Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hln zei:Trond Sollied is ontslagen bij Olympiakos Piraeus. Het bestuur van de Griekse club ging tot die maatregel, die wij op deze plaats vorige week al aankondigden, over wegens de vroegtijdige uitschakeling van Olympiakos in de Champions League. In groep D eindigde de club achter Valencia, AS Roma en Shakhtar Donetsk als laatste. Het was voor het tweede jaar op rij dat Olympiakos de poulefase in de Champions League niet overleefde.
In de Griekse competitie presteerde Olympiakos onder Sollied wel goed. Hij maakte de Grieken afgelopen seizoen kampioen en ook nu is de ploeg weer koploper. Nummer twee, AEK Athene, heeft vijf punten achterstand. Wie Sollied opvolgt en wat er nu te gebeuren staat met zijn assistent Chris Van Puyvelde, is nog niet bekend. Al is de kans groot dat Olympiakos zijn heil zoekt bij ex-speler Takis Lemonis, die vorige week opstapte als coach van Xanthi. (LPB)
twas rap gedaan, lucius ging ff zeggen dat ze moesten dimme, goed dat er tussen de spelers nog wat respect is want tegewoordig ist erg...LessThanJake zei:http://www.jaggle.nl/log/item.php?id=25993
Jingle bell jingle bell. Kluivert in de cel. Autorijden kan hij niet, verkrachten dat weer wel. Jingle bell jingle bell![]()
begint rond 0:18

Wesdude zei:Zalig toch, voor 400 miljoen spelers kopen en dan vanachter 1 man geblesseerd en gans de defensie draait krom. Hadden ze gallas maar nooit moeten ruilen met CASHley cole.
Manchester united speelt mooi voetbal en ronaldo is dé speler van het moment in Engeland en misschien wel in heel europa. Hij is echt een complete speler geworden nu, geen onnodige dribbels meer, hij kan koppen, hij kan voorzetten en hij kan binnetrappen.
Glory Glory Man United !
en c.ronaldo
(die is echt al 2maand ongelooflijk goe aant spelen, elke match opnieuw issem beslissend
)
tommy_vercetti zei:een paar weken ervoor hoorde ik hem nog zo positief over geremi. Het is een van de beste aanvallende rechtsbacks etc etc.
EN 1 speler geblesseerd? Tzijn er 2 en niet zomaar 2 hé Chech 1 v/d betere keepers in de premiership en Terry de rots in de verdediging.
Maar BV arsenal zit ook met een pak blessures en dan een veel minder team daar hoor ik niet zoveel klagen. Als gallas, eboue, henry , etc terug uitblessure zijn gaat arsenal kletsen uitdelen zeg ik u![]()
), gekocht door PSG