Starrk
Legacy Member
SteveDB zei:Vandaag is goe gelachen met e maat, die beweerde enkel op basis van dit EK Arshavin de beste van de wereld is... Komaan waar gaan we naartoe als ge op basis van 2 matchen al zegt da ge ne speler den beste van de wereld vindt.
Typisch van dat volk dat net voetbal begint te kijken. Er hing hier 5 minuten ook zo ene aan de lijn:
'Dien Arshavin? Hebde die gezien? Das toch de beste voetballer die ik dit jaar al gezien heb'
Srsly.
Geeft blijkbaar ook aan dat dat zijn lievelingsclub is.
), 3-0. Ballack en Klose gaan scoren, mark my words! 




