Archief - EURO 2008: 7 juni - 29 juni

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie wint het EK 2008?


  • Totaal aantal stemmers
    640
  • Opiniepeiling gesloten.

Spectre

Legacy Member
die tag is van mij en I don't care -_-
tis gewoon een pak van mijn hart dat ze er eindelijk uitliggen

ozkaaan

Legacy Member
blehhhhh zei:
ma serieus, oftewel zijt ge ne mongool oftewel zijde ermee aant lachen...


Nazi's, kutmoffe, kutduitsers: da's geen probleem maar kutturken ?

ja das waar, maar daarvoor moet je mij niet persoonlijk aanvallen vind ik, onbeschoften!

edit:
ik vind dat deze forum stampvol racisten/asocialen zit die niet eens de moeite doen om naar buiten te gaan en sociaal te doen met nen allochtoon.
hier in zele waren er zelfs belgen die naar de moskee gingen om naar de match te kijken.

Mako

Legacy Member
man man, die tags, dees gaat er over :lol:

"Spectre leeghoofd" gecounterd door "Spectre kampioen" :lol:

rechtervoet

Legacy Member
echt waar, vlamingen hebben echt een racisme probleem. Hoeveel keer ik al nazi, mof of andere variatie's gehoord heb al dan niet naar mijn adres gericht, is toch wel ontelbaar geworden. En als ge hun dan erover aanspreekt vallen ze allemaal uit de lucht...

Gazar

Legacy Member
eindelijk een rustige nacht, was wel anders na de vorige wedstrijden van Turkije

R|Jonas

Legacy Member
ozkaaan zei:
ja das waar, maar daarvoor moet je mij niet persoonlijk aanvallen vind ik, onbeschoften!

edit:
ik vind dat deze forum stampvol racisten/asocialen zit die niet eens de moeite doen om naar buiten te gaan en sociaal te doen met nen allochtoon.
hier in zele waren er zelfs belgen die naar de moskee gingen om naar de match te kijken.
Allé toe, ge moet niet iedereen over dezelfde kam scheren + kutturken linken met racisme, ik kan begrijpen dat om een duur mensen der over gefrustreerd raken...anders lijkt het of een Belg enkel op de kutduitsers of kuthollanders mag sch**ten (ook al is het niet netjes :)). Trouwens Zele moet ge nu ook ni als grote voorbeeld nemen é :D. Der zijn overal 'goei' en 'slechte' en 'neutrale' :)

edit: Die gast hieronder heeft een punt...ik denk dat er morgen wel meer over de voetbal zelf gepraat zal worden

NemesisBE

Legacy Member
stereotypes nemen al snel de bovenhand (damn Psychologie suckt een pak)

maarre, vuile turken buiten, dat is toch echt wel vrij racistisch hoor :sop:

Lucian

Legacy Member
die tags zullen hier rap afgevoerd worden :D
en kdenk wel dat de mods kunnen zien wie da plaatst hoor :)

trouwens heeft hier iemand ooit enen turk weten posten opt heel sport forum?en nu schieten ze uit de grond gelijk kebabzaken in de vennestraat -,-

Cuth

Legacy Member
ozkaaan zei:
ja das waar, maar daarvoor moet je mij niet persoonlijk aanvallen vind ik, onbeschoften!

edit:
ik vind dat deze forum stampvol racisten/asocialen zit die niet eens de moeite doen om naar buiten te gaan en sociaal te doen met nen allochtoon.
hier in zele waren er zelfs belgen die naar de moskee gingen om naar de match te kijken.

anders veralgemeen je nog meer.

ik "val u aan", da's waar, maar jij valt ook mensen aan.


je zegt dat er belgen zijn komen meekijken, jullie zijn toch ook belgen :unsure:

Desperatozz

Legacy Member
ja 't was wel een ferm nice matchke :D

goalen, spanning ... ok niet al te goed op technisch vlak ... maar de amusementswaarde was er

en nu OLE voor spanje! want da russisch ligt me nie zo goe ... enige wa die moete presteren is knappe tennisbabes :D

Timmie

Legacy Member
mja puur voetbaltechnisch was het echt een klotematch, gelukkig vielen er nog wat goalen

TrebuTa

Legacy Member
blehhhhh zei:
ma serieus, oftewel zijt ge ne mongool oftewel zijde ermee aant lachen...


Nazi's, kutmoffe, kutduitsers: da's geen probleem maar kutturken ?


idd, kben al meer uitgemaakt door turken of andere buitenlanders dan wat anders. gewoon omdat ik belg ben en dat in mn eigen land.. maar o wee als jij iets terugzegt.. dan ben jij de racist. maar zij zeggen kutbelg enzo, maar neen dat is niet racistisch natuurlijk...

^MystiQ

Legacy Member
blehhhhh zei:
ma serieus, oftewel zijt ge ne mongool oftewel zijde ermee aant lachen...


Nazi's, kutmoffe, kutduitsers: da's geen probleem maar kutturken ?

Sjah, bleekscheet en kutbelg moet ook zomaar kunnen zonder probleem. :lol:

Wesdude

Legacy Member
Ik vond het toch een schoon match om te volgen, hoewel het voetbalniveau inderdaad niet zo hoog was. Vanavond zal dat wel hoger liggen denk ik. :love:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan