Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
volderke89 zei:Jij mss niet , maar zowat 3/4e van de reacties wel.
Brick Top zei:Die landen maken inderdaad geen deel uit van Europa maar ik stoor mij er totaal niet aan dat die landen meedoen aan het EK.
The H!ve zei:je bent ook goed in veralgemenen eh
kutploeg =/= kutland.
Brick Top zei:Jongens, er zit hier iemand op het forum die die uitspraken ivm Turkije en Rusland gaat counteren. Mark my words!
Die landen maken inderdaad geen deel uit van Europa maar ik stoor mij er totaal niet aan dat die landen meedoen aan het EK.
Remi zei:vergis ik mij of speelt Israel zijn wedstrijden ook niet in groepsfases van Europa?
Dat land ligt gewonweg totaal niet in Europa, maar hoort er wel economisch/cultureel/Westers bij...
(wat doen ze anders ook op eurosong)

puni zei:Niet alleen dat, ziet ge Israël al voetballen tegen Syrië, Saoudi-Arabië, Iran.. Dat worden regelrechte veldslagen.![]()

puni zei:Niet alleen dat, ziet ge Israël al voetballen tegen Syrië, Saoudi-Arabië, Iran.. Dat worden regelrechte veldslagen.![]()

Het omgekeerde is dan ook waar hé. Is Moskou dan een Aziatische stad? Is St-Petersburg dan een Aziatische stad?DekadeZ zei:Als Rusland tot Europa wordt gerekend zijn dus de steden, gehuchten, in het verre oosten van Rusland ook deel van Europa? Vladivostok anyone? Ik vind het belachelijk, maar kom.
Brick Top zei:Jongens, er zit hier iemand op het forum die die uitspraken ivm Turkije en Rusland gaat counteren. Mark my words!
Piejie zei:Het omgekeerde is dan ook waar hé. Is Moskou dan een Aziatische stad? Is St-Petersburg dan een Aziatische stad?
Nee toch.

Piejie zei:Het omgekeerde is dan ook waar hé. Is Moskou dan een Aziatische stad? Is St-Petersburg dan een Aziatische stad?
Nee toch.
Natuurlijk zal er iemand zijn die het er niet mee eens is. Wat daar zo enorm grappig aan is.DekadeZ zei:Ik kan niet meer![]()

Remi zei:Dat land ligt gewonweg totaal niet in Europa, maar hoort er wel economisch/cultureel/Westers bij...
(wat doen ze anders ook op eurosong)
Piejie zei:Natuurlijk zal er iemand zijn die het er niet mee eens is. Wat daar zo enorm grappig aan is.
Is trouwens toch niet de eerste keer dat ik dit zeg. Ik heb al aangetoond dat 40% van Europa Rusland is. Je weet wel, die keer dat Pina weggelopen was van de discussie toen hij zijn ongelijk inzag. Vind ik nog altijd heel flauw trouwens.
Idd, exact wat ik dus wil zeggen.gentille zei:Rusland en Turkijë liggen deels in Europa dus bijgevolg mogen ze dan ook mee doen aan het EK. Het kan toch maar zo simpel zijn?
gentille zei:Hoeveel Franse spelers komen niet van de overzeese departementen (Guadaloupe, Martinique)
Piejie zei:Idd, exact wat ik dus wil zeggen.
DekadeZ zei:Toon het nogmaals aan dat volgens mijn geografische definitie Rusland tot Europa behoort. En 40% telt niet, je kan een land niet voor minder dan de helft tot een bepaald continent laten behoren en de andere 60% dan maar ergens anders bij flikkeren.
En liefst met argumenten, mind you. Geen boutades, retorische vragen en ge-pingpong.
Burny zei:Als je natuurlijk denkt aan streken zoals Siberië, Kamtchaka etc, dat heeft niets met Europa te maken.
