Piejie
Legacy Member
?DekadeZ zei:Sterke argumentatie. Saved by the bell.
Jammer dat je niet wil inzien dat ik nergens zeg dat Rusland volledig in Europa ligt. Dat zou natuurlijk nonsens zijn.
Ik snap gewoon volledig waarom Rusland mag meedoen aan een EK. Jij niet.
Mijn argumenten daarvoor heb ik al gegeven. 40% van Europa bestaat uit Rusland (dat begreep jij daarnet blijkbaar ook mis, niet 40% van Rusland ligt in Europa, nee nee, 40% van Europa = Rusland).
Bovendien leeft in het "Europese deel" van Rusland 80% van de Russische bevolking.
http://en.wikipedia.org/wiki/European_Russia



