Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
volderke89 zei:Idd. Nu maar hopen dat die Russen die noobs verslaan.

Burny zei:Aaaaaaaaaaah gerechtigheid! Wel lekker getrapt van Cammeronesi nog.

Gavin zei:Ze slaan de nabespreking zelfs gewoon over.![]()

BuBbA zei:Spanje de beste ploeg en dus door.
Italië toch weer vrij zwak gespeeld. En wat er zo speciaal is aan Toni begrijp ik al helemaal niet. Misschien dat hij goed is in afwerken, alhoewel we daar niks van gezien hebben, maar voetballen is precies niet zijn sterkste kant. Een goede acteur is hij daarentegen dan weer wel.
Wie? Waar? Wanneer?Wazzie zei:Ik snap nog altijd niet dat mensen hier kunnen zeggen dat Spanje onverdiend door zou zijn.
Piejie zei:Wie? Waar? Wanneer?
volderke89 zei:Koenekeuh , ik betwijfel het niet. Italië wint morgen, you'll see![]()

Wazzie zei:Ik snap nog altijd niet dat mensen hier kunnen zeggen dat Spanje onverdiend door zou zijn. Italianen stuurden zelf op gelijkspel en penalties aan. Spanje wint de penaltyreeks. Spanje was beter, einde verhaal.

Wazzie zei:Ik snap nog altijd niet dat mensen hier kunnen zeggen dat Spanje onverdiend door zou zijn. Italianen stuurden zelf op gelijkspel en penalties aan. Spanje wint de penaltyreeks. Spanje was beter, einde verhaal.
