Archief - De grote snooker/biljart/pool thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

makila

Legacy Member
AreVee zei:
Higgins verdorie al vier keer WK eerder, zou toch straf zijn moest hij nr vijf eraan toevoegen.
Hij heeft zich laten omkopen. Maar dat is natuurlijk ongerelateerd aan zijn klasse.

Higgins staat 5des op de ranglijst van meeste WK titels. En eigenlijk vind ik hem ook de 5de beste allertijden.

Ik plaats O' Sullivan op 1 (Ondanks dat hij pas 4de staat in het aantal WK titels, titels zegt veel maar NIET alles), Hendry op 2, dan Davis, Reardon en Higgins op 5. Een nieuwe titel maakt voor mij geen verschil. Ook dan blijft Higgins in mijn ogen 5des op de eeuwige ranglijst.

Maar héél zeker, Higgins zit dus in mijn top-5 ..

Ter info: Joe Davis werd 15x wereldkampioen in de prehistorie. ;) Maar dat was toen nog een ander tijdperk. Het snooker zoals wij dit kennen, is opgestart in 1968.

makila

Legacy Member
Pinkman zei:
Ik plaats Selby toch echt wel boven Higgins hoor.
Binnen een jaar of 10 waarschijnlijk wel. Maar momenteel plaats ik Higgins toch nog boven Selby. Nu goed, dat is een persoonlijke keuze/mening hé ;)

AreVee

Legacy Member
Ja ik zou Higgins eigenlijk ook vrij "laag" hebben gezet tussen de wereldtoppers maar als hij nu een vijfde titel pakt tja, dat is natuurlijk niet niks... .

makila

Legacy Member
Ik hoop nu eerder op Williams, alleen al omdat hij beloofd heeft dan naakt op de persconferentie op te dagen :D Niet dat ik zijne piemel wil zien (er zal wel ergens een bord hangen ;)) maar het is wel een beetje grappig. Maar ik vrees dat het toch Higgins zal worden.

PS. Williams gaat normaal bestraft /geschorst worden als hij naakt komt opdagen, maar als hij wint lijkt mij de kans erg groot dat hij met een smile ook meteen zijn pensioen zal aankondigen. Stoppen op een hoogtepunt terwijl je toch aan je nadagen van je carriere bezig bent. Hij heeft dan toch niets meer te winnen.

GETHEZ

Legacy Member
Williams in zen blootje zeker? Ik weet niet of ik er op zit te wachten, maar wil wel is zien hoe neig hij eigenlijk getatoeëerd is, omdat ze daar gisteren over bezig waren op eurosport...

Higgins wel nooit afschrijven, wanneer hij met z'n rug tegen de muur zit kan hij altijd wat meer...

Bubba

Legacy Member
Williams 6 voor, Higgins ziet er klaar uit. Wat een snooker van Williams...

Edit: en nu zelfs 7 frames op voorsprong.

GETHEZ

Legacy Member
Bubba zei:
Williams 6 voor, Higgins ziet er klaar uit. Wat een snooker van Williams...

Edit: en nu zelfs 7 frames op voorsprong.

Heb nog niks gezien maar gisteren was hij echt 'on fire'...

Bubba

Legacy Member
Ge zijt iets aant missen, wat een shots Williams al gemaakt heeft vandaag... En dan natuurlijk door z'n positie zit alles gewoon mee.

makila

Legacy Member
WillIiams lijkt inderdaad te gaan winnen. Tegen veel spelers zou ik Higgins nog niet afschrijven. Maar Williams is zelf tweevoudig wk en niet zomaar iemand. Ik zie geen comeback meer. .. daarvoor heeft ie zelf te veel ervaring.

En belofte maakt schuld. Stripper Williams here he comes lol.

Higgins toont zoals altijd veel karakter en weerbaarheid. Pakt 3 frames terug en zo gaat het van 7-14 naar 10-14. Maar dan krijgt Williams een kans en dat laat hij niet liggen. 10-15.

makila

Legacy Member
Ai ai ai Williams. Was praktisch zeker van 11-16 en maakt dan een idiote fout en dat was dan nog Framebal ook. Hij wil echt niet naakt opdagen of zo. Ongelooflijk toch.

Dat was toch echt absurd dat hij dat nog mist. Zo wordt het nog 12-15 en alsnog erg spannend. Higgins laat natuurlijk niets liggen en straft Williams nu wel af aan een 100 procent rate.

Soler

Legacy Member
makila zei:
Ai ai ai Williams. Was praktisch zeker van 11-16 en maakt dan een idiote fout en dat was dan nog Framebal ook. Hij wil echt niet naakt opdagen of zo. Ongelooflijk toch.

Dat was toch echt absurd dat hij dat nog mist. Zo wordt het nog 12-15 en alsnog erg spannend. Higgins laat natuurlijk niets liggen en straft Williams nu wel af aan een 100 procent rate.

Nu zelfs 13-15, zal toch prangend worden voor Williams.

Bubba

Legacy Member
Inderdaad, ongelooflijk na vanmiddag wat Williams weggeeft. Het is helemaal gekanteld nu.

makila

Legacy Member
Bubba zei:
Inderdaad, ongelooflijk na vanmiddag wat Williams weggeeft. Het is helemaal gekanteld nu.
Ik moet wel zeggen Higgins heeft een potting percentage van 99 procent deze sessie. Crazy! Je moet het maar doen. maar Williams had er toch zeker 12-16 moeten van maken. Dan was het toch over en uit geweest.

Nu heeft hij Higgins die laatste strohalm gegeven en die neemt hij nog ook ..

makila

Legacy Member
Bubba zei:
Opnieuw een misser van Williams.
Ik vraag me wel af welke pillen Higgins geslikt heeft. Dat is toch echt niet normaal. Mist gewoon geen enkele bal en speelt plots scherper dan de beste Ronny. Absurd. Maar Williams die toch erg ervaren is, gooit het ook zelf wel weg

BleKKie

Legacy Member
Dan toch nog spannend, had ik niet verwacht toen ik daarnet begon te kijken :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan