Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Piejie zei:Het is geen kwestie van willen of niet willen. Vind het gewoonweg ongepast om in een voetbaltopic over de studierichting van een of andere member te praten.
Waarom zou het trouwens dan bij mij blijven? Als ik mijn studierichting hier verklaar, kan ik dan op mijn beurt ook de studierichtingen van andere members (van het sportforum) opvragen?
Zoals ik al zei, ik zie de relevantie niet.

Mako zei:chill, ik studeer Handelsingenieur aan de UA.
I show you mine, you show me yours![]()

Dat is dus exact wat ik bedoel.SteveDB zei:Ow, verkeerd, kdacht dat ik in de EURO 2008 thread zat...
Piejie zei:Het is geen kwestie van willen of niet willen. Vind het gewoonweg ongepast om in een voetbaltopic over de studierichting van een of andere member te praten.
Waarom zou het trouwens dan bij mij blijven? Als ik mijn studierichting hier verklaar, kan ik dan op mijn beurt ook de studierichtingen van andere members (van het sportforum) opvragen?
Zoals ik al zei, ik zie de relevantie niet.
Als ik me echt geroepen zou voelen om zaken als studierichting te delen met dit forum heb ik daar toch de kans toe op het "Werk & Studie"-subforum. Ik ga echter niet naar het "Sport"-forum om hier een beetje over mijn studierichting te palaveren. Who gives a fuck.
Dillyracer zei:Had je nu gewoon gezegd wat je studierichting is, had je er minder posts over moeten maken dan nu.

Duitsland - Turkije woe 20.45u
Finale:Rusland - Spanje don 20.45u
Dui/Tur - Rus/Spa zon 29/06
SteveDB zei:Arshavin is dikkenekse blijkbaar ...
Piejie zei:
Dat "vedette" gedeelte bevalt me toch niet echt![]()
SteveDB zei:Arshavin is dikkenekse blijkbaar ...