Archief - De grote snooker/biljart/pool thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

BleKKie

Legacy Member
12-15 voor Hawkins, 7 frames na elkaar gewonnen, sterk.

Edit: en 12-16, 8 in a row :crazy:

GETHEZ

Legacy Member
echt?? sh*****t

ik dacht nochtans dat walden er klaar voor was...

en ronnie zal toch wel van hawkins winnen dus het zal een saaie finale worden , maar wel met mooi snooker hoop ik...

BleKKie

Legacy Member
En Barry doet het 14-17, knap toch wel die comeback, want was echt wel dramatisch aan het spelen bij momenten.
Ik heb er sympathie voor gekregen :p

Gavin

Legacy Member
BleKKie zei:
Ik heb er sympathie voor gekregen :p
Ik vind het bijna bij elke wedstrijd kut voor degene die eruit moet op een WK. Altijd vrij lange matchen, bijna al die spelers zijn zo vriendelijk, professioneel, sportief, ... echt top.


Maar goed, uiteindelijk toch de verwachte finalisten. Het is O'Sullivan zijn titel om te verliezen, en hij zal hem uiteraard wel winnen, maar Hawkins kan Ronnie wel frustreren tot op een zeker niveau. Genoeg frames vandaag gezien waar O'Sullivan gek van wordt, zoals ge kon zien tegen Trump bijvoorbeeld, maar Ronnie mist natuurlijk die pots niet die Walden dan net wel mist. Ik hoop dat de verschillen na de avondsessie nog niet te groot zijn, dat we op maandagavond toch nog iets 'spannend' te zien krijgen. Maar het zal wel iets rond een 9/10-18 voor Ronnie worden imo.

Gavin

Legacy Member
7-10. :applause:


Ik kan me niet van de indruk ontdoen dat dit de minste sessies van Ronnie waren en dat die gewoon morgennamiddag een 1-7/2-6 er tegenaan gooit.

sharkmen

Legacy Member
Inderdaad, hij was vandaag echt slordig, maar ik hoop dat hij morgen gaat ontploffen en (voor de laatste keer?) zijn talent nog is showt:)

Delphiwizard

Legacy Member
Morgen laatste dag en dan moet ik de namiddag werken...

Ronnie blijft een plezier om te zien spelen.

makila

Legacy Member
sharkmen zei:
Inderdaad, hij was vandaag echt slordig, maar ik hoop dat hij morgen gaat ontploffen en (voor de laatste keer?) zijn talent nog is showt:)

Potting %: Hawkins maar liefst 93%, O Sullivan 92%. Het is dus niet zo dat Hawkins slecht staat te spelen. Al had O Sullivan in de tweede ronde op een gegeven moment 96% potting percentage.

We kunnen stellen dat Ronny onder zijn niveau speelde, en Hawkins iets boven zijn niveau. Dan wordt het natuurlijk spannend.

Nas

Legacy Member
Hawkins maakt toch weer telkens kleine foutjes waardoor Ronnie plots toch het frame kan winnen (met al dan niet onmogelijke pots).

sharkmen

Legacy Member
En dan maakt Ronnie een foutje en straft Hawkins het af. Het gaat nog leuk worden:)

sharkmen

Legacy Member
Weer een record erbij voor de Ronnie, echt lekker laatste frame dat begint met een dubbel:drool:

HighWire

Legacy Member
Barry heeft het in de semi al geflikt om van een grote achterstand terug te komen, misschien dat hij nog eens kan doen? Hoewel ik persoonlijk liever Ronnie zie winnen :D Prachtig laatste frame trouwens, frame vlak voor de interval was ook eentje van jewelste...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan