Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bingham, die volgende week 39 wordt, kijkt overigens nog elke dag naar de tv-beelden van zijn verrassende zege.
"Elke morgen word ik rond zeven uur wakker. Het eerste wat ik dan doe is de tv opzetten en de beelden herbekijken. Mijn vrouw ligt dan meestal nog in bed en mijn jongens zitten naast me in de zetel. Maar zij moeten wachten voor ze naar hun programma mogen kijken."
Ja die beleeft een droom héRuben666 zei:De fanaticus :'p.
Die man is voor een tijdje (terecht) in hogere sferen 
Hij zit nog altijd in zijn sabatperiode (Die neemt hij de laatste jaren wel regelmatig), maar hij heeft ondertussen aangekondigd dat hij aanwezig zal zijn op de Masters.Regenneger zei:Iemand een idee waarom ROS niet meedoet?
Brecel tegen Selt in de ro16
makila zei:Hij zit nog altijd in zijn sabatperiode (Die neemt hij de laatste jaren wel regelmatig), maar hij heeft ondertussen aangekondigd dat hij aanwezig zal zijn op de Masters.
.Nu ja, Ronny is zo'n genie aan de snookertafel, dat als die 80 jaar is en hij speelt tegen de huidige wereldkampioen, dan wint die daar tegen op een 'goeie' dagSchummi88 zei:Dan komt hij terug, winst hij de Masters of haalt hij toch minstens de halve finale.
