegenstanders tegen ons spelen. Andrej Sjevtsjenko, Shaun Wright-Phillips en Salomon Kalou bakken er gewoon niets van. Didier Drogba (foto) is de enige spits die zijn best doet."

Wil Mourinho dan dat Roman Abramovitsj zijn miljoenen nog eens bovenhaalt? "Nee, ik hoop gewoon dat ik de beste keeper (Petr Cech) en de beste centrale verdediger (John Terry) snel terug heb."

Chelsea staat iets voorbij halfweg in de Engelse competitie tweede, op zes punten van leider Manchester United.


prachtig :lol:

Mako

Legacy Member
Wesdude zei:
Zalig toch, voor 400 miljoen spelers kopen en dan vanachter 1 man geblesseerd en gans de defensie draait krom. Hadden ze gallas maar nooit moeten ruilen met CASHley cole.

Manchester united speelt mooi voetbal en ronaldo is dé speler van het moment in Engeland en misschien wel in heel europa. Hij is echt een complete speler geworden nu, geen onnodige dribbels meer, hij kan koppen, hij kan voorzetten en hij kan binnetrappen.

Glory Glory Man United !

vooral ashley cole, die is zo onvoorstelbaar slecht aan het spelen de voorbije 3 matchen... Die gebruikt altijd zijn verkeerde voet om in paniek weg te shotten vanachter: eerst veroorzaakte dit een owngoal (door met links tegen essien te schieten, terwijl hij gewoon met rechts moest wegtrappen) en gisteren veroorzaakte hij weer onnodige paniek door die voorzetten superslecht weg te werken (elke inworp daardoor veroorzaakt, zorgden voor een tegengoal of bijna-goal...)
Ze hadden gallas nooit mogen ruilen idd...

PS: go man u! :woohoo: en c.ronaldo :love: (die is echt al 2maand ongelooflijk goe aant spelen, elke match opnieuw issem beslissend :love: )

Wesdude

Legacy Member
Wat hier staat van mourinho dat artikel is toch wel heel vrij vertaalt me dunkt. Hij was hard maar zo hard nu ook weer niet.

Tsommy

Legacy Member
een paar weken ervoor hoorde ik hem nog zo positief over geremi. Het is een van de beste aanvallende rechtsbacks etc etc.
EN 1 speler geblesseerd? Tzijn er 2 en niet zomaar 2 hé Chech 1 v/d betere keepers in de premiership en Terry de rots in de verdediging.

Maar BV arsenal zit ook met een pak blessures en dan een veel minder team daar hoor ik niet zoveel klagen. Als gallas, eboue, henry , etc terug uitblessure zijn gaat arsenal kletsen uitdelen zeg ik u :D

Mako

Legacy Member
tommy_vercetti zei:
een paar weken ervoor hoorde ik hem nog zo positief over geremi. Het is een van de beste aanvallende rechtsbacks etc etc.
EN 1 speler geblesseerd? Tzijn er 2 en niet zomaar 2 hé Chech 1 v/d betere keepers in de premiership en Terry de rots in de verdediging.

Maar BV arsenal zit ook met een pak blessures en dan een veel minder team daar hoor ik niet zoveel klagen. Als gallas, eboue, henry , etc terug uitblessure zijn gaat arsenal kletsen uitdelen zeg ik u :D

tzal nodig zijn, want momenteel bakke ze der ni veel van :p
gisteren nog verloren van sheffield (!!), die stonden 16e denkek!

en idd, enorm vrij vertaald en veel overdreven. In match of the day (waar het interview dus was afgenomen) zei hij gewoon dat Ballack niet goed had gespeeld, dat kalou veel kansen nodig heeft en dat shevchenko zich nog moet inwerken in de ploeg. Als ge dit dan vertaalt als 'ze bakken er niets van' doe je de waarheid toch wel geweld aan...

Tsommy

Legacy Member
hmm mja arsenal Sheffield was idd geen goede match. Maar zwaar veld dus moeilijk te combineren en dat is het spel van arsenal + zware fysieke tegenstander daar hebben ze het ook veel moeilijk mee en dan nog eens veel blessures. Imo missen ze echt campbell iemand met ervaring in de verdediging die groot en sterk is een goed in de lucht. Gallas heeft ook wel veel ervaring dusja die moet zkr snel terugkomen want de back 4 nu bakt er weinig van. + de blessures van adebayor, henry, Ljungberg, eboue en hleb das ni niks é.

Piejie

Legacy Member
SIMONS STAAT IN NEDERLANDS ELFTAL 2006

Het Nederlandse voetbalblad Voetbal In-
ternational heeft onze landgenoot Timmy
Simons opgenomen in het Elftal van het
Jaar 2006. Simons kreeg de voorkeur op
Ajax-middenvelder Wesley Sneijder.

Simons (PSV) kreeg 35.718 voorkeurstem-
men, Sneijder 27.451. Naast Simons telt
PSV nog zes spelers in het beste elftal
uit de Nederlandse competitie. Concur-
rent Ajax moet het met 2 spelers doen.

Thomas Vermaelen haalde de elf niet. De
Belg van Ajax moest het op zijn positie
afleggen tegen Petter Hansson. Ook Davy
De Fauw (Roda) haalde het niet. Bruno
Silva kreeg de voorkeur op rechts.

NemesisBE

Legacy Member
eerste helft van Newcastle - Man Utd. was vet :eek:

2de helft minder, maar 2-2 is wel billijk denk ik :)

Mako

Legacy Member
tja, das toch het grootste minpunt aan man u hé verdomme: zoveel kansen dat ze elke match onbenut laten.
Nu weer is het puntenverlies bijna alleen te wijten aan de gemiste kansen (park, saha, giggs, ronaldo, ...)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan