Archief - EURO 2008: 7 juni - 29 juni

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie wint het EK 2008?


  • Totaal aantal stemmers
    640
  • Opiniepeiling gesloten.

The Black Mamba

Legacy Member
Cazzz zei:
Dat is wel een zeer constructieve reactie ^^

hou nu eenmaal van aanvallend voetbal.. Dit is dan ook een team gebaseerd op de individuele prestaties van de spelers.

ik zou toch zeker engelaar (slechts 1 goeie match) en bouhlarouz (zwak EK gespeeld) er uit smijten

zhirkov , ballack horen toch ook bij de beste 11 van het tornooi imo

WolCoM

Legacy Member
Boulahrouz was de beste verdediger die ik dit EK gezien heb tot nu toe. :oink:
Behalve de laatste match na zen verlies van zen dochtertje dan.

-Steve-

Legacy Member
Boula heeft een sterk ek gespeeld, waar ge da haalt dat die zwak was? Net als Engelaar infeite, das nu ni de speler die de goals moet maken en de assists geven.

Over Zhirkov ben ik het eens, Ballack niet. ZetZhirkov daar dan in de plaats van Basti.

Cazzz

Legacy Member
Arno! zei:
ik zou toch zeker engelaar (slechts 1 goeie match) en bouhlarouz (zwak EK gespeeld) er uit smijten

zhirkov , ballack horen toch ook bij de beste 11 van het tornooi imo

Ik heb zhirkov en ballack bij de opties gezet. Der zijn uiteraard meer dan 11 goeie spelers op dit EK maar ik kan ze niet allemaal opstellen. Over de 2 Nederlanders hebben we blijkbaar een andere mening.

Stel je eigen ploeg eens op he mannen, wil ook eens kunnen vergelijken :p

Tsubasa

Legacy Member
Netrem zei:
Dat zijn zo van posts die totaal waardeloos zijn zonder foto

koop de humo :p
uit een half interview klinkt het wel wa als een geit ma that wouldn't stop me :cool:

The H!ve

Legacy Member
villa en pavulyuchenk in de spits
dar arshavin achter
vdsar in de goal

|nfected

Legacy Member
Als ge dan toch een droomploeg wilt maken, zorg dat het dan realistisch is he. Uw 2 ploeg heeft 3 verdedigers waarvan 1 aanvallende back (lahm), 1 aanvallende CV(Pepe), en dan Boula. Buiten zijn 1ste wedstrijd heeft Pepe ook niets getoond dit toernooi, heeft trouwens altijd een leider, sterke man naast zich nodig. Kijk maar naar duo Carvalho - Pepe dat gaat gewoon niet samen.

Dan zet je voor de verdediging een VM, maar daar zet je dan Engelaar. Voor alle duidelijkheid hij is dat niet he. Dat is een CM, die ook mee verdedigt, de "echte" VM in nederlands elftal is de jong. Engelaar is meer de regulator. Modric is hetzelfste type...

Als het gewoon de bedoeling was om paar goede spelers bij elkaar te steken, ok dan is het goed. Maar als dat effectief een ploeg moet voorstellen, dan is het lachwekkend.

Als ge dan toch Sneijder en die rus in ploeg in ploeg heb zitten, ruil ze dan van positie he. Arshevin heeft meer diepgang dan Sneijder en dat heb je nodig op de flanken.

Opbouwend genoeg?

-Steve-

Legacy Member
Kga zelf is eentje opstellen:
4-2-2-2
--------------------Vander Sar/Casillas--------------------

Boulahrouz-----------Puyol-----------Pepe-----------Lahm

--------------------Engelaar--------De Jong--------------

---------Arshavin--------------------------Sneijder-------

--------------------Villa---------Podolski/Pavlyuchenko----

The Black Mamba

Legacy Member
SteveDB zei:
Boula heeft een sterk ek gespeeld, waar ge da haalt dat die zwak was? Net als Engelaar infeite, das nu ni de speler die de goals moet maken en de assists geven.

Over Zhirkov ben ik het eens, Ballack niet. ZetZhirkov daar dan in de plaats van Basti.

kvond die tegen franrkijk en rusland maar zwak , en tegen de italianen heeft hij ni veel werk gehad ... kzou dan eerder gio der in zetten

tegen roemenie heb ik ni gezien

-Steve-

Legacy Member
Is mss ni uw stijl van speler, de mijne ook ni echt maar kzie die echt graag bezig. Kheb hem wel een tijdje gehaat, toen ie Ronaldo neerhaalde 2 jaar geleden, maar voor de rest is da toch ne zalige verdediger.

zweebee

Legacy Member
SteveDB zei:
Kga zelf is eentje opstellen:
4-2-2-2
--------------------Vander Sar/Casillas--------------------

Boulahrouz-----------Puyol-----------Pepe-----------Lahm

--------------------Engelaar--------De Jong--------------

---------Arshavin--------------------------Sneijder-------

--------------------Villa---------Podolski/Pavlyuchenko----

same maar dan met Senna ipv De Jong (al vond ik hem de 2e beste speler van NL) en Fabregas ipv Engelaar (vond Engelaar niet ZO goed)
Boulahrouz vond ik zeker niet indrukwekkend als rechtsback, kzou op 1 van die backs toch een Rus zetten en Lahm op de andere.

TheFuckingDutchman

Legacy Member
Cazzz zei:
Engelaar hoeft geen verdere uitleg. Volgens mij de beste controlerende middenvelder op het EK.

totaal niet mee eens. Engelaar speelde als poep. Zet er dan sneijder in ofzo. Engelaar :rofl:

Engelaar werd opgetild door het goede spel van het hele team, maar je zeg in de wedstrijden daarna dat hij eerder een blok aan het been was. Vooral tegen Rusland.

Glor

Legacy Member
Ik vond Engelaar toch ook wel sterk maar als je kan kiezen tussen hem of Xavi of Fabregas ofzo zal hij toch rap afvallen :p

Spectre

Legacy Member
die laatste match van Nederland heeft Boulahrouz toch een draak van een wedstrijd gespeeld vond ik.
Snap ook niet waarom iedereen zo vol lof over engelaar is :confused:
Bij Genk was dat een dikke sukkel en ook op dit EK kon die helemaal niet mee imo
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan