Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het niveau was echt hoog. De beste match van het WK tot nu toe, zeker qua spanning. Eigenlijk verloor Ronny uiteindelijk door 1 domme fout. Hij stond 9-11 achter en moest een spotgemakkelijke blauwe maken om op 10-11 te komen, maar mist dan domweg en Carter steelt koelbloedig het frame. 9-12 ipv 10-11 en ja dat was eigenlijk over en uit.AreVee zei:O'Sullivan bijzonder dicht bij de uitschakeling.
Edit: Ligt er nu effectief uit![]()
Ronny wil volgens mij liever genieten van het snooker. Iets dat hij vroeger TE weinig deed waardoor hij in een depressie geraakte. Op een WK waar er meer frames gespeeld worden dan op een normaal toernooi, stijgt de stress en sta je weer onder een enorme mentale druk en volgens mij wil hij dat eigenlijk niet meer.Pinkman zei:Bah. Doodzonde weer. Ronnie en het WK de laatste jaren is het toch ook niet meer...
Verklaar je nader wat betreft Higgins?Solleke89 zei:Doe mij maar Williams dan.
Higgins is een fraudeur (dat die nog mag spelen snap ik niet) en Hawkins is saai en lijkt veel op die Alan uit 2 and a Half Men. Williams speelt heel goed dus van mjj mag hij winnen.
Had liever een Fu, Ding, Ronnie, Allen... Gezien...
Pinkman zei:Verklaar je nader wat betreft Higgins?