Archief - De grote snooker/biljart/pool thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

BleKKie

Legacy Member
Hoewel ik voor Murphy "supporter", gun ik het Bingham wel, want staat echt wel sterk te spelen.

12-14 nu trouwens, Shaun nu toch met redelijk wat vertrouwen gestart heb ik de indruk.

GETHEZ

Legacy Member
Bingham heeft wel een goede focus nu... Heb de 3de sessie sessie niet gezien dus...

Ik gun het hem ook helemaal... Beregoed toernooi tot nu toe...

Kan hij om met de toenemende druk? Dat is de vraag... Hij heeft eigenlijk alles om het te kunnen winnen...

Edit: kan Murphy om met de druk? Hij mist wel zijn focus nu... Tijd voor Bingham om toe te slaan...

GETHEZ

Legacy Member
Damn, morgen vroeg op... Spijtig, zou de match wel willen volgen tot het einde...

En opnemen vind ik zo dwaas, aangezien ik morgen vroeg toch de score check... :cry:

makila

Legacy Member
En Bingham wint! Misschien niet de meest verwachte naam en zeker geen jong talent (Al 38 jaar).

Maar als je 20 jaar lang in het vak zit en achtereenvolgens O'Sullivan, Trump en Murphy klopt dan verdien je gewoon die titel. Daar valt niets op af te dingen.

Gavin

Legacy Member
Schitterende tweede week gezien, geweldige finale en oververdiende winnaar. :love:

GETHEZ

Legacy Member
Hoeveel century 's nu eigenlijk in totaal?

Enige spijtige is geen maximum break...

AreVee

Legacy Member
Terechte winnaar, als je O'Sullivan , Trump en Murphy klopt dan ben je gewoon de beste van dit wk. Mooi ook dat iemand na twintig jaren als prof de grootste overwinning uit zijn carrière kan boeken.

GETHEZ

Legacy Member
Idd, terecht.... ik dacht dat Murphy wel nog wat meer weerstand ging bieden (zonder de laatste frames gezien te hebben weliswaar)

Hij haalde mss niet helemaal het niveau dat hij gedurende het hele toernooi haalde in de finale...

Bingham bleef wel consistent, dus verdiende winnaar lijkt me...

sandervdw

Legacy Member
Het frame waarbij het 15-16 werd was fantastisch! Zelden zo'n spannende finale gezien. Terechte winnaar ook.

Ruben666

Legacy Member
Bingham, die volgende week 39 wordt, kijkt overigens nog elke dag naar de tv-beelden van zijn verrassende zege.

"Elke morgen word ik rond zeven uur wakker. Het eerste wat ik dan doe is de tv opzetten en de beelden herbekijken. Mijn vrouw ligt dan meestal nog in bed en mijn jongens zitten naast me in de zetel. Maar zij moeten wachten voor ze naar hun programma mogen kijken."

De fanaticus :'p.

Regenneger

Legacy Member
Iemand een idee waarom ROS niet meedoet?

Brecel tegen Selt in de ro16

makila

Legacy Member
Regenneger zei:
Iemand een idee waarom ROS niet meedoet?

Brecel tegen Selt in de ro16
Hij zit nog altijd in zijn sabatperiode (Die neemt hij de laatste jaren wel regelmatig), maar hij heeft ondertussen aangekondigd dat hij aanwezig zal zijn op de Masters.

Schummi88

Legacy Member
makila zei:
Hij zit nog altijd in zijn sabatperiode (Die neemt hij de laatste jaren wel regelmatig), maar hij heeft ondertussen aangekondigd dat hij aanwezig zal zijn op de Masters.

Dan komt hij terug, winst hij de Masters of haalt hij toch minstens de halve finale :p.

makila

Legacy Member
Schummi88 zei:
Dan komt hij terug, winst hij de Masters of haalt hij toch minstens de halve finale :p.
Nu ja, Ronny is zo'n genie aan de snookertafel, dat als die 80 jaar is en hij speelt tegen de huidige wereldkampioen, dan wint die daar tegen op een 'goeie' dag ;)
Als hij zo hard zou gewerkt hebben als Stephen Hendry dan was hij 10x wereldkampioen geweest.

Brecel ook eindelijk weer sterk bezig. Ik vind Brecel te snel overroepen door de media. Talent zat, maar ja, met talent alleen kom je er niet.
Als je zijn talent ziet en het feit dat in zijn tabelhelft de wereldtop eruit ligt, is dit toch dé kans om minstens de halve finales te halen.

Brecel moet voor mij, zichzelf nog altijd bewijzen dat hij de kansen KAN grijpen als ze zich voordoen. Tot nu toe is het op dat vlak, al dikwijls fout gelopen.
Hij verloor dikwijls héél nipt tegen een wereldtopper, maar als hij dan toch eens het geluk heeft die niet tegen te komen dan gaat hij er dikwijls kansloos uit tegen een nobele onbekende.

St0wned

Legacy Member
De top is echt heel breed geworden.
overroepen tja, zo is de media zeker... Stijgt toch jaar na jaar. met een mooie plaats nu op de UK duikt hij misschien de top 32 binnen.
Heb al gezien dat er veel haat is in België tegen over Luca. Omdat hij ambitie toont waarschijnlijk. alhoewel het hele moslim verhaal er ook niet aan te goed zal gedaan hebben...

Regenneger

Legacy Member
Haat? Nee. Gewoon kapotgehyped door de pers en blijkt dan gewoon keer op keer te falen en daar rekent men je op af.

Ik leef zo mee met dien Thai :(:(:(:(:(:(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan