Archief - EURO 2008: 7 juni - 29 juni

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie wint het EK 2008?


  • Totaal aantal stemmers
    640
  • Opiniepeiling gesloten.

NemesisBE

Legacy Member
Pirlo & De Rossi trekken op nix. en Chielini zieter niet zelfzeker uit.
Camoranesi & Grosso atm beste spelers :)

trek dat van Camoranesi maar terug :p
enkel Grosso speelt op niveau denkek zo =)

jos den os

Legacy Member
Camoranesi ? nee echt niet hoor.. speelde tegen holland ook enorm zwak.. aanvallend brengt die NIKS bij ! Zoveel balverlies en zoveel slechte passen

Pirlo is idd niet zo bepalend als bij Milan, als hij geen passes rondstrooit staat hij daar niets te doen imo.. is waarsch de beste spelverdeler met een prachtige traptechniek, maar heeft te weinig snelheid om echt het verschil te maken als het niet goed loopt.

Ze missen Inzaghi die vanuit een halve kans 3 keer scoort.. Italie krijgt de bal er niet in en das waarvoor Inazghi gekend staat, ik had hem meegenomen.

jos den os

Legacy Member
Omg hoe zwak wordt er niet gefloten op dit tornooi.. al zoveel buitenspelgoalen, foute inschattingen, dit was toch DUIDELIJK geen buitenspel...

Ben wel verrast van Roemenië, al ben ik niet zeker wat ze in de tweede ronde kunnen gaan doen, maar verdedigend en counterend een zeer goeie ploeg.

Piejie

Legacy Member
Verdomme hé :doh:

Duidelijk geen buitenspel. Was gewoon oververdiend en ook nog eens op het beste moment mogelijk. Dit echt zo fucking jammer.

Gavin

Legacy Member
Wat een zwak Italië, zeg.

En maar lange ballen en voorzetten naar Toni, misschien eens iets anders doen? :ironic:
Beste kansen zijn nog voor Roemenië geweest, Italiaanse verdediging is ook weer flauw.

Eens kijken wat Frankrijk deze avond doet. Als dat even zwak is, dan mag Roemenië van mij naar de kwartfinale hoor.

Piejie

Legacy Member
Roemenië beste kansen? Je kan gewoonweg niet serieus zijn? Perrotta die vlak voor doel nog nipt afgestopt werd, Toni zijn kopgoal die net gesaved werd, Toni zijn goal, ...

En wat daar tegenover, afstandsschoten (met de nodige afwijkingen).

Bubba

Legacy Member
Inderdaad wel een flaterke hier. :p

Maar Italie speelt imo toch niet echt overtuigend.

Darkness

Legacy Member
dit is precies het EK van de minst zwakke ploeg en de minst zwakke scheids die in de finale komen :ironic:

EryciusPuteanus

Legacy Member
Kielse zei:
Geen VT4 meer op zattoo?

blijkbaar niet, en wij ontvangen hier enkel antenne TV :'(

Kent er iemand mss een goeie nederlandse proxy om de NOS stream te kunnen bekijken?

jos den os

Legacy Member
nee italie speelt niet goed, das een feit.. maar soms loopt het nu eenmaal niet.. ze hebben tegen nederland een fameuze deuk in hun vertrouwen gekregen en dat zie je ook in deze match, niemand DURFT.. en het spel sluipt vol fouten..

Gavin

Legacy Member
Allez Piejie, die bal van Mutu die Buffon pakt is de beste kans geweest.

De rest is maar wat schieten en voorzetten en hopen dat die bal goed/in de goal belandt (bij beide). Niet onlogisch met Toni voorin, maar als je het daarvan moet hebben als potentieel EK ..

Roemenië vind ik overigens ook maar magertjes hoor ..

NemesisBE

Legacy Member
Italië drukt toch constant? enige keren dat Roemenië erdoorkomt is op stilstaande fases of op een counter. en dit enkel maar tussen minuut 15 en 25 =)
en gvd, ik begin mij hoe langer hoe meer te ergeren aan de spelleiding tijdens dit EK. Ik hoop dat ze dit EK als precedent zien voor het invoeren van beelden :)

Piejie

Legacy Member
Gavin zei:
Allez Piejie, die bal van Mutu die Buffon pakt is de beste kans geweest.
Een speler die vanuit een enorm schuine hoek naar de goal loopt? :s

Komaan.
Gavin zei:
De rest is maar wat schieten en voorzetten en hopen dat die bal goed/in de goal belandt (bij beide).
Ewel, hij was erin.

showb1z

Legacy Member
Die Roemenen staan daar ook wel met 10 te verdedigen eh... Nogal logisch dat ze daar geen uitgespeelde kansen tegen halen.
En komaan zeg Italië heeft een pak meer kansen gehad dan Roemenië. Ze hebben zelfs al gescoord. Get real.

Lege Doos

Legacy Member
Gavin zei:
Allez Piejie, die bal van Mutu die Buffon pakt is de beste kans geweest.

De rest is maar wat schieten en voorzetten en hopen dat die bal goed/in de goal belandt (bij beide). Niet onlogisch met Toni voorin, maar als je het daarvan moet hebben als potentieel EK ..

Roemenië vind ik overigens ook maar magertjes hoor ..

Oh ja, laten we proberen door het midden te combineren tegen een ploeg die met 10 man voor de goal ligt :ironic:

Piejie

Legacy Member
Lord Roel zei:
Italië drukt toch constant? enige keren dat Roemenië erdoorkomt is op stilstaande fases of op een counter. en dit enkel maar tussen minuut 15 en 25 =)
Idd, die druk kan iedereen toch voelen? :wtf:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan