Archief - EURO 2008: 7 juni - 29 juni

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie wint het EK 2008?


  • Totaal aantal stemmers
    640
  • Opiniepeiling gesloten.

puni

Legacy Member
_DM_ zei:
Egypte grenst aan Israël en is voornamelijk een Moslim-land, daarom noemde ik het ;)

I know, ik twijfelde ook om het erbij te zetten door vanwege de twee oorlogen die de landen na WOII hebben uitgevochten, maar in principe zullen die nooit tegen elkaar spelen omdat ze in verschillende continenten liggen. :p

Piejie

Legacy Member
Burny zei:
Ik vind die site bijzonder informatief en uitgebreid, en toch een mooie vormgeving. En duidelijk te navigeren, toch ook belangrijk. Goed initiatief.

Wel bizar dat die britten er zo massaal naar toe surfen. Dat heeft mss wat te maken met het gokken?
Of omdat voetbal gewoon daar enorm leeft :)

Met of zonder nationale ploegen.

Mako

Legacy Member
Piejie zei:
Nee, maar wel net op de mijne :)

Vreemd. Zeker omdat je, als je de context ervan wil snappen, de post van Dekadez ook zeker gelezen hebt.

als ik een stommiteit zie, onmiddellijk gecounterd door een nóg grotere stommiteit, reageer ik uiteraard op de grootste stommiteit. Ik heb nu eenmaal geen zin om 100 posts per dag te moeten maken. (wat het absolute minimum zou zijn wilt ge reageren op alle onzin die hier gepost wordt, inclusief door mezelf ;) )

Starrk

Legacy Member
Als je als argument neemt dat Rusland historisch gezien dicht bij Europa aanleunt, maar 2 zinnen verder beweert dat de geschiedenis van een land niet relevant mag zijn voor het hic et nunc dan is het vanzelfsprekend dat ik daar niet op reageer?

En sommige mensen studeren nu eenmaal Piejie, dus kunnen niet elke minuut actief zijn.

Blackend zei:
http://www.telesport.nl/multimedia/archive/00190/rosetti_190124i.jpg

Loal @ Ref. Troost speler van Croatië na zijn gemiste strafschop :-)
(tis den diene die de finale gaat fluiten)

I find this image very disturbing :p

Starrk

Legacy Member
Piejie zei:
Op wat slaat dat?

Op het feit dat jij à la minute een reply verwacht op alles wat jij uit uw botten kletst, anders geldt dat onder het 'negeren van mijn geldige argumenten die al door anderen voor mij aangehaald werden maar die ik gewoon even leep repliceer'.

volderke89 zei:
Studeert onze almachtige, superintelligente Piejie niet?:lol:

Dat weet ik niet, ik heb hem er alvast nooit iets over horen zeggen.

Piejie

Legacy Member
volderke89 zei:
Studeert onze almachtige, superintelligente Piejie niet?:lol:
Jawel, heb een extreem goede examenperiode achter de rug. Ik zie gewoon de relevantie niet. Voetbal dames en heren, voetbal.

Mako

Legacy Member
volderke89 zei:
Studeert onze almachtige, superintelligente Piejie niet?:lol:

awel ik vraag het mij af :p
ofwel werkt hij op het chillste kantoor ter wereld waar ge probleemloos heel de dag kunt internetten zonder controle.

edit: nu weten we het dus

Starrk

Legacy Member
Piejie zei:
Jawel, heb een extreem goede examenperiode achter de rug. Ik zie gewoon de relevantie niet. Voetbal dames en heren, voetbal.

Mag ik dan, gewoon uit interesse, vragen wat jij studeert? :x

Piejie

Legacy Member
DekadeZ zei:
Op het feit dat jij à la minute een reply verwacht op alles wat jij uit uw botten kletst, anders geldt dat onder het 'negeren van mijn geldige argumenten die al door anderen voor mij aangehaald werden maar die ik gewoon even leep repliceer'.
Maar euh? Ik verwacht toch niks? Waaruit kan je dat afleiden? Toch niet door dat Pina-geval? Nee nee, daar heb ik dagen op een antwoord gewacht. Dat kwam er echter niet. Tot op de dag van vandaag niet.

Romelus

Legacy Member
Mako zei:
awel ik vraag het mij af :p
ofwel werkt hij op het chillste kantoor ter wereld waar ge probleemloos heel de dag kunt internetten zonder controle.

edit: nu weten we het dus

Bedoel je dat Piejie Luc Devroe is?


:unsure:

Piejie

Legacy Member
Ja, dat bedoel ik. Studierichtingen en Euro 2008, een onverzoenbare combinatie. Dekadez heeft omdat hij het zo "vriendelijk" vroeg een PM gehad.

Mako

Legacy Member
Piejie zei:
Ja, dat bedoel ik. Studierichtingen en Euro 2008, een onverzoenbare combinatie. Dekadez heeft omdat hij het zo "vriendelijk" vroeg een PM gehad.

kzou het gaan vragen in het werk&studie-forum, maar ik betwijfel of ik daar een aparte topic voor mag opstarten :p

Plus, we zitten nu toch allemaal gezellig hier op de voetballoze avond van vandaag... :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan