Brecel verloren, jammer want 3-1 voor op een bepaald moment. K blijf toch ook een beetje op mijn honger zitten bij Brecel, akkoord hij is nog erg jong voor de snookerwereld, maar als je ziet dat hij ondertussen een paar jaar geleden al op het wk stond , dan is er sindsdien toch weinig vooruitgang te merken imo (op vlak van wereldranking misschien wel wat), Davis en Hendry onder andere zeggen het ook regelmatig, een paar jaar geleden was Brecel met voorsprong de man voor de toekomst in het snooker, ondertussen is hij lang niet meer de enige en zijn er van ongeveer zijn leeftijd die minstens even ver staan.