Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ROLL zei:Ge moet dat maar durven fluiten in die fase op zo een fout.

_DM_ zei:Eh ?
Oostenrijk verdient dat gelijkspel hoor.
ROLL zei:Mja als ge over compensatie begint te praten zegt meer dan genoeg![]()
waffelaar zei:oke twas buitenspel van polen en een strafschop kregen ze niet
maar oostenrijk is geen ek-ploeg waardig, en polen speelde wat op hun "gemak" na die 1-0
hierbij zeg ik niet dat polen goed is, maar geef ze omg die 3punten en smijt oostenrijk eruit
Gavin zei:Oei, de wilde vergelijkingen steken weer de kop op!
Bij dezelfde vrije trap waarschuwt de scheidsrechter natuurlijk wel eerst dat het gedaan moet zijn met dat gemelk tegen elkaar. Wat doet die Pool dan? Recht (maar echt recht, ze waren de voorste van het pak) in het gezichtsveld van die scheidsrechter duidelijk aan een Oostenrijker zijn trui gaan leuren. Licht, dat wel .. maar wel begrijpelijk als je die hele fase bekijkt.
exCite zei:idd, ik vind de penalty terecht, ik vind ook dat voor de rest van de match da scheidsrechterstrio dan weer geen zak waard was en na huis mag, sjeezes, zo duidelijk buitenspel ni zien en die eerste penalty fase ni fluiten, echt erg
_DM_ zei:'Geen EK-ploeg waardig' ?
Dus jij wilt ze er uit smijten omdat ze het 'niet waard' zijn ?
Van sportiviteit gesproken.
caoimhin zei:Was dat nu geen offside??
lilpunk zei:bah, die eerste penaltyfase.
ofwel ga je direct neer ofwel ga je nog voor die bal
gaan liggen als je ziet dat je niet meer bij die bal kan is maar lame imo