Archief - EURO 2008: 7 juni - 29 juni

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie wint het EK 2008?


  • Totaal aantal stemmers
    640
  • Opiniepeiling gesloten.

exCite

Legacy Member
Polen heeft al bij al nog geluk gehad

- hun goal was buitenspel
- eerder in de 2de helft moest Oostenrijk al een penalty gekregen hebben^^

exCite

Legacy Member
ROLL zei:
Ge moet dat maar durven fluiten in die fase op zo een fout.

neemt natuurlijk niet weg dat het eigenlijk een fout is en dat de scheids niets verkeerd doet denk ik :)

waffel

Legacy Member
_DM_ zei:
Eh ?
Oostenrijk verdient dat gelijkspel hoor.

oke twas buitenspel van polen en een strafschop kregen ze niet

maar oostenrijk is geen ek-ploeg waardig, en polen speelde wat op hun "gemak" na die 1-0

hierbij zeg ik niet dat polen goed is, maar geef ze omg die 3punten en smijt oostenrijk eruit

Fré_

Legacy Member
ROLL zei:
Mja als ge over compensatie begint te praten zegt meer dan genoeg ;)

kom da is toch wel zuiver compensatie ?
zulke fouten worden bij elke corner/vrije trap 20x gemaakt

en dan ineens gaat meneerke dr in de 93e minuut voor fluiten terwijl hij in de eerste helft een duidelijk buitenspeldoelpunt van de tegenstander nie zag(of zijn lijnrechter whatever)

chomo

Legacy Member
Oververdiend punt tbh. Die Polen zijn zwak en die Oostenrijkers hebben mij in de eerste helft toch tenminste nog een beetje kunnen charmeren.... Al bij al een kutmatch met een zalig einde!

_DM_

Legacy Member
waffelaar zei:
oke twas buitenspel van polen en een strafschop kregen ze niet

maar oostenrijk is geen ek-ploeg waardig, en polen speelde wat op hun "gemak" na die 1-0

hierbij zeg ik niet dat polen goed is, maar geef ze omg die 3punten en smijt oostenrijk eruit

'Geen EK-ploeg waardig' ?
Dus jij wilt ze er uit smijten omdat ze het 'niet waard' zijn ?
Van sportiviteit gesproken.

Gavin

Legacy Member
Oei, de wilde vergelijkingen steken weer de kop op!


Bij dezelfde vrije trap waarschuwt de scheidsrechter natuurlijk wel eerst dat het gedaan moet zijn met dat gemelk tegen elkaar. Wat doet die Pool dan? Recht (maar echt recht, ze waren de voorste van het pak) in het gezichtsveld van die scheidsrechter duidelijk aan een Oostenrijker zijn trui gaan leuren. Licht, dat wel .. maar wel begrijpelijk als je die hele fase bekijkt.

_DM_

Legacy Member
Stel u het feestje in Kroatië eens voor, dat gelijkspel betekent dat zijn groepswinnaar worden :D

Darkness

Legacy Member
nu, carl, is het tijd om te zwijgen.
nu, regie, is het tijd om capabele mensen achter de computers te zetten.

en what the hell op dat laatste "hmpf" van carl?

exCite

Legacy Member
Gavin zei:
Oei, de wilde vergelijkingen steken weer de kop op!


Bij dezelfde vrije trap waarschuwt de scheidsrechter natuurlijk wel eerst dat het gedaan moet zijn met dat gemelk tegen elkaar. Wat doet die Pool dan? Recht (maar echt recht, ze waren de voorste van het pak) in het gezichtsveld van die scheidsrechter duidelijk aan een Oostenrijker zijn trui gaan leuren. Licht, dat wel .. maar wel begrijpelijk als je die hele fase bekijkt.

idd, ik vind de penalty terecht, ik vind ook dat voor de rest van de match da scheidsrechterstrio dan weer geen zak waard was en na huis mag, sjeezes, zo duidelijk buitenspel ni zien en die eerste penalty fase ni fluiten, echt erg

Fré_

Legacy Member
exCite zei:
idd, ik vind de penalty terecht, ik vind ook dat voor de rest van de match da scheidsrechterstrio dan weer geen zak waard was en na huis mag, sjeezes, zo duidelijk buitenspel ni zien en die eerste penalty fase ni fluiten, echt erg

bah, die eerste penaltyfase.
ofwel ga je direct neer ofwel ga je nog voor die bal
gaan liggen als je ziet dat je niet meer bij die bal kan is maar lame imo

waffel

Legacy Member
_DM_ zei:
'Geen EK-ploeg waardig' ?
Dus jij wilt ze er uit smijten omdat ze het 'niet waard' zijn ?
Van sportiviteit gesproken.

ik vind ze gewoon slecht, en zodus niet waardig om door te stoten naar de volgende ronde, en dus EK onwaardig

(en neen, daarom vind ik niet elke ploeg met 0punten bv EK onwaardig, voordat je hier nog verder zal op hameren, wat er hier veel gedaan wordt op deze voetbalforum => daarom zeg ik hier normaal nooit iets => en nu ga ik zwijgen => yoo)

exCite

Legacy Member
lilpunk zei:
bah, die eerste penaltyfase.
ofwel ga je direct neer ofwel ga je nog voor die bal
gaan liggen als je ziet dat je niet meer bij die bal kan is maar lame imo

as je niemr aan de bal kan, hij probeert tenminste nog, anders zeggen ze weer, ja daar duikt er weer ene, wth!
da begrijp ik dus ni, hij haalt geen voordeel, dus moet hij fluite punt uit

marre_man

Legacy Member
dit betekent Duitsland - Portugal in kwartfinale als duitsland zich plaatst..

Darkness

Legacy Member
hahaha :rofl:
gui: "je had moeten zeggen: daar heb je geen zaken mee"
tafel: *ooe*
carl: "gaan we zo beginnen ja"

:rofl:

en nu over de grote mond van bob peeters :ironic:

squan

Legacy Member
Altijd zo pijnlijk die gesprekken, keer op keer is da ginder van "wa vraagt of zegt diejen nu weer"

Ik zou echt nog een redelijke cent geven om het voetbal weer naar Canvas/één/Sporza te brengen.

dunno

Legacy Member
Idd, dit is niet om aan te zien.
Veronique De Cock naar huis aub, net als al die andere vrouwen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan