PineMangoes zei:
Idd. O'Sullivan haalt echt zijn niveau niet in deze finale. Long pots slecht, safety redelijk maar niet op het niveau van Selby. Heeft ook last van de druk precies? Voor iemand die al zo vaak in deze finale heeft gestaan lijkt me dit onlogisch. Enfin, hail Selby!
Ter herinnering voor diegenen die de match gezien hebben.
De WK finale Stephen Hendry vs Peter Ebdon jaar 2002.
Het stond 17-17 en Hendry moest een spotgemakkelijke bal (die ik zelfs nooit mis), potten om zijn
8ste wereldtitel te pakken en hem de eeuwige roem te bezorgen.
Hendry miste gewoon erg lullig van de grote stress waardoor Ebdon alsnog de titel pakte. Hendry is nadien nooit meer de oude geweest.
Dus het kan iedereen overkomen, zelfs Hendry nadat hij al 7 wereldtitels had.
PineMangoes zei:
Idd. O'Sullivan haalt echt zijn niveau niet in deze finale. Long pots slecht, safety redelijk maar niet op het niveau van Selby. Heeft ook last van de druk precies? Voor iemand die al zo vaak in deze finale heeft gestaan lijkt me dit onlogisch. Enfin, hail Selby!
Goed gedaan van Selby, hij heeft als enige in het ganse toernooi weten te profiteren van een vrij zwakke O'Sullivan. Want we moeten eerlijk zijn. Tegen de O'Sullivan van 2013 had Selby verloren.
Vorig jaar potte O'Sullivan ruim 90% van zijn long pots gedurende het ganse toernooi. (% was toen echt waanzinnig hoog) Dit jaar was dit nog geen 70%.