Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wolfzor zei:wow zo goed was Spanje, echt topvoetbal! :![]()
wolfzor zei:wow zo goed was Spanje, echt topvoetbal! :![]()
Wazzie zei:Opmerking hierboven ergens over spanjaarden = noobs.
volderke89 zei:Toni is een schitterende voetballer, er was gewoon geen aansluiting bij de spits. Hij speelde op een eiland , dan is het moeilijk om te schitteren hé.
volderke89 zei:Toni is een schitterende voetballer, er was gewoon geen aansluiting bij de spits. Hij speelde op een eiland , dan is het moeilijk om te schitteren hé.
DekadeZ zei:Rusland eruit door Spanje en ik ga toch nog mijn schone finale hebben: Duitsland-Spanje.
BuBbA zei:Ik had het niet enkel op vandaag maar over alle wedstrijden. Ik volg geen competities, dus mss is het daar anders, maar wat hij op dit EK heeft laten zien is imo toch gene vette.

gentille zei:Imo bouwde Spanje mooi de acties op, niet overhaast, zoeken achter het gaatje. Als Italië aan een actie begon wist je hoe die ging eindigen.
.Pieke zei:yeah
de belgen kunnen beter al forfeit geven voor WK kwalificatie
tegen 2 halve finalisten van EK, beter geld investeren in iets beters ...
Xarius zei:Petanque bijvoorbeeld.

Xarius zei:Als er niet nog een Turks mirakel gebeurt :doh:.
Chansaarploeg.
Muismat zei:Ik heb toch niet gezegd dat Spanje niet verdient doorgaat? Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar ik supporter voor Italie. Dus ik vind het niet leuk als die worden uitgeschakeld.
Die halve finales zijn me ook een stukske boeiend zene, Turkije, Duitsland, Rusland en Spanje. Wow, tof zene, hebbek daarvoor 3 weken op men tanden moeten bijten omdat ik dacht dat de leuke matche nog kwamen?
Muismat zei:Die halve finales zijn me ook een stukske boeiend zene, Turkije, Duitsland, Rusland en Spanje. Wow, tof zene, hebbek daarvoor 3 weken op men tanden moeten bijten omdat ik dacht dat de leuke matche nog kwamen?
Nederland deruit, Italie deruit, Portugal deruit pft.
Nu supporter ik voor Rusland.
Scifo zei:Alé we weten ook weeral wie de beste keeper ter wereld is: Casillas
Op VT4 was er even sprake van Van der Sar, ik dacht in mijn eigen dieje klungelaar toch niet![]()
Scifo zei:Alé we weten ook weeral wie de beste keeper ter wereld is: Casillas
Op VT4 was er even sprake van Van der Sar, ik dacht in mijn eigen dieje klungelaar toch niet![]()