Archief - EURO 2008: 7 juni - 29 juni

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie wint het EK 2008?


  • Totaal aantal stemmers
    640
  • Opiniepeiling gesloten.

boozeke

Legacy Member
match amper gezien eigl,vriendin nog naar huis moete doen aangezien den trein ni kwam.Ma wa ik heb kunne zien,was spanje beter.eN de penalties ware goe vo spanje ^^.

Gavin

Legacy Member
Nuytuh zei:
Toffe sutdio sportzomer met die tactische analyse op de nos (Over Rusland - Nederland). Net voorbij
Toch echt superieure sporttelevisie.

Die kadet met zijn apparaatje, Borst voor de controverse, Blind als stiekeme verdediger en De Jonge als humorist.

Gemengd met leuke reportages en interessante nieuwtjes. Sorry Carl.

Lucian

Legacy Member
is hier iemand die dat "ek lingerie" trouwens interessant vind? met die achterlijke totaal niet interessante commentaar erbij :s

Hannibal

Legacy Member
LuCian zei:
is hier iemand die dat "ek lingerie" trouwens interessant vind? met die achterlijke totaal niet interessante commentaar erbij :s
Als je het mute is het nog wel genietbaar. :D

The Black Mamba

Legacy Member
DekadeZ zei:
Die ganse show op VT4 is 1, ik zou zeggen goedkope farçe maar dat is het gegarandeerd niet, stinkende zak stront. Wat moet dat met al die zelfverklaarde BV's, dat wil niemand toch zien?

Inderdaad waarom niet altijd Jan De Mulder , Boskamp of een Aad De Mos als gasten :(

Blackend

Legacy Member
Mag ik mee VT4 bashen?!

:sop: Jullie punt is intussen wel gemaakt heb ik zo den indruk -_-

Saiko-G

Legacy Member
Piejie zei:
Oja? :wtf:

Waarom dan pakweg Buffon niet?


Dude, STFU :D.

Nieuwsflash, Italie heeft verloren. Nu hebben de spagetti's misschien een beetje tijd om eens deftig naar de kapper te gaan, zeker die camoranesi met zen bos haar (alhoewel die zen penalty echt chill heeft omgezet :wtf:)

DogFacedGod

Legacy Member
Ik ben toch blij dat Italië uitgeschakeld is na zo'n match. Want zo'n eerste 90 minuten wil ik toch niet meer zien op dit toernooi.



Kunnen ze beter van eerste keer afspreken om onmiddellijk aan de penalty's te beginnen. Buiten de spanning van de penalty's op het einde was er compleet niks aan die match.
Ik heb een uur iets anders gekeken met een stream van ladeux op de achtergrond moest er 'iets' gebeuren zodat ik rap eventjes mijn kop kon keren om te volgen. was één keer gebeurd.

ballou007

Legacy Member
Yes, Casillas toont vandaag hoe hij onderschat is door iedereen. Steevast is hij de vergeten man als het gaat om "de beste keeper ter wereld".

We hebben Cech, Van Der Sar en Buffon hun naam al vaak genoemd, de tijd is aan Iker!

Filip sterkte man ;).

bumba007

Legacy Member
Cech is en blijft de beste zou ik zeggen. 1 Blunder is niet zo veel hoor. ( oke, ze zijn hierdoor wel niet verder geraakt mrja, ik met mijn turks afkomst heb ik zeker geen probleem :D )

Inderdaad waarom niet altijd Jan De Mulder , Boskamp of een Aad De Mos als gasten

Ik zou toch wel het liefst Boskamp zien. Is altijd kapot lachen zoals in Fc Nerds. En wie beweert er nu dat er geen spektakel was bij de matchen van Turkije ? Eerste 75 min. trekken meestal niet op iets maar vanaf minuut 75 zoi ik zeker zien. Kun je altijd wat goalen zien :D

CobraX

Legacy Member
SFORZA Italia! :rofl:

Eindelijk die zeikploeg eruit. :applause:
Toch nog 1 positief feit in dit tornooi. De goede ploegen gingen er 1 voor 1 uit (Portugal, Kroatië en in mindere mate Nederland hoewel ik het de Russen ook gun). Bij Italië is het altijd hetzelfde liedje. Vroeger was het catenaccio (oersaai) en nu is het vaak 90 minuten geen hol doen met een bal (lees: niks tonen in balbezit zoals bvb een Spanje dat kan) maar dan wel scoren uit die paar kansen die ze krijgen. Ik haat efficiëntie ploegen die amper voetbal en leuke acties op de mat brengen. Bij deze: Italia go home.

Ik heb de match niet gezien en ben vroeg gaan slapen, maar ik wist eigenlijk toen ik opstond al dat Spanje gewonnen had. Ik heb geen niemand horen claxoneren vannacht. :D Zaaaaalig gewoon want anders stond ik als een zombie op 't werk vandaag.

-Steve-

Legacy Member
bumba007 zei:
Cech is en blijft de beste zou ik zeggen. 1 Blunder is niet zo veel hoor. ( oke, ze zijn hierdoor wel niet verder geraakt mrja, ik met mijn turks afkomst heb ik zeker geen probleem :D )

:eek: Nen Turk, BUITEN!

:unsure:j/k

Over de beste keeper ter wereld valt nog te discuteren maar de beste van het toernooi is zonder twijfel VdSar. Van de wereld heb ik altijd Casillas gevonden, ondanks het feit dat iedereen het enkel over Buffon en Cech heeft.

Over de match van gisteren hebk ni veel te zeggen, enkel dat voor de eerste keer deze kwartfinale de ploeg waarvoor ik supporterde niet werd uitgeschakeld, eergisteren vond ik da wel ni zo erg maar toch. En ik ben nog altijd zo blij dat ik het mij ni kan laten: kutitalianen!:evil:

Viva España!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan