Archief - EURO 2008: 7 juni - 29 juni

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie wint het EK 2008?


  • Totaal aantal stemmers
    640
  • Opiniepeiling gesloten.

Starrk

Legacy Member
Lombaerts zal inderdaad 100% liegen over een ploegmakker omdat Lombaerts jaloers is dat Arsjavin zo'n held is, en hij niet, en dat is niet eerlijk.

Blackend

Legacy Member
DekadeZ zei:
Lombaerts zal inderdaad 100% liegen over een ploegmakker omdat Lombaerts jaloers is dat Arsjavin zo'n held is, en hij niet, en dat is niet eerlijk.

Djeez, trek anders iemands woorden volledig in het belachelijke... :applause:

Kortzichtige mensen hier...
Niet de moeite om tijd te verkwisten aan mensen die zo'n houding aannemen.

Starrk

Legacy Member
Blackend zei:
Djeez, trek anders iemands woorden volledig in het belachelijke... :applause:

Kortzichtige mensen hier...
Niet de moeite om tijd te verkwisten aan mensen die zo'n houding aannemen.

Kortzichtig? Definieer maar eens.

De uitspraken zullen wel degelijk door Lombaerts gemaakt zijn en zijn van zo'n aard dat je ze amper fout kan interpreteren.

Of heeft De Morgen ze met opzet zo gepubliceerd in de hoop sensatie te kunnen opwekken?

Of wil je geen moeite verkwisten omdat het interview niet met uw ideaalbeeld van Arsjavin strookt?

Jij zegt dat De Morgen de boel uit zijn context heeft gerukt en dat het interview geen enkele waarde heeft. M.i. bedoel jij hier exact mee dat de gedane uitspraken een leugen zijn. Anders zie ik het nut niet in van uw reply en kan ik maar 1 kortzichtige reply vinden in de laatste 10.

shiftyke

Legacy Member
Blackend zei:
Niet teveel conclusies trekken uit zo'n interviewke uit De Morgen. Waarschijnlijk volledig uit de context gerukt etc. Heeft geen enkele waarde imo.

Het is nu niet dat De Morgen zo'n sensatie gazet is dat ze erover zouden aandikken é :wtf:

Trouwens de morgen is een linkse gazet net als die rooise russen :p

Rbn001

Legacy Member
Als dat waar is wat hij daar allemaal zegt daalt em toch in mijn achting ze :(
Dat zag er mij zo'n bescheiden jongen uit ^^

Brick Top

Legacy Member
Piejie zei:
Jawel, heb een extreem goede examenperiode achter de rug. Ik zie gewoon de relevantie niet. Voetbal dames en heren, voetbal.

Maar gans die discussie omtrent Rusland/Turkije is dan wel relevant? :cool:

En Journalistiek en goede examenperiodes gaan hand in hand, heb dat namelijk zelf ook gestudeerd. :unsure:

@Mako
Zit ge op kot in Antwerpen? Wss niet als ge in Brasschaat woont?! En in uw hoeveelste jaar handelsingenieur zit ge? Mijne kotgenoot gaat nu naar zijn laatste jaar handelsingenieur (als alles volgens plan verloopt toch :p)

Ontopic: Voetbal rulezzzzzzzzz!

Starrk

Legacy Member
Als er geen voetbal gespeeld wordt is er niets om over te praten. De thread moet gevuld worden!

Time

Legacy Member
Zeg piejie, staat er in jouw tuin geen 2 meter dikke eik die moet omgezaagd worden?

Verbaast toch niet dat die een goede examenperiode achter de rug heeft? Bachelor 9lives met minor Prime.

NemesisBE

Legacy Member
DekadeZ zei:
Kortzichtig? Definieer maar eens.

De uitspraken zullen wel degelijk door Lombaerts gemaakt zijn en zijn van zo'n aard dat je ze amper fout kan interpreteren.

Of heeft De Morgen ze met opzet zo gepubliceerd in de hoop sensatie te kunnen opwekken?

Of wil je geen moeite verkwisten omdat het interview niet met uw ideaalbeeld van Arsjavin strookt?

Jij zegt dat De Morgen de boel uit zijn context heeft gerukt en dat het interview geen enkele waarde heeft. M.i. bedoel jij hier exact mee dat de gedane uitspraken een leugen zijn. Anders zie ik het nut niet in van uw reply en kan ik maar 1 kortzichtige reply vinden in de laatste 10.

die dingen als 'op zn sloefen in een discotheek komen' lijken me toch erg sensationeel en serieus opgeblazen...

enneu, Piejie aast denk ik op de (nog steeds) openstaande vacature van Siegfried Bracke :) niemand kan die deftig vervangen tot op heden!

Piejie

Legacy Member
Mja, wat wil je nu zeggen, dat DM dat er zelf bij heeft verzonnen? Want ik begrijp de kritiek in dit geval niet echt.

Razzia

Legacy Member
Dewinter is me toch ne baviaan eh, dat die toch zen muil houdt. Wa voor belachelijke uitspraken doet die nu..

-Steve-

Legacy Member
Afgaande op dat artikel is er zelfs geen enkele andere topper die zo een dikke nek heeft. En tzal wel ni gelogen zijn, waarom zou Lombaerts dat doen?

Da van op zijn sloffen, staat daar ni bij "als hij wil", zoals in "als hij wilt, is hij hier burgemeester".

Darkness

Legacy Member
Djeez, dat is in Rusland toch normaal dat de topvedettes kunnen doen wat ze willen. Lombaerts kan zich daar ook veel permitteren, maak u maar niet ongerust!
Net als pakweg een Roberto Carlos in Turkije alles kan en alles mag.
Net als een Kaka die in Italië alles kan en alles mag.
enz...
Wat een fuzz daar over gemaakt wordt, jezus.
Noem mij 1 topvoetballer die géén dikke nek heeft. En daarmee wil ik niet een naam lezen van iemand die geen dikke nek LIJKT te hebben... (als ik zag wat er in derde provinciale al voor een ego's rond liepen gaat ge mij niet vertellen dat er nog 1 topvoetballer even nuchter is als een normaal mens)

The Black Mamba

Legacy Member
SteveDB zei:
Afgaande op dat artikel is er zelfs geen enkele andere topper die zo een dikke nek heeft. En tzal wel ni gelogen zijn, waarom zou Lombaerts dat doen?

Da van op zijn sloffen, staat daar ni bij "als hij wil", zoals in "als hij wilt, is hij hier burgemeester".

Ronaldo , Ronaldinho , Rooney , Van Persie ... Ik kan er nog opnoemen met minstens een even grote dikke nek . En altijd die conclussies trekken uit 1 interview , de kans is zelfs groot dat lombaerts den helft van die dingen niet zo bedoeld heeft. Ik kan niet geloven dat iemand een ploegmaat zo gaat afbreken.
"Da van op zijn sloffen, staat daar ni bij "als hij wil", zoals in "als hij wilt, is hij hier burgemeester" saat gewoon op de populariteit van Arshavin.

enkel prestaties tellen , de rest is bijzaak ... voetbalsupporters kunnen soms toch wijven zijn ze :p en dan lachen met wijven als ze het belangrijk vinden welk merk van ondergoed hun favoriete acteur heeft :tongue:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan