Archief - EURO 2008: 7 juni - 29 juni

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie wint het EK 2008?


  • Totaal aantal stemmers
    640
  • Opiniepeiling gesloten.

The Black Mamba

Legacy Member
komaan rusland!

nog iemand die straks in st-petersburg de sfeer gaat opsnuiven?

PATS!

Legacy Member
Arno! zei:
komaan rusland!

nog iemand die straks in st-petersburg de sfeer gaat opsnuiven?

Bwa ja, as gij het vliegticket regelt...:unsure:

Ma kdenk dak vanavond eerder naar Moscou ga om de sfeer tegaan opsnuiven, kmoet hier toch maar den tram nemen vanuit men kot...in Gent :D

(Ja flauwe grap, kweetet ma kben just wakker he)

Alee serieus nu, khoop dat de Russen winnen, et voetbal da ze brachten tegen Nederland was echt fantastisch: combinatiespel, fysiek, techniek, altijd naar voor willen voetbal (soms zelfs in het extreme: ik heb et gevoel dat die verdedigers beter kunnen aanvallen dan ze kunnen verdedigen). Deze ploeg leunt voorlopig het dichtst bij Argentijns voetbal van alle Europese ploegen.

Cind3r^

Legacy Member
de eerste keer in mijn leven dat ik voor de duitsers supporterde:)

heel het café half depressief na de gelijkmaker van de turken, maar uiteindelijk hebben ze eindelijk hun verdiende loon gekregen.

The Black Mamba

Legacy Member
SteveDB zei:
Nee, daar gaat niks te doen zijn. Madrid is the place to be vandaag.:p

neh Madrid is saai :p

de russen zijn gekker

vodka , voetbal en goedkope wijven ... meer moet ge niet hebben

Starrk

Legacy Member
Eindelijk Turkije eruit, nu nog Rusland en ik ben waarlijk een voldaan mens.

Gisteren toch met toegenepen billen zitten kijken, wat een vreselijke pot voetbal. De moffen hebben toch maar weinig deftig kunnen uitvoetballen, behalve de doelpunten dan.
Over de Turken ga ik zwijgen, ze liggen er toch uit dus moet ik me niet in hun zwak spel opwinden.

Mako

Legacy Member
DekadeZ zei:
Eindelijk Turkije eruit, nu nog Rusland en ik ben waarlijk een voldaan mens.

Gisteren toch met toegenepen billen zitten kijken, wat een vreselijke pot voetbal. De moffen hebben toch maar weinig deftig kunnen uitvoetballen, behalve de doelpunten dan.
Over de Turken ga ik zwijgen, ze liggen er toch uit dus moet ik me niet in hun zwak spel opwinden.

ok zijn er ergens verkiezingen voor domste post ooit ofzo? want deze post :lol:

Ten eerste was het gisteren een heerlijke match: veel kansen, veel goals, hoog tempo, spanning tot de laatste minuut, ... Wat wilt ge nog meer??
Ten tweede heeft turkije beestig goe gespeeld: 1e 20 minuten 2 keer op de lat, 1 keer alleen doorgebroken op keeper, en een paar goeie afstandsschoten. Uiteindelijk meer dan terecht gescoord, maar uiteraard scoren de duitsers op hun 1e kans. Daarna zijn er nog een paar heel goeie kansen geweest voor de turken in de 1e helft: oa 2 doorgekopte corners die maar binnengetikt moesten worden, en een open kans voor altintop. Hoe gij daaruit "zwak spel van de Turken" kunt maken :crazy:

Illcat

Legacy Member
chomo zei:
Veel completere ploeg dan de russen? :oink: Ze hebben grote namen, laten we het daar bij houden...

Gast de ploeg is echt veel completer hé, super keeper(Casillas) ok Akinfeev is top maar nog geen wereldtop!

Spelers met een pak meer ervaring, een mix van jong en oud. Verdedigend zit het snor, wat bij de Russen niet echt het geval is...Puyol, Marchena, Ramos...zijn toch wel stuk voor stuk betere verdedigers dan die van de Russen....

Een middenveld waar iedere coach zou van dromen, zo goed dat ze zelf topspelers als Fabregas en Xabi Alonso op de bank kunnen houden, Iemand feitlijk een idee of Joaquin mee is? Nog niets gezien of gehoord van hem...

En in de spits zitten ze met een weelde Torres & Villa, twee superspitsen met een uitzonderlijke neus voor doelpunten.

Rusland is goed dat geef ik met plezier toe, verschillende spelers die nu nog maar zogezegd ontdekt worden maar al jaren top zijn !
Rusland moet het meer hebben van Teamplay, terwijl Spanje zowel individuele klas als teamplay heeft...

Starrk

Legacy Member
Misschien dat ze 80% van de match niet boven de middencirkel kwamen? En pas begonnen jagen als de moffen dicht genoeg kwamen.

Ik vond het gisteren gewoon saai, ook al was er suspense ook al waren er goals. Beide ploegen speelden te verdedigend naar mijn goesting en de arbitrage was om van te huilen.

|nfected

Legacy Member
@Raste kat : Joaquin niet mee, is niet geselecteerd zou samen met Raul en Guti voor slechte sfeer zorgen

Rogue

Legacy Member
Nu nog Spanje door en dan kan het mij niet zoveel meer schelen wie de finale wint :).

Illcat

Legacy Member
gatver Joaquin is nochtans de shit, ge ziet wel daze iemand missen langs de rechterflank want da is totaal Iniesta zn positie niet... jammer anders ging hun team nog beter zijn!

JB_BE

Legacy Member
Ik supporter voor Rusland vanavond. Ik wil elke keer wel voor Spanje zijn, maar altijd als ik ze dan zie spelen mis ik inzet, bezieling en creativiteit in het spel. Net dat hebben de Russen de laatste wedstrijden wel getoond.

Lemme

Legacy Member
Rogue zei:
Nu nog Spanje door en dan kan het mij niet zoveel meer schelen wie de finale wint :).

Seconded. Niet dat ik iets tegen de Russen heb, maar ik supporter voor Spanje en als Duitsland em wint, dan win ik misschien nog wa geld. :woohoo:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan