Archief - De grote snooker/biljart/pool thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

GETHEZ

Legacy Member
Graeme Dott, jawadde is die kerel nu goed aan het spelen zeg... Gisteren 6-0 gewonnen en is weeral bezig tegen Robertson: het staat 4-0 op het ogenblik...

Zijn bijnaam "pocket dynamo" niet gestolen... Om in de gaten te houden...

Ruben666

Legacy Member
En Ronnie voegt nog maar eens een 147 aan zijn lijst toe, achteloos haast :music: :meesterlijk:.

makila

Legacy Member
O'Sullivan heel nipt gewonnen maar ze waren elkaar waard. Het kon alle kanten op. O'Sullivan was oppermachtig tijdens de eerste speelhelft, Trump tijdens de tweede.

Trump en O'Sullivan zijn toch de twee meest getalenteerde spelers van dit moment. Er zijn nog uitstekende spelers (Selby, Robertson, ..) maar puur qua talent komen ze toch te kort. Machtige finale. Erg saaie start, maar dan die geweldige comeback .. leuk voor de toeschouwer :)

Ruben666

Legacy Member
Stephen Hendry die tijdens het UK Championship aan de oefentafel gespot werd: het zou machtig zijn, mocht hij zich terug op het circuit begeven (en dan misschien nog niet zozeer om mee te strijden voor tornooioverwinningen, maar enkel om zijn century-record te handhaven :love:).

AreVee

Legacy Member
Ruben666 zei:
Stephen Hendry die tijdens het UK Championship aan de oefentafel gespot werd: het zou machtig zijn, mocht hij zich terug op het circuit begeven (en dan misschien nog niet zozeer om mee te strijden voor tornooioverwinningen, maar enkel om zijn century-record te handhaven :love:).

Geef mij maar O'Sullivan die nog een aantal jaren in het circuit blijft, het record van Hendry verbreekt en het zo scherp zet dat het nog een paar generaties zal duren voor iemand in de buurt komt. Hendry was/is ook een snookergenie maar niks gaat boven een O'Sullivan in vorm die er zin in heeft. :love:

Regenneger

Legacy Member
Hoe goed was Robertson? En Ronnie was echt afschuwelijk slecht, ongezien.

TheRedDevils

Legacy Member
Regenneger zei:
Hoe goed was Robertson? En Ronnie was echt afschuwelijk slecht, ongezien.

Was toch niet onverwacht van Robertson nadat hij Carter vernederd had? :p

Ruben666

Legacy Member
Regenneger zei:
En Ronnie was echt afschuwelijk slecht, ongezien.

Tijdens de eerste 4 frames viel dat nog goed mee imo., hij had ook gewoon de 1-1 niet mogen laten liggen. Tijdens de laatste 3 daarentegen was hij inderdaad nergens.


Hoe zalig onderkoeld is Hendry trouwens als (co)commentator :p. Je hoort ook meteen dat hij niet toevallig nog een aantal amper te verbreken records op zijn naam heeft staan (bv. #WK, #Masters, #Rankingtitels): hij leest het spel simpelweg veel beter en sneller dan het gros van de andere commentatoren (zeker vergeleken met bv. John-wheres-that-cue ball-going!?-Virgo of John-they-are-ab-so-lu-tely-perfect-Parrott :crazy:).

AreVee

Legacy Member
Ruben666 zei:
Tijdens de eerste 4 frames viel dat nog goed mee imo., hij had ook gewoon de 1-1 niet mogen laten liggen. Tijdens de laatste 3 daarentegen was hij inderdaad nergens.


Hoe zalig onderkoeld is Hendry trouwens als (co)commentator :p. Je hoort ook meteen dat hij niet toevallig nog een aantal amper te verbreken records op zijn naam heeft staan (bv. #WK, #Masters, #Rankingtitels): hij leest het spel simpelweg veel beter en sneller dan het gros van de andere commentatoren (zeker vergeleken met bv. John-wheres-that-cue ball-going!?-Virgo of John-they-are-ab-so-lu-tely-perfect-Parrott :crazy:).

Hoor hem ook graag als commentator, speelt inderdaad vaak veel korter op de bal dan andere commentatoren.

Murphy in de finale trouwens bezig om Robertson helemaal plat te walsen, 5-0 voorsprong was niet eens onverdiend te noemen (ondertussen Robertson toch een beetje in de match gekomen wat leid tot een voorlopige 6-2 stand).

Ruben666

Legacy Member
Selby...

Ik heb zelfs in mijn zetel al goesting om een handdoek over mijn hoofd te draperen :sleep:.

AreVee

Legacy Member
Brecel lijkt er (eindelijk) volledig door te komen op de Welsh open met zeges tegen o.a. Mark Selby en Ricky Walden, benieuwd hoe moeilijk hij het John Higgins kan maken in de halve finale nu. :)

Gavin

Legacy Member
vwMin.gif

Gavin

Legacy Member
Toch een beetje een teleurstellend WK tot nu toe. Begon nochtans goed met drie deciders, maar de tweede ronde was echt een drama en deze kwartfinales zijn de toppers ook niet in topvorm. Niet dat een Hawkins bijvoorbeeld slecht is maar van Murphy of Robertson verwacht ge toch meer.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan