Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
SteveDB zei:Da volkslied van Spanje vind ik wel mooi eigenlijk. Kvind het wel ni op youtube.

Wesdude zei:http://nl.youtube.com/watch?v=7pUNLcqED2g
Heeft ook geen officiële tekst. Daarmee dat de spelers dus niet meezingen.![]()

Nen Turk, BUITEN!
bumba007 zei:Goe bezig, voorzover ge et ni weet hebbek evenveel rechten als u om op deze forum te posten eh.
Dillyracer zei:Er staat j/k onder, just kidding, weet je wel ? Het was gewoon een sarcastische verwijzing naar een andere voorval bij de match van Turkije.

bumba007 zei:Nen Turk, ik zou zo zeggen dat je hiermee naar mij verwees en dan buiten, logische taal zou ik zeggen. Mrja, kzallet ffe vergete zeker.![]()


SteveDB zei:http://www.youtube.com/watch?v=fEVxZE7JFHk
http://www.youtube.com/watch?v=Zm9Dqr82ny8
http://www.youtube.com/watch?v=dBwAUBoTUvE
Niks zo zalig als Britse voetbalsupporters.
Bumba: er stond duidelijk bij dat het nen joke was...

volderke89 zei:Fratelli >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> de rest
SteveDB zei:"10German Bombers in the air" is gewoon geniaal.
Bumba twas e grapken e man, der is hier e paar dagen veel te doen geweest over racisme terwijle da hier toch zeldzaam is, daarom dacht ik, laat ik er eens mee lachen.
Edit: Arno, alstu

zeker gatusso