Archief - De grote snooker/biljart/pool thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

makila

Legacy Member
O Sullivan speelde vals met een krijtje.
Al denk ik eerder dat hij gewoon weer wat wil opvallen, hij is altijd al ne speciale geweest die zich weinig aantrekt van de regeltjes, zeker nu hij niks meer te bewijzen heeft.

makila

Legacy Member
Gavin zei:
Toch een beetje een teleurstellend WK tot nu toe. Begon nochtans goed met drie deciders, maar de tweede ronde was echt een drama en deze kwartfinales zijn de toppers ook niet in topvorm. Niet dat een Hawkins bijvoorbeeld slecht is maar van Murphy of Robertson verwacht ge toch meer.
Judd Trump is héél goed in vorm, ik zie hem dit toernooi (eindelijk) winnen.

Gavin

Legacy Member
makila zei:
O Sullivan speelde vals met een krijtje.
Al denk ik eerder dat hij gewoon weer wat wil opvallen, hij is altijd al ne speciale geweest die zich weinig aantrekt van de regeltjes, zeker nu hij niks meer te bewijzen heeft.
Denk niet dat iemand het wist, eigenlijk. O'Sullivan legde gewoon zijn krijtje zonder echt onnozel te doen (daarbuiten was ie wel kregelig eigenlijk), Bingham reageerde niet en de ref liet ook begaan. Als ik me niet vergis bleven de BBC commentatoren op de oppervlakte, enkel Doherty in de studio sprong erop waarna er wat volgde over Crafty Ken.

makila zei:
Jude Trump is héél goed in vorm, ik zie hem dit toernooi (eindelijk) winnen.
Dat is inderdaad de enige die consistent goed gespeeld heeft. Als ge de eerste week niet gekeken hebt, hebt ge eigenlijk niets gemist. Helaas.

BleKKie

Legacy Member
Gavin zei:
Denk niet dat iemand het wist, eigenlijk. O'Sullivan legde gewoon zijn krijtje zonder echt onnozel te doen (daarbuiten was ie wel kregelig eigenlijk), Bingham reageerde niet en de ref liet ook begaan. Als ik me niet vergis bleven de BBC commentatoren op de oppervlakte, enkel Doherty in de studio sprong erop waarna er wat volgde over Crafty Ken.


Dat is inderdaad de enige die consistent goed gespeeld heeft. Als ge de eerste week niet gekeken hebt, hebt ge eigenlijk niets gemist. Helaas.


Daar ben ik blij om :p

Gavin

Legacy Member
Geen "CAMMAAAAAAAAN RONNNEEEEEEEH"s dit jaar in de halve finales. :love::love::love::love::love::love:


Jammer genoeg heeft Trump ook wel een deel van die "voetbalfans", maar goed. :p

makila

Legacy Member
Regenneger zei:
Komaan Robertson...

Dit WK kan Trump echt niet laten liggen.
Inderdaad hij is nu de torenhoge favoriet gezien zijn huidige vormpeil. Dit is een unieke kans om voor het eerst wereldkampioen te worden.

sharkmen

Legacy Member
Robertson er ook uit. Ik zie Hawkins wel graag spelen. Hopelijk haalt hij nog eens de finale.

GETHEZ

Legacy Member
T'is binnen denk ik voor Murphy...

Nog 1tje te gaan... Hawkins 9 achter...

Hij is gewoon te sterk...

makila

Legacy Member
gethez zei:
Murphy vs Bingham... definitely ....
Bingham is er nog niet. Trump heef er zonet 16-16 van gemaakt met 2 honderd+ breaks achter elkaar. Nagelbijtende halve finale, spannender kan niet.

GETHEZ

Legacy Member
makila zei:
Bingham is er nog niet. Trump heef er zonet 16-16 van gemaakt. Nagelbijtende halve finale, spannender kan niet.

Is dat uw definitief reply?? Ge hebt mijn post toch ni aangepast, want het is nog steeds fout geschreven... :lol:

51%bingham nu...

GETHEZ

Legacy Member
Jongen, uwe post aanpassen is nog lamer...

Ge had definately geschreven... Echt zwak van u ze... :p

Edit: grammar nazi's die de naam niet eens waardig zijn...

ROFLMAO

GETHEZ

Legacy Member
De volgorde in sterkte van de 4 semi finalisten in dit toernooi zoals ik het zie... :

Murphy >Bingham >trump > hawkins...

En dit zal ook de uitslag zijn in de finale en het toernooi...

(raar dat ik dit zeg, want ben helemaal geen Murphy fan ofzo...)

makila

Legacy Member
gethez zei:
Jongen, uwe post aanpassen is nog lamer...

Ge had definately geschreven... Echt zwak van u ze... :p

Edit: grammar nazi's die de naam niet eens waardig zijn...

ROFLMAO
Ik wist nog aan het editen, maar blijkbaar was jij ook net op diezelfde honderste seconde al aan het replyen :)

GETHEZ

Legacy Member
makila zei:
Ik wist nog aan het editen, maar blijkbaar was jij ook net op diezelfde honderste seconde al aan het replyen :)

Een god zegen en bewaar u en we spreken er niet meer over... :)

GETHEZ

Legacy Member
Hmm het gaat toch close worden....

Murphy nu 3 achter... Ik dacht dat Bingham ging volgen, maar niet een voorsprong van 3 frames....

Toch zet ik mijn geld op Murphy... :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan