PineMangoes
Legacy Member
Shepard zei:Selby maakt veel te veel foutjes. Hij had geluk dat Ronnie hem in dat 4e frame ook niet genadeloos afstrafte. Zal vooral zijn safety play serieus moeten verbeteren.
O'Sullivan ook nu. Profiteert niet genoeg van Selby zijn missers. Selby mag zijn handjes kussen met 4-3...
.