Muismat
Legacy Member
Wazzie zei:Duitsland, Rusland en in mindere mate Spanje zijn wel terecht door met beter voetbal dan hun tegenstander. Turkije geef ik je gelijk, maar waarom zouden de halve finales ineens minder boeiend zijn?
omdat die ploegen mij niet boeien. en alleen rusland speelt zo'n goed voetbal, duitsland vind ik nu niet zo schitterend, turkije idem en spanje tja moest raul derbij zijn
@Glor - kmoest studeren dus kheb nog geen enkele match gezien, ik kan alleen de halve finales zien dus da bedoel ik




