Archief - EURO 2008: 7 juni - 29 juni

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie wint het EK 2008?


  • Totaal aantal stemmers
    640
  • Opiniepeiling gesloten.

The H!ve

Legacy Member
Ooit al es gehoord van "smaken verschillen"?

geen smaak hebben kan anders ook.
ik wet nog op het wk van 2006 australie vs italie..
italie deed geen zak, wat een draak van een wedstrijd.. en dna in de toegevoegde tijd een gestolen penalty en italie won..
Piejie dan hier direct "FORRZAAA ITALIAAAAA"

iedereen snoerde hem direct de mond...

Italie trekt op geen zak. Net alsof dat ook een of andere rage is dat iederen fora azurri en italia begint te roepen...
oke er loopt wat individueel talent rond, maar damm collectief is dat anti-voetbal...


iedereen zat hier te vitten op het betonvoetbal van roeselare in de competitie.. wauw italie = roeselare...
forza azurri roeselare !

marre_man

Legacy Member
The H!ve zei:
iedereen zat hier te vitten op het betonvoetbal van roeselare in de competitie.. wauw italie = roeselare...
forza azurri roeselare !

Het verschil is dat Roeselare gwn inferieur is qua kwaliteit; terwijl ze bij Italie goeie spelers hebben maar bewust kiezen om toch te camperen voor de eigen goal en het lekker saai maken. Moesten ze aanvallen maken ze een goeie kans om te winnen..Dat maakt het voor mij nog erger.

The H!ve

Legacy Member
marre_man zei:
Het verschil is dat Roeselare gwn inferieur is qua kwaliteit; terwijl ze bij Italie goeie spelers hebben maar bewust kiezen om toch te camperen voor de eigen goal en het lekker saai maken. Moesten ze aanvallen maken ze een goeie kans om te winnen..Dat maakt het voor mij nog erger.

dat bedoel ik ook. Ze hebben groot individueel talent en toch spelen ze betonvoetbal zoals roeselare..

echt zwak.
nuja, toch blij dat forza roeselare azurri eruit gekegeld is.

Mr. Jack!

Legacy Member
The H!ve zei:
geen smaak hebben kan anders ook.
ik wet nog op het wk van 2006 australie vs italie..
italie deed geen zak, wat een draak van een wedstrijd.. en dna in de toegevoegde tijd een gestolen penalty en italie won..
Piejie dan hier direct "FORRZAAA ITALIAAAAA"

iedereen snoerde hem direct de mond...

Italie trekt op geen zak. Net alsof dat ook een of andere rage is dat iederen fora azurri en italia begint te roepen...
oke er loopt wat individueel talent rond, maar damm collectief is dat anti-voetbal...


iedereen zat hier te vitten op het betonvoetbal van roeselare in de competitie.. wauw italie = roeselare...
forza azurri roeselare !


Haha, daar heb ik eerlijk gezegd deze week ook nog aan gedacht en die vergelijking gemaakt. :)

Romelus

Legacy Member
The H!ve zei:
geen smaak hebben kan anders ook.
ik wet nog op het wk van 2006 australie vs italie..
italie deed geen zak, wat een draak van een wedstrijd.. en dna in de toegevoegde tijd een gestolen penalty en italie won..
Piejie dan hier direct "FORRZAAA ITALIAAAAA"

iedereen snoerde hem direct de mond...

Italie trekt op geen zak. Net alsof dat ook een of andere rage is dat iederen fora azurri en italia begint te roepen...
oke er loopt wat individueel talent rond, maar damm collectief is dat anti-voetbal...


iedereen zat hier te vitten op het betonvoetbal van roeselare in de competitie.. wauw italie = roeselare...
forza azurri roeselare !

:rofl:

Muismat

Legacy Member
The H!ve zei:
geen smaak hebben kan anders ook.
ik wet nog op het wk van 2006 australie vs italie..
italie deed geen zak, wat een draak van een wedstrijd.. en dna in de toegevoegde tijd een gestolen penalty en italie won..
Piejie dan hier direct "FORRZAAA ITALIAAAAA"

iedereen snoerde hem direct de mond...

Italie trekt op geen zak. Net alsof dat ook een of andere rage is dat iederen fora azurri en italia begint te roepen...
oke er loopt wat individueel talent rond, maar damm collectief is dat anti-voetbal...


iedereen zat hier te vitten op het betonvoetbal van roeselare in de competitie.. wauw italie = roeselare...
forza azurri roeselare !

1. Niet tegenstaande dat ik respecteer dat ge tegen Italie zijt, vind ik dit een slecht opgebouwde en onsamenhangende post, waar ge geen feiten geeft.

2. Italië is niet de beste ploeg op dit EK, maar als ge ervoor supportert dan moogt ge toch kwaad zijn dat ze niet door zijn? Supporter = iemand die altijd wilt dat zijn favoriete ploeg wint, of die nu een draak ve wedstrijd speelt of niet

3. Ik gun het Spanje, maar ik had liever Italie gezien. Maakt mij dat geen smaak hebben? Ik vind eerder dat gij geen smaak hebt, omdat ge het precies niet kunt verdragen dat er hier mensen zijn die niet onpartijdig zijn en dus niet blij zijn dat Spanje doorgaat omdat ze beter spelen.

4. U laatste vergelijking zegt veel over de waarde van u post, als ge Italië (dat België overigens inmaakte met 3-1 en dan nog vriendelijk was) vergelijkt met Roeselare kent ge duidelijk niet veel van voetbal.

Conclusie : ieder zijn favoriete ploeg, als die deruit is kunt ge het best voor de mooist voetballende ploeg supporteren maar zolang die er niet uit is zie ik geen reden om opeens blij te zijn dat u ploeg verliest "omdat de ander beter waren". Ook al is dat zo, daarom moet ge der niet blij mee zijn, dan kunt ge er hoogstens meer mee leven.

Romelus

Legacy Member
Muismat zei:
1. Niet tegenstaande dat ik respecteer dat ge tegen Italie zijt, vind ik dit een slecht opgebouwde en onsamenhangende post, waar ge geen feiten geeft.

2. Italië is niet de beste ploeg op dit EK, maar als ge ervoor supportert dan moogt ge toch kwaad zijn dat ze niet door zijn? Supporter = iemand die altijd wilt dat zijn favoriete ploeg wint, of die nu een draak ve wedstrijd speelt of niet

3. Ik gun het Spanje, maar ik had liever Italie gezien. Maakt mij dat geen smaak hebben? Ik vind eerder dat gij geen smaak hebt, omdat ge het precies niet kunt verdragen dat er hier mensen zijn die niet onpartijdig zijn en dus niet blij zijn dat Spanje doorgaat omdat ze beter spelen.

4. U laatste vergelijking zegt veel over de waarde van u post, als ge Italië (dat België overigens inmaakte met 3-1 en dan nog vriendelijk was) vergelijkt met Roeselare kent ge duidelijk niet veel van voetbal.

Conclusie : ieder zijn favoriete ploeg, als die deruit is kunt ge het best voor de mooist voetballende ploeg supporteren maar zolang die er niet uit is zie ik geen reden om opeens blij te zijn dat u ploeg verliest "omdat de ander beter waren". Ook al is dat zo, daarom moet ge der niet blij mee zijn, dan kunt ge er hoogstens meer mee leven.

Schoon gezegd,kzou et zelf nie beter kunnen:p

The H!ve

Legacy Member
Mr. Jack! zei:
Haha, daar heb ik eerlijk gezegd deze week ook nog aan gedacht en die vergelijking gemaakt. :)

het ligt er gewoon zo vingerdik op..
ik heb ( om de reden die marre geeft ) zelfs nog meer respect voor roeselare.
italie is gewoon belachelijk.
ik zie niet in waarom ik feiten moet geven btw.
het is ongeinspireerd, slecht, zwak, onsamenhanged, defensief anitivoetbal.
dat is een feit op zich.

imo hecht men meer waarde om eens te kunnen zeggen forza azurri dan aan hun voetbal.
het is gewoon de naam die het bij italie doet, niet hun voetbal.

The Black Mamba

Legacy Member
de vergelijking van roeselare en italie klopt nochtans hoor muismat :p (op dit tornooi toch)

op de andere punten hebde gelijk

Lege Doos

Legacy Member
Italië speelt den eerste keer zo in x aantal jaar en ge doet precies of het elke match zo is, Italië is aanvallend gewoon weinig waard zonder Pirlo, Totti en ne coach gelijk Donadoni, dus doen ze wat geen elke andere ploeg zo goed als hen kan doen (zelfs zonder nesta en cannavaro)

Als Italië gisteren meer had aangevallen met deze ploeg tegen Villa en Torres lagen ze er 100% zeker al uit na 90 minuten

The H!ve

Legacy Member
ik wil hier nu niet het kind uithangen
maar dat is nog iemand die mij gelijk heeft.
dus daar sta je weer met je ":lol:" volderke..
je begint meer en meer op piejie te gelijken.

nu terug ontopic

ik hoop dat rusland wint.
heb net men laatste 3 euro ingezet op rusland en duitsland.

Gunther zei gistren dat hij 3 euro ingezet had op een finale turkijke-rusland.. en dat ie daardoor 1.000 euro kon winnen..
wel nice gegokt..
blijkbaar was dat voor het ek een kans van 1 op 333...

Mr. Jack!

Legacy Member
"België moet Dick Advocaat nemen"

Hugo Borst heeft het ook over België, dat er niet bij is op het EK. "Jullie moeten Dick Advocaat nemen als bondscoach", vindt de columnist en analist. (Belga) "René Vandereycken lijkt me niet de man die België kan opstuwen. Ik heb Vandereycken meegemaakt bij Twente."

"Hij was al een cynicus als speler en straalt dat fysiek, mentaal en verbaal uit."

"Jullie hebben een warme bondscoach nodig. Advocaat is de geschikte man."

"Dick is op een punt gekomen dat hij financieel een stap terug kan zetten."

"Ik heb het er met hem over gehad. Hij wil het wel doen, denk ik. Dat zou mooi zijn. Advocaat past bij de Duivels."

http://www.sporza.be/cm/sporza.be/voetbal/2.273/Euro_2008/Euro2008_ag/1.329086

shiftyke

Legacy Member
Mr. Jack! zei:
"België moet Dick Advocaat nemen"

Hugo Borst heeft het ook over België, dat er niet bij is op het EK. "Jullie moeten Dick Advocaat nemen als bondscoach", vindt de columnist en analist. (Belga) "René Vandereycken lijkt me niet de man die België kan opstuwen. Ik heb Vandereycken meegemaakt bij Twente."

"Hij was al een cynicus als speler en straalt dat fysiek, mentaal en verbaal uit."

"Jullie hebben een warme bondscoach nodig. Advocaat is de geschikte man."

"Dick is op een punt gekomen dat hij financieel een stap terug kan zetten."

"Ik heb het er met hem over gehad. Hij wil het wel doen, denk ik. Dat zou mooi zijn. Advocaat past bij de Duivels."

http://www.sporza.be/cm/sporza.be/voetbal/2.273/Euro_2008/Euro2008_ag/1.329086

Iedereen is beter de VDE als je het mij vraagt :)

Romelus

Legacy Member
The H!ve zei:
ik wil hier nu niet het kind uithangen
maar dat is nog iemand die mij gelijk heeft.
dus daar sta je weer met je ":lol:" volderke..
je begint meer en meer op piejie te gelijken.

:sad:

Mako

Legacy Member
Enorm blij dat spanje doorgaat, kan een fantastische match worden tegen rusland.

Ook blij dat het anti-voetbal van italie is afgestraft, ik was bij de penalties nog ff aant vrezen dat ze er mee weg zouden komen. Allengeluk was casillas er nog!
Spijtig toch dat Italie zo afgrijselijk speelde, met zo'n aanvallende talenten als del piero en di natale op de bank. Ik vrees trouwens dat ze tegen rusland op net dezelfde manier zouden spelen, want die zijn nog 10 keer zo goed op de counter als spanje.

Den bbc was trouwens wel keihard voor italie, daar moest ik ff mee gniffelen. Maja, ik veronderstel dat iedereen Italie aanvallender wou zien spelen zeker. :)

Lege Doos

Legacy Member
Del Piero heeft nooit goed gespeeld voor Italië, ben blij dat hij stopt

ik verwacht een stuk of 10 kansen voor Rusland want die verdediging van Spanje is belachelijk, Italië had zelfs de beste kansen tegen Spanje ondanks hun anti-voetbal

Mako

Legacy Member
F3nceR. zei:
Del Piero heeft nooit goed gespeeld voor Italië, ben blij dat hij stopt

ik verwacht een stuk of 10 kansen voor Rusland want die verdediging van Spanje is belachelijk, Italië had zelfs de beste kansen tegen Spanje ondanks hun anti-voetbal

buiten het schot van camoranesi en de afgeblokte kopbal van toni kan ik mij er toch niet veel van herinneren.
Spanje had natuurlijk ook niet veel kansen, maar ja, italie kan dan ook verdedigen als de beste...

The H!ve

Legacy Member
WolCoM zei:
Doe het dan niet. :eek:
:offtopic:
ik ben niet de enige die italie met roeselare vglt.. ik ben gewoon de enige die het durft te zeggen. omdat volderke ( dan nog een groter kind ) weer zen irritante smileys bovenhaalt, wou ik toch dat even zeggen.

ontopic ...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan