Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mag hij dan ook niet fluiten als Nederland in de finale staat?Tweak37 zei:De Bleeckere moet wel hopen dat Nederland niet te ver geraakt.
Gavin zei:Mag hij dan ook niet fluiten als Nederland in de finale staat?
Gavin zei:Ondanks de individuele kwaliteit vind ik dat ook, Piejie, zeker in die tweede match.
Pronostiekje voor de halve finales?
Portugal - Kroatië & Nederland - Frankrijk hier.

Tweak37 zei:Ik dacht het niet door dat uitwisselen van scheidsrechters tussen de belgische en nederlandse competitie.

zweebee zei:de "talkshow" gisteren was wel het absolute dieptepunt van het EK tot nu toe vond ik
damn die Carl die zo agressief wordt "gaan we zo beginnen Gui?", en dan het "debat" da compleet op nix trok, de 2 hollanders en bob peeters die er echt genoeg van hadden ... vreselijk

SteveDB zei:Nederland - Roemenië gaat ni, ik denk Portugal - Nederland, zalig matchke.

Brick Top zei:Ik moet echt terug naar VT4 gaan kijken, blijkbaar is het daar wel entertainment ten top tijdens de rust!![]()

Glor zei:Kheb het over een halve finale ih![]()
Brick Top zei:Ik moet echt terug naar VT4 gaan kijken, blijkbaar is het daar wel entertainment ten top tijdens de rust!![]()
Netrem zei:portugal gaat gewipt worden door duitsland in de kwartfinale!