Archief - EURO 2008: 7 juni - 29 juni

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie wint het EK 2008?


  • Totaal aantal stemmers
    640
  • Opiniepeiling gesloten.

Gentille

Legacy Member
wolfzor zei:
wow zo goed was Spanje, echt topvoetbal! ::wtf:

Imo bouwde Spanje mooi de acties op, niet overhaast, zoeken achter het gaatje. Als Italië aan een actie begon wist je hoe die ging eindigen.

Muismat

Legacy Member
Wazzie zei:
Opmerking hierboven ergens over spanjaarden = noobs.

Ik heb toch niet gezegd dat Spanje niet verdient doorgaat? Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar ik supporter voor Italie. Dus ik vind het niet leuk als die worden uitgeschakeld.

Die halve finales zijn me ook een stukske boeiend zene, Turkije, Duitsland, Rusland en Spanje. Wow, tof zene, hebbek daarvoor 3 weken op men tanden moeten bijten omdat ik dacht dat de leuke matche nog kwamen?

Nederland deruit, Italie deruit, Portugal deruit pft.

Nu supporter ik voor Rusland.

wolfzor

Legacy Member
volderke89 zei:
Toni is een schitterende voetballer, er was gewoon geen aansluiting bij de spits. Hij speelde op een eiland , dan is het moeilijk om te schitteren hé.

Ik heb het gezien, DOOD heb ik mij aan die gast geërgerd. Ik heb letterlijk de schijt van die gekregen, het was alsof ik een déjà vu zag van Italie 2002 met die andere superspits Vieri. Donadoni durft echt niks, wissel die toch eens...

Bubba

Legacy Member
volderke89 zei:
Toni is een schitterende voetballer, er was gewoon geen aansluiting bij de spits. Hij speelde op een eiland , dan is het moeilijk om te schitteren hé.

Ik had het niet enkel op vandaag maar over alle wedstrijden. Ik volg geen competities, dus mss is het daar anders, maar wat hij op dit EK heeft laten zien is imo toch gene vette.

Starrk

Legacy Member
Rusland eruit door Spanje en ik ga toch nog mijn schone finale hebben: Duitsland-Spanje.

Unkn0wn

Legacy Member
DekadeZ zei:
Rusland eruit door Spanje en ik ga toch nog mijn schone finale hebben: Duitsland-Spanje.

Als er niet nog een Turks mirakel gebeurt :doh:.
Chansaarploeg.

Romelus

Legacy Member
BuBbA zei:
Ik had het niet enkel op vandaag maar over alle wedstrijden. Ik volg geen competities, dus mss is het daar anders, maar wat hij op dit EK heeft laten zien is imo toch gene vette.

Ik vond hem enorm sterk tegen Frankrijk. De andere matchen waren mss wat minder, maar om hem een slechte voetballer te noemen:s

BadCompany

Legacy Member
Spanje verdiend door! Italië speelde naar goeie gewoonte weer uiterst saai voetbal.

wolfzor

Legacy Member
gentille zei:
Imo bouwde Spanje mooi de acties op, niet overhaast, zoeken achter het gaatje. Als Italië aan een actie begon wist je hoe die ging eindigen.

Daar heb je wel gelijk in maar geef nu eerlijk toe dat Spanje ook niet top was. Vaak was het maar schieten vanop de 2de lijn. Maar zo een Italië verdient geen halve finale :).

Glor

Legacy Member
Muismat zei:
Ik heb toch niet gezegd dat Spanje niet verdient doorgaat? Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar ik supporter voor Italie. Dus ik vind het niet leuk als die worden uitgeschakeld.

Die halve finales zijn me ook een stukske boeiend zene, Turkije, Duitsland, Rusland en Spanje. Wow, tof zene, hebbek daarvoor 3 weken op men tanden moeten bijten omdat ik dacht dat de leuke matche nog kwamen?

Your kidding right? Nog geen interessante matchen gezien? Ik heb echt zelden zo'n mooi toernooi gezien, zeker 3/4e van de matchen kon mij van begin tot einde boeien!

Wazzie

Legacy Member
Muismat zei:
Die halve finales zijn me ook een stukske boeiend zene, Turkije, Duitsland, Rusland en Spanje. Wow, tof zene, hebbek daarvoor 3 weken op men tanden moeten bijten omdat ik dacht dat de leuke matche nog kwamen?
Nederland deruit, Italie deruit, Portugal deruit pft.

Nu supporter ik voor Rusland.

Duitsland, Rusland en in mindere mate Spanje zijn wel terecht door met beter voetbal dan hun tegenstander. Turkije geef ik je gelijk, maar waarom zouden de halve finales ineens minder boeiend zijn?

Scifo

Legacy Member
Alé we weten ook weeral wie de beste keeper ter wereld is: Casillas :love:

Op VT4 was er even sprake van Van der Sar, ik dacht in mijn eigen dieje klungelaar toch niet :p

Kreative88

Legacy Member
Oef wat een opluchting! Ik zou het echt niet verdient vinden als Italië deze match had gewonnen. Ik erger mij al het hele EK lang aan dat saai spel en hun arrogantie.

Spanje heeft vandaag ook niet hun beste voetbal laten zien maar de bal tikte nog wel goed rond, ik ben is benieuwd naar de halve finales. Het zullen alleszins spannende matchen worden!

Romelus

Legacy Member
Scifo zei:
Alé we weten ook weeral wie de beste keeper ter wereld is: Casillas :love:

Op VT4 was er even sprake van Van der Sar, ik dacht in mijn eigen dieje klungelaar toch niet :p

Omdat Casillas 1 bal meer pakt , is hij plots de beste?

Lolbroek.

marre_man

Legacy Member
Scifo zei:
Alé we weten ook weeral wie de beste keeper ter wereld is: Casillas :love:

Op VT4 was er even sprake van Van der Sar, ik dacht in mijn eigen dieje klungelaar toch niet :p

euh qué?

hij neemt 2 penalties en dus is hij opeens beste keeper van de wereld?

van der sar ne klungelaar noemen; heeft dit tornooi de meeste supersaves gedaan...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan