WolCoM
Legacy Member
Netrem zei:Dat zijn zo van posts die totaal waardeloos zijn zonder foto
Humo !
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Netrem zei:Dat zijn zo van posts die totaal waardeloos zijn zonder foto
Cazzz zei:Dat is wel een zeer constructieve reactie ^^
hou nu eenmaal van aanvallend voetbal.. Dit is dan ook een team gebaseerd op de individuele prestaties van de spelers.
Arno! zei:ik zou toch zeker engelaar (slechts 1 goeie match) en bouhlarouz (zwak EK gespeeld) er uit smijten
zhirkov , ballack horen toch ook bij de beste 11 van het tornooi imo

Netrem zei:Dat zijn zo van posts die totaal waardeloos zijn zonder foto

SteveDB zei:Boula heeft een sterk ek gespeeld, waar ge da haalt dat die zwak was? Net als Engelaar infeite, das nu ni de speler die de goals moet maken en de assists geven.
Over Zhirkov ben ik het eens, Ballack niet. ZetZhirkov daar dan in de plaats van Basti.
SteveDB zei:Kga zelf is eentje opstellen:
4-2-2-2
--------------------Vander Sar/Casillas--------------------
Boulahrouz-----------Puyol-----------Pepe-----------Lahm
--------------------Engelaar--------De Jong--------------
---------Arshavin--------------------------Sneijder-------
--------------------Villa---------Podolski/Pavlyuchenko----
Cazzz zei:Engelaar hoeft geen verdere uitleg. Volgens mij de beste controlerende middenvelder op het EK.
