Archief - Buitenlands voetbal

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wesdude

Legacy Member
Joe cole is de rest van het seizoen uit heeft mourinho zaterdag gezegd. Mourinho is ondertussen zelf al op de vingers getikt door het bestuur voor de zwakke prestaties. En er gaan ook geruchten dan abramovich en mourinho niet zo goed overéénkomen.

jos den os

Legacy Member
mja kom, ik vind Mourinho nu ook niet per se de beste trainer ooit.. maar wie verwacht er nu van pakweg een Ballack en een Shevchenko dat ze zo zwak zouden presteren.. daar kan je als trainer toch weinig aan doen? Shevchenko speelt al half zijn leven in Italië, een competitie die kwa speelstijl veel verschilt van de Premier League. Ballack is nochtans imo de vechter van de nieuwe generatie, iemand die knokt voor de bal en technisch voldoende begaafd is om mooie dingen te doen. Heel secuur, hij heeft alleen Chelsea nog steeds niet kunnen brengen wat hij Duitsland en Bayern Munchen kon brengen.

in belgie was er allang een discussie ontstaan : Lampard is niet complementair met Ballack..

Shevshenko kan precies niet meer voetballen, alles wat hij vroeger had : acceleratie, scorend vermogen, balvast, kopbalsterk is hij blijkbaar afgeleerd... de ondergang van een fenomeen imo (ik zeg dit met pijn in het hart, hij was een van m'n grootste idolen op voetballend vlak)

ThrusT!

Legacy Member
jos den os zei:
mja kom, ik vind Mourinho nu ook niet per se de beste trainer ooit.. maar wie verwacht er nu van pakweg een Ballack en een Shevchenko dat ze zo zwak zouden presteren.. daar kan je als trainer toch weinig aan doen? Shevchenko speelt al half zijn leven in Italië, een competitie die kwa speelstijl veel verschilt van de Premier League. Ballack is nochtans imo de vechter van de nieuwe generatie, iemand die knokt voor de bal en technisch voldoende begaafd is om mooie dingen te doen. Heel secuur, hij heeft alleen Chelsea nog steeds niet kunnen brengen wat hij Duitsland en Bayern Munchen kon brengen.

in belgie was er allang een discussie ontstaan : Lampard is niet complementair met Ballack..

Shevshenko kan precies niet meer voetballen, alles wat hij vroeger had : acceleratie, scorend vermogen, balvast, kopbalsterk is hij blijkbaar afgeleerd... de ondergang van een fenomeen imo (ik zeg dit met pijn in het hart, hij was een van m'n grootste idolen op voetballend vlak)

Tjah je hebt volledig gelijk.De meesten zeggen tegen mij dat ze hun draai nog moeten vinden maar ik denk dat ze wel al genoeg tijd gehad hebben zeker?
Sheva zal nooit meer de oude zijn dankzij Chelsea.Mss kan Ballack nog gered worden. :lol:
Dit is nog maar eens het bewijs dat het zomaar opkopen van supersterren niet tot een goed team leid.

En een ploeg zoals Chelsea mag niet afhankelijk zijn van 1 of 2 spelers ( Cole , Robben , ... ).

Wesdude

Legacy Member
Ballack heeft zijn beste tijd bij leverkussen gehad, sindsdien is hem gehyped en in engeland brengt hem er helemaal niks van terecht.

Shevy kan niet aarden bij chelsea en mourinho heeft bijna het hele seizoen al met 4 centrale middenvelders gespeelt om toch ballack ma te laten meespelen. Shevy was meestal de man naarwie ge een voorzet kon geven en dieje hem dan binnetrapte. Nu moet hem terugzakken, de bal aannemen, voetballen,... Dat is zijn spel niet.

Nu laatste matche speelt hem toch terug met flankspelers, ma nu met die blessures zonder resultaat.

ThrusT!

Legacy Member
Wesdude zei:
Ballack heeft zijn beste tijd bij leverkussen gehad, sindsdien is hem gehyped en in engeland brengt hem er helemaal niks van terecht.

Shevy kan niet aarden bij chelsea en mourinho heeft bijna het hele seizoen al met 4 centrale middenvelders gespeelt om toch ballack ma te laten meespelen. Shevy was meestal de man naarwie ge een voorzet kon geven en dieje hem dan binnetrapte. Nu moet hem terugzakken, de bal aannemen, voetballen,... Dat is zijn spel niet.

Nu laatste matche speelt hem toch terug met flankspelers, ma nu met die blessures zonder resultaat.
Ik zag dit nochtans vaak van hem bij Dynamo en Milan. :unsure:

Wesdude

Legacy Member
het lukt toch niemeer nu ;)

Mourinho is nu ook aant zagen dat de transfer prijzen te hoog zijn :doh: Wij zijn schuld zou het zijn jose? :wtf:

jos den os

Legacy Member
niet die van Mourinho zelf... maar van die olierus die zijn portefeuille niet kan dichthouden.. Zeg nu zelf als Abramovich jouw baas moest zijn en die wil per se Shevchenko en Ballack kopen, zou jij dan neen zeggen ?

Maar tis alleszins een feit dat iets kleinere ploegen, of zelf grotere ploegen voor hun spelers astronomische bedragen gaan vragen omdat ze anders zowieso worden weggeplukt. En terecht zij weten ook met wat voor budgetten ploegen als Chelsea over de boeg komen.
Ze hadden beter nen backup voor Terry gekocht en een betere tweede en derde keeper.

Ik ben nog altijd van de mening dat Mourinho weinig schuld treft, hoe arrogant hij vaak ook kan zijn.. Abramovic wil precies alle goede spelers kopen die er zijn, beetje een Real Madrid complex, die er ook niet ver mee gekomen zijn.

Real heeft dat eindelijk ingezien en enkele jonge talenten gekocht, Van Nistelrooy was ook een goeie transfer.

mp4me

Legacy Member
real heeft gewoon teveel geld uitgegeven aan oude sterspelers want het eerste jaar met al die toppers waren ze toch super

Tsommy

Legacy Member
mja geef chelsea nog wat tijd ik denk dat ze er wel terug uitkomen vanaf dat terry en chech terug zijn gaat het een wereld van verschil zijn. + Dan mssn sheva die erin komt volgens mij zit da in zijn kopke en eens da da daar allemaal goed zit komt da wel dik in orde (ik ben gunners fan dusja zkr geen fan van chelsea)

Wesdude

Legacy Member
tommy_vercetti zei:
mja geef chelsea nog wat tijd ik denk dat ze er wel terug uitkomen vanaf dat terry en chech terug zijn gaat het een wereld van verschil zijn. + Dan mssn sheva die erin komt volgens mij zit da in zijn kopke en eens da da daar allemaal goed zit komt da wel dik in orde (ik ben gunners fan dusja zkr geen fan van chelsea)

laat ze maar wat sukkelen bij chelsea :D mij hoorde niet klagen. Maarja eens terry terug is zalt wel terug beter gaan, toch zeker defensief.

Tsommy

Legacy Member
the gooners for the win ja. Henry is back nu nog de rest die geblesseerd is. Ze moeten hun vooral op de plaats in championsl. voor volgend jaar concentreren en deze champ. L. want de titel das al lang verleden tijd.

bekaertpj

Legacy Member
tommy_vercetti zei:
the gooners for the win ja. Henry is back nu nog de rest die geblesseerd is. Ze moeten hun vooral op de plaats in championsl. voor volgend jaar concentreren en deze champ. L. want de titel das al lang verleden tijd.

Is het nie the gunners ? of is gooners ook hetzelfde ...

Tsommy

Legacy Member
da zegge ze ook gooners gunners das tzelfde. (voor zover ik zelf weet)

mp4me

Legacy Member
LE GUEN STAPT OP BIJ DE GLASGOW RANGERS
***************************************
Paul Le Guen is geen trainer meer van
de Rangers. Thomas Buffels coach ver-
trekt wegens wisselvallige resultaten.

Le Guen stond sinds de zomer aan het
roer bij de Glasgow Rangers. Door de
slechte resultaten werd de Fransman al
snel op de korrel genomen door de fans
en door enkele van zijn spelers.

Toen Le Guen de populaire aanvoerder
Ferguson naast de ploeg zette, was het
hek van de dam. "Ik stap op omdat ik
denk dat dat voor beide partijen het
beste is." Mogelijk is Le Guens ontslag
goed nieuws voor Thomas Buffel. De af-
gelopen weken zat Buffel in de tribune.

Spectre

Legacy Member
Luis Figo verlaat Inter Milaan na het lopende seizoen. De Portugse middenvelder zal vanaf 1 juli voor Al Ittihad in Saudi-Arabië spelen.

Mansour al Balwi, de voorzitter van Al Ittihad, maakte de transfer vrijdag bekend, maar over het transferedrag bleef hij vaag. Al Balwi wilde wel kwijt dat het gaat om "een van de grootste transfers ooit in het Midden-Oosten gerealiseerd".

De 34-jarige Figo speelt sinds 2005 voor Inter Milaan. Voorheen maakte de Portugese sterspeler het mooie weer bij Sporting Lissabon (1989-1995), FC Barcelona (1995-2000) en Real Madrid (2002-2005).

Figo vertoeft momenteel met Inter Milaan in Bahrein, waar Inter zaterdag een oefenmatch speelt tegen Bahrein.

:(

_DM_

Legacy Member
West Ham heeft Boa Morte gekocht en ook Smertin zou komen...

We are staying up :D

Wesdude

Legacy Member
Voor de geïnteresseerden, enkele fa cup duels in engeland komen live op bbc 1, met vandaag Tamworth-Norwich en Liverpool-Arsenal ( 18.05) en morgen Manchester United-Aston Villa (14.50).

Die cupduels in engeland leveren toch altijd mooi voetbal op.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan