Archief - EURO 2008: 7 juni - 29 juni

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie wint het EK 2008?


  • Totaal aantal stemmers
    640
  • Opiniepeiling gesloten.

Blackend

Legacy Member
FDB fluit Rusland - Spanje
Busacca Duitsland - Turkije.


Finale voor Rosetti. (die ook al de openingsmatch deed)

jerri

Legacy Member
Zou zalig zijn moest de 3de doelman van turkije scoren.


Nieuwe manier vn voetballen dan :o

Piejie

Legacy Member
Is wel grappig, daar niet van, maar denkt nu echt iemand serieus dat die kerel ook maar 1 minuut zal spelen?

Gavin

Legacy Member
23 - 9 = 14

Ga je met dezelfde 11 spelen tot aan de laatste minuut van de verlenging?

Brick Top

Legacy Member
Ik zag de bui gisteren al hangen hé... Die Italianen zich een ganse match ingraven om dat vervolgens met een kutgoal of penalties te winnen. Gelukkig is het anders uitgedraaid. Als ik dit EK nog één keer 'richting Toni' had moeten aanhoren had ik de kat in brand gestoken.

Niet dat Spanje gisteren zo geweldig was maar die probeerden tenminste nog met momenten. Iedere ploeg heeft het recht zijn eigen taktiek te hanteren maar ik begrijp echt niet waarom een ploeg zoals Italië betonvoetbal moet gaan spelen? Die hebben toch echt wel de kwaliteiten om zo'n match al voetballend te beslissen?! Daarom ook dat ik zo'n pesthekel heb aan die ploeg hé.

Gelukkig is FC Ruwbouw eindelijk naar huis zodat we een halve finale Spanje - Rusland krijgen. Duitsland gaat Turkije volgens mij van de mat geven, zeker nu ze zo veel spelers moeten missen. Duitsland - Rusland is mijn gok voor de finale.

Piejie

Legacy Member
Gavin zei:
23 - 9 = 14

Ga je met dezelfde 11 spelen tot aan de laatste minuut van de verlenging?

Ga je met een fucking (3de) keeper in de spits spelen?

Soit, we zien wel wie er gelijk krijgt.

Netrem

Legacy Member
ik zie het nog gebeuren hoor. Die Turken zijn al elke match diep moeten gaan, de Duitsers zijn goed dus Turkije zal alles mogen geven. Het zou me niet verwonderen moesten er een paar uitvallen met krampen ofzo.

beter met een keeper vanvoor dan een spits die niet meer kan lopen

The Black Mamba

Legacy Member
jammer dat de turken geen nieuwe spelers mogen oproepen :p 9 spelers waaronder dan nog een paar sterkhouders missen tegen de duitsers , dat zal fout aflopen

de kans dat die keeper speelt is klein maar hij is wel de derde invaller , als het verlengingen worden en nen speler van turkije is dood dan zal die wel vervangen worden eh :p dus de kans is er wel

als de turken winnen van de duiters dan is Fatih Terim de enige echte Allah

Gavin

Legacy Member
Piejie zei:
Ga je met een fucking (3de) keeper in de spits spelen?

Soit, we zien wel wie er gelijk krijgt.
Jij waarschijnlijk. Want jij hebt de enige juiste voetballogica in pacht.

Piejie

Legacy Member
Maar nee, totaal niet. Vanwaar haal jij dat toch?

Zoals ik al zei, we zullen wel zien wie er gelijk krijgt. Voor hetzelfde geld kan ik dus totaal mis zijn.

The Black Mamba

Legacy Member
Piejie zei:
Maar nee, totaal niet. Vanwaar haal jij dat toch?

Zoals ik al zeg, we zullen wel zien wie er gelijk krijgt. Voor hetzelfde geld kan ik dus totaal mis zijn.

op een forum is het niet altijd duidelijk wat je bedoelt met :

"we zien wel"

Gavin

Legacy Member
Piejie zei:
Maar nee, totaal niet. Vanwaar haal jij dat toch?

Zoals ik al zeg, we zullen wel zien wie er gelijk krijgt. Voor hetzelfde geld kan ik dus totaal mis zijn.
Uit de toon van je vorige post. :woohoo:

Waarom die posts maken om dan toch af te sluiten met zo een zinnetje 'soit, we zullen wel zien wie er gelijk krijgt.'?

Ik zeg enkel dat de mogelijkheid er is aangezien de keeper sowieso binnen de drie wissels valt. Jij moet dan zonodig weer van leer trekken dat dat niet zal gebeuren. Om dan toch te eindigen met dat je het niet weet. :)

Piejie

Legacy Member
Dan vat je mijn "toon" duidelijk niet. Punt is dat ik ervan overtuigd ben dat die kerel niet zal spelen. Jij blijkbaar wel.

En natuurlijk kan ik mis zijn. Door dat te zeggen toon ik trouwens aan dat je verkeerd bent met conclusies als "ik, die als enige de voetballogica in pacht heb". Iemand met zo'n arrogantie laat die optie niet open.

Brick Top

Legacy Member
Jongens, geef elkaar een hand en besef dat we allemaal afstammen van dezelfde stamvader.

NemesisBE

Legacy Member
Blackend zei:
FDB fluit Rusland - Spanje
Busacca Duitsland - Turkije.


Finale voor Rosetti. (die ook al de openingsmatch deed)

toch 2 van de 3 scheidsen goed gegokt, zij het wel Busacca voor een foute match ^^
enja, uitschakeling van Italië helpt Rosetti zeker?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan