RSgod'
Legacy Member
SteveDB zei:LOL, u heeft zich mistypt... tis omgekeerd.
Dat zeiden ze vorig wk ook voor de derde plaats ...:ironic:
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
SteveDB zei:LOL, u heeft zich mistypt... tis omgekeerd.
Brick Top zei:Is er eigenlijk al iets bekend over die Poolse speler die gisteren vermoord is/zelfmoord heeft gepleegd?!
Mr. Jack! zei:Zelfmoord, geen moord.
Kielse zei:Geen VT4 meer op zattoo?

Een speler die vanuit een enorm schuine hoek naar de goal loopt?Gavin zei:Allez Piejie, die bal van Mutu die Buffon pakt is de beste kans geweest.

Ewel, hij was erin.Gavin zei:De rest is maar wat schieten en voorzetten en hopen dat die bal goed/in de goal belandt (bij beide).
Gavin zei:Allez Piejie, die bal van Mutu die Buffon pakt is de beste kans geweest.
De rest is maar wat schieten en voorzetten en hopen dat die bal goed/in de goal belandt (bij beide). Niet onlogisch met Toni voorin, maar als je het daarvan moet hebben als potentieel EK ..
Roemenië vind ik overigens ook maar magertjes hoor ..
Idd, die druk kan iedereen toch voelen?Lord Roel zei:Italië drukt toch constant? enige keren dat Roemenië erdoorkomt is op stilstaande fases of op een counter. en dit enkel maar tussen minuut 15 en 25 =)
