Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voor nederland zou ik toch wel ff mee afwachten.Thales zei:het lijkt me duidelijk dat de beste ploegen op dit tornooi Kroatië, Spanje, Nederland en Purtugal zijn.
en van mij mag Kroatië of Nederland winnen.
forza italia mijn reet.
Was gistren blijkbaar weer grappig in de nabeschouwing.
aad de mos zei iets van ik kom niet meer af ofzo.
Maar euh, welke match zien jullie?Darkness zei:wat komt die trein daar nu langsgereden
en ik vind het niet "oververdiend" als ze die goal niet hadden afgekeurd, roemenie heeft ook een aantal goeie kansen gehad en spelen veel gevarieerder.


Adrei zei:Voor nederland zou ik toch wel ff mee afwachten.
.. Alleen Nederland heeft iets laten zien.Lord Roel zei:




alles vooruit en alles terug, driehoekjes, ... nu, het zou wel verdiend zijn, daar niet van. maar "oververdiend"? neePiejie zei:Maar euh, welke match zien jullie?
Roemenië die "gevarieerd" speelt?![]()
LessThanJake zei:kzie ze straks op hun muil gaan tegen Frankrijk eerlijk gezegd
gevaarlijke uitspraak die ik ga dneon, maar mannekes gelijk sneijder en van der vaart zijn klein bier voor thuram en gallas