Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Darkness zei:hahaha
gui: "je had moeten zeggen: daar heb je geen zaken mee"
tafel: *ooe*
carl: "gaan we zo beginnen ja"
en nu over de grote mond van bob peeters :ironic:
waffelaar zei:ik vind ze gewoon slecht, en zodus niet waardig om door te stoten naar de volgende ronde, en dus EK onwaardig
(en neen, daarom vind ik niet elke ploeg met 0punten bv EK onwaardig, voordat je hier nog verder zal op hameren, wat er hier veel gedaan wordt op deze voetbalforum => daarom zeg ik hier normaal nooit iets => en nu ga ik zwijgen => yoo)




) Carl Huybrechts. Zijn der nog mensen die het wk (of wast ek?) herinneren met het avondprogramma van Mark Uyterhoeven waarin Bob Peters op zoek ging naar Roemenen op da wk(/ek?)? Echt strijk gelegen toen. Nu ist op VT4 allemaal zo geforceerd vinnik.SIO zei:


TrebuTa zei:hahaha die hollanders!
verdiend 0-1 da maakte toch enkel hollanders wijs ze!
merci voor de tipnu nog liedje zelf zoeken