Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
blehhhhh zei:ma serieus, oftewel zijt ge ne mongool oftewel zijde ermee aant lachen...
Nazi's, kutmoffe, kutduitsers: da's geen probleem maar kutturken ?
Allé toe, ge moet niet iedereen over dezelfde kam scheren + kutturken linken met racisme, ik kan begrijpen dat om een duur mensen der over gefrustreerd raken...anders lijkt het of een Belg enkel op de kutduitsers of kuthollanders mag sch**ten (ook al is het niet netjesozkaaan zei:ja das waar, maar daarvoor moet je mij niet persoonlijk aanvallen vind ik, onbeschoften!
edit:
ik vind dat deze forum stampvol racisten/asocialen zit die niet eens de moeite doen om naar buiten te gaan en sociaal te doen met nen allochtoon.
hier in zele waren er zelfs belgen die naar de moskee gingen om naar de match te kijken.
). Trouwens Zele moet ge nu ook ni als grote voorbeeld nemen é
. Der zijn overal 'goei' en 'slechte' en 'neutrale' 
ozkaaan zei:ja das waar, maar daarvoor moet je mij niet persoonlijk aanvallen vind ik, onbeschoften!
edit:
ik vind dat deze forum stampvol racisten/asocialen zit die niet eens de moeite doen om naar buiten te gaan en sociaal te doen met nen allochtoon.
hier in zele waren er zelfs belgen die naar de moskee gingen om naar de match te kijken.

blehhhhh zei:ma serieus, oftewel zijt ge ne mongool oftewel zijde ermee aant lachen...
Nazi's, kutmoffe, kutduitsers: da's geen probleem maar kutturken ?
blehhhhh zei:ma serieus, oftewel zijt ge ne mongool oftewel zijde ermee aant lachen...
Nazi's, kutmoffe, kutduitsers: da's geen probleem maar kutturken ?

LuCian zei:trouwens heeft hier iemand ooit enen turk weten posten opt heel sport forum?en nu schieten ze uit de grond gelijk kebabzaken in de vennestraat -,-

