Archief - EURO 2008: 7 juni - 29 juni

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie wint het EK 2008?


  • Totaal aantal stemmers
    640
  • Opiniepeiling gesloten.

_DM_

Legacy Member
Nee, want dat was geen last minute, weetwel (last minute = laatste minuut, moeilijk he).
Ik heb het over bvb Zwitserland-Turkije.

Mako

Legacy Member
Spectre zei:
Hoe mensen hier voor Turkije kunnen supporteren gaat er bij mij toch niet in hoor. Bah, ben echt blij blij blij toen Lahm die bal staalhard tegen de netten schoot :love:

ge kunt toch exact hetzelfde zeggen over duitsland? Of spanje, of rusland, of eender welk land.

Ik zie uw punt ni echt...

R|Jonas

Legacy Member
_DM_ zei:
Nee, want dat was geen last minute, weetwel (last minute = laatste minuut, moeilijk he).
Ik heb het over bvb Zwitserland-Turkije.
maar twas wel de laatste minuut van de officiële speeltijd, dus ge zijt waarschijnlijk toch nog een beetje tevreden :)

_DM_

Legacy Member
R|Jonas zei:
maar twas wel de laatste minuut van de officiële speeltijd, dus ge zijt waarschijnlijk toch nog een beetje tevreden :)

Nee :p

Btw, België moet tegen Turkije in de kwalificatie-matchen voor het WK :rofl:

Mako

Legacy Member
_DM_ zei:
Nee :p

Btw, België moet tegen Turkije in de kwalificatie-matchen voor het WK :rofl:

én spanje :lol:

Dat wordt weer brullen van het lachen en toch ook grienend wenen tegelijk!

_DM_

Legacy Member
Mja, ik ga sowieso voor Schotland supporteren :p
Maar die moeten oa tegen Nederland :/

Mr. Jack!

Legacy Member
Frank Raes is de Carl z'n programma aant overpakken. :p

't Zou me niks verbazen moesten ze die expres hebben uitgenodigd voor toch één aflevering van een 'iets hoger niveau'.

Spectre

Legacy Member
Mako zei:
ge kunt toch exact hetzelfde zeggen over duitsland? Of spanje, of rusland, of eender welk land.

Ik zie uw punt ni echt...

de mentaliteit die rond die Turken hangt alleen al is om van te kotsen. Buiten het feit dat ze er al in de groepsfase dik hadden moeten uitliggen vind ik dat gewoon een ongelooflijke kutploeg pur sang.

Adrei

Legacy Member
Mr. Jack! zei:
Frank Raes is de Carl z'n programma aant overpakken. :p

't Zou me niks verbazen moesten ze die expres hebben uitgenodigd voor toch één aflevering van een 'iets hoger niveau'.
ietsjes?

In België kunt ge bijna nix meer van niveau vinden. :p

_DM_

Legacy Member
Spectre zei:
de mentaliteit die rond die Turken hangt alleen al is om van te kotsen. Buiten het feit dat ze er al in de groepsfase dik hadden moeten uitliggen vind ik dat gewoon een ongelooflijke kutploeg pur sang.

Welke mentaliteit ?

edit: Lol, die labels. Maar o wee als ik nazi's zeg :p

NemesisBE

Legacy Member
:rofl:

'vuile turken buiten' :')))

en gaan met die banaan España!
dat er toch 1 ploeg met wat Zuiders temperament in de Finale zit!

Cuth

Legacy Member
ozkaaan zei:
SAY NO TO RACISM! nooit gelezen?

ma serieus, oftewel zijt ge ne mongool oftewel zijde ermee aant lachen...


Nazi's, kutmoffe, kutduitsers: da's geen probleem maar kutturken ?

Mako

Legacy Member
valt dat eigelijk te zien wie die tags post? Want zo van die stoeme zaken kunnen toch echt wel niet...

edit: tags reporten of verwijderen gaat niet zomaar precies...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan