Archief - EURO 2008: 7 juni - 29 juni

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie wint het EK 2008?


  • Totaal aantal stemmers
    640
  • Opiniepeiling gesloten.

Starrk

Legacy Member
Kom kom, als Piejie zijn studie-keuze niet wil meedelen dan zullen we dat respecteren :)

Piejie

Legacy Member
Het is geen kwestie van willen of niet willen. Vind het gewoonweg ongepast om in een voetbaltopic over de studierichting van een of andere member te praten.

Waarom zou het trouwens dan bij mij blijven? Als ik mijn studierichting hier verklaar, kan ik dan op mijn beurt ook de studierichtingen van andere members (van het sportforum) opvragen?

Zoals ik al zei, ik zie de relevantie niet.

Als ik me echt geroepen zou voelen om zaken als studierichting te delen met dit forum heb ik daar toch de kans toe op het "Werk & Studie"-subforum. Ik ga echter niet naar het "Sport"-forum om hier een beetje over mijn studierichting te palaveren. Who gives a fuck.

Mako

Legacy Member
Piejie zei:
Het is geen kwestie van willen of niet willen. Vind het gewoonweg ongepast om in een voetbaltopic over de studierichting van een of andere member te praten.

Waarom zou het trouwens dan bij mij blijven? Als ik mijn studierichting hier verklaar, kan ik dan op mijn beurt ook de studierichtingen van andere members (van het sportforum) opvragen?

Zoals ik al zei, ik zie de relevantie niet.

chill, ik studeer Handelsingenieur aan de UA.

I show you mine, you show me yours ;)

-Steve-

Legacy Member
Van Dewinter naar de studierichting van Piejie. Als ge da toch wilt weten, stuur dan ne PM.

Anoniem04

Legacy Member
Piejie zei:
Het is geen kwestie van willen of niet willen. Vind het gewoonweg ongepast om in een voetbaltopic over de studierichting van een of andere member te praten.

Waarom zou het trouwens dan bij mij blijven? Als ik mijn studierichting hier verklaar, kan ik dan op mijn beurt ook de studierichtingen van andere members (van het sportforum) opvragen?

Zoals ik al zei, ik zie de relevantie niet.

Als ik me echt geroepen zou voelen om zaken als studierichting te delen met dit forum heb ik daar toch de kans toe op het "Werk & Studie"-subforum. Ik ga echter niet naar het "Sport"-forum om hier een beetje over mijn studierichting te palaveren. Who gives a fuck.

Had je nu gewoon gezegd wat je studierichting is, had je er minder posts over moeten maken dan nu.

-Steve-

Legacy Member
Dillyracer zei:
Had je nu gewoon gezegd wat je studierichting is, had je er minder posts over moeten maken dan nu.

Daar gaat het ni om, als hij da ni wilt vertellen dan is da zo.

Piejie

Legacy Member
"Arsjavin is God"

De Rus Andrej Arsjavin heeft zich in twee wedstrijden ontpopt tot absolute smaakmaker.
"Hij is God in Sint-Petersburg", zegt teammaat Nicolas Lombaerts.

"Bij Zenit draaide hij nochtans geen superseizoen. Maar Arsjavin kan zich alles permitteren.
Gaat hij naar een discotheek, dan doet hij dat gewoon op zijn "sletsen".

Na Poetin is hij de belangrijkste man van Sint-Petersburg. Wil hij burgemeester worden, dan doet hij dat gewoon", zegt hij in De Morgen.

"Voorts is hij een echte vedette. Op vragen van journalisten antwoordt hij meestal niet. Als fans een handtekening vragen, dan heeft hij vaak geen zin."

"Je doet in je broek"

"Arsjavin is een Europese topper", gaat Nicolas Lombaerts voort. "Hij is immens snel en onvoorspelbaar met de bal aan de voet. Als hij voor je opduikt, dan doe je het als verdediger in je broek."

"In een één-tegen-één-situatie weet je nooit wat hij gaat doen. Hij is ook erg moeilijk van de bal te zetten, ondanks zijn kleine gestalte (1,72m). Nu hij zo'n EK speelt, denk ik niet dat we hem straks nog terugzien in St-Petersburg."

"Hij wil wel eens iets anders proberen, dat heeft Arsjavin me zelf al verteld. Ik denk dat het Spanje of Engeland zal worden (Arsenal wil hem, red). Hoe dan ook, het zal een grote club worden."

Dat "vedette" gedeelte bevalt me toch niet echt :x

Glor

Legacy Member
Wanneer zijn de halve finales eig? De finale zal wel erges int weekend zijn vermoedk?

Blackend

Legacy Member
SteveDB zei:
Arshavin is dikkenekse blijkbaar ...

Niet teveel conclusies trekken uit zo'n interviewke uit De Morgen. Waarschijnlijk volledig uit de context gerukt etc. Heeft geen enkele waarde imo.

Piejie

Legacy Member
Daar geloof ik niks van. Hoe kan je zoiets "volledig uit context rukken"?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan