Romelus
Legacy Member
Lord Roel zei:mogen we hier dan spreken van Xenofobie, oh almachtige Volderke?![]()
Ja natuurlijk, vreemdelingenhaat is een erg ruim begrip.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lord Roel zei:mogen we hier dan spreken van Xenofobie, oh almachtige Volderke?![]()
Arno! zei:komaan rusland!
nog iemand die straks in st-petersburg de sfeer gaat opsnuiven?

Arno! zei:komaan rusland!
nog iemand die straks in st-petersburg de sfeer gaat opsnuiven?


noreeeee zei:vijandigheid of haat van het ene ras jegens een ander
Turken zijn wel een ander ras eh![]()
SteveDB zei:Nee, daar gaat niks te doen zijn. Madrid is the place to be vandaag.![]()
doeme dak daar nie aan gedacht hem...ozkaaan zei:hier in zele waren er zelfs belgen die naar de moskee gingen om naar de match te kijken.

DekadeZ zei:Eindelijk Turkije eruit, nu nog Rusland en ik ben waarlijk een voldaan mens.
Gisteren toch met toegenepen billen zitten kijken, wat een vreselijke pot voetbal. De moffen hebben toch maar weinig deftig kunnen uitvoetballen, behalve de doelpunten dan.
Over de Turken ga ik zwijgen, ze liggen er toch uit dus moet ik me niet in hun zwak spel opwinden.


chomo zei:Veel completere ploeg dan de russen?Ze hebben grote namen, laten we het daar bij houden...
Rogue zei:Nu nog Spanje door en dan kan het mij niet zoveel meer schelen wie de finale wint.
