Archief - EURO 2008: 7 juni - 29 juni

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie wint het EK 2008?


  • Totaal aantal stemmers
    640
  • Opiniepeiling gesloten.

zweebee

Legacy Member
de "talkshow" gisteren was wel het absolute dieptepunt van het EK tot nu toe vond ik
damn die Carl die zo agressief wordt "gaan we zo beginnen Gui?", en dan het "debat" da compleet op nix trok, de 2 hollanders en bob peeters die er echt genoeg van hadden ... vreselijk

Tweak37

Legacy Member
Gavin zei:
Mag hij dan ook niet fluiten als Nederland in de finale staat?

Ik dacht het niet door dat uitwisselen van scheidsrechters tussen de belgische en nederlandse competitie.

Glor

Legacy Member
Gavin zei:
Ondanks de individuele kwaliteit vind ik dat ook, Piejie, zeker in die tweede match.


Pronostiekje voor de halve finales?
Portugal - Kroatië & Nederland - Frankrijk hier.

Ik ga voor Nederland-Roemenië :p

BleKKie

Legacy Member
Tweak37 zei:
Ik dacht het niet door dat uitwisselen van scheidsrechters tussen de belgische en nederlandse competitie.

ja idd, zal wel zoiets zijn, ik vond het al raar dat hij duitsland mocht fluiten, is tenslotte ene buurland :s

Piejie

Legacy Member
Mja, als je al niet meer matchen van buurlanden mag fluiten zou het soms toch moeilijk zijn hoor :s

Sommige landen hebben 5 of meer buurlanden.

-Steve-

Legacy Member
Nederland - Roemenië gaat ni, ik denk Portugal - Nederland, zalig matchke.

Gavin

Legacy Member
Portugal - Nederland gaat niet. :p

Finale misschien, zou wel het leukste zijn. Zeker nu dat die Costa's, Figo en andere oudere zeikers hem gesmeerd zijn.

Brick Top

Legacy Member
zweebee zei:
de "talkshow" gisteren was wel het absolute dieptepunt van het EK tot nu toe vond ik
damn die Carl die zo agressief wordt "gaan we zo beginnen Gui?", en dan het "debat" da compleet op nix trok, de 2 hollanders en bob peeters die er echt genoeg van hadden ... vreselijk

Ik moet echt terug naar VT4 gaan kijken, blijkbaar is het daar wel entertainment ten top tijdens de rust! :lol:

[TFT]Poky

Legacy Member
seffes match van de waarheid voor Italië ben hem nu al aant stressen :s:)

Ik vertrouw die Roemenen toch ni zenne, hopelijk houden ze het proper (en de italianen ook wantr daar zijn er ook wel bij die er iets van kunnen soms :s)

Brick Top

Legacy Member
Zou Roemenië geen hapklare brok moeten zijn voor Italië? Heb de eerste match enkel gezien in de samenvatting dus kan die ploeg moeilijk inschatten. Gelijkspelen tegen Frankrijk is een prestatie maar naar 't schijnt suckte Frankrijk serieus. :p

squan

Legacy Member
Brick Top zei:
Ik moet echt terug naar VT4 gaan kijken, blijkbaar is het daar wel entertainment ten top tijdens de rust! :lol:

Niet doen, tis veel eerder constant pijnlijke plaatsvervangende schaamte dan leedvermaak.

'k denk da Bob bij iedere match van de Roemenen efkes zucht van "waar was den tijd toch ..." :)

[TFT]Poky

Legacy Member
Bwa Roemenië hapklaar dat denk ik niet,

Hebben 1e match misschien niet zo denderend gespeelt, maar Frankrijk ook niet.

Roemenie heeft heel goede kwalificatie gespeeld, nog eerste geëindigd voor NEderland als ik mij niet vergis.

Imo zijn ze niet te onderschatten, maar Italië zou het moeten kunnen halen

Blanco

Legacy Member
Brick Top zei:
Ik moet echt terug naar VT4 gaan kijken, blijkbaar is het daar wel entertainment ten top tijdens de rust! :lol:

Ik heb wel breuk gelegen met de hotel Regina van een paar dagen geleden met Goedele Liekens. Ze viel in haar rol als seksuologe en vroeg of homofilie in het voetbal nog altijd zo'n taboe is. Want als ze een doelpunt scoren, zie je toch wel heel wat handtastelijkheden...

man man man :ironic:

De andere keken zo heel verbaast naar elkaar en zeiden prompt : "ma nee Goedele das pure blijschap, meiske. Ge moet daar niks achter zoeken..."

Die zat daar echt niet op haar plaats en Decock gisteren evenmin.

Adrei

Legacy Member
Ik denk dat de Fransen vanavond van de Nederlanders zullen winnen, althans, dat zegt mijn gevoel.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan