Archief - EURO 2008: 7 juni - 29 juni

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie wint het EK 2008?


  • Totaal aantal stemmers
    640
  • Opiniepeiling gesloten.

wolfzor

Legacy Member
_DM_ zei:
Tut, het is algemeen geweten dat Duitsers Nazi's zijn.
Net zoals Hollanders keeskoppen zijn, Fransen frog-eating, cheese-munching surrender-monkeys en Portugen janetten.

nazi's gelijkstellen met Portugese janetten hmmm...

CobraX

Legacy Member
_DM_ zei:
Niet gefrustreerd, wél geënerveerd door al die wannabe-moffen hier.
Rusland zal ze nog wel eens afmaken :)

Als ik moet kiezen tussen een goede nachtrust en lachen met hatelijk kampfschweinenfussbal, dan heb ik snel gekozen hoor.

Ik hoop van harte dat Rusland ze afmaakt, want ik kan die Duitsers niet zien spelen.

Bij deze wens ik u een goede nacht. ;)

_DM_

Legacy Member
Lord Roel zei:
España maakt die Moffen oemes af :crazy:

Ik denk eerder dat Rusland het haalt, om dan de finale te winnen om een Russische sportjaar helemaal compleet te maken ;)

Genius

Legacy Member
kak duitsers :(

Nu hoopte ik op Turkije dat ze de finale zouden spelen aangezien ik tijdens de finale in Turkije op vakantie ben...da had wat geweest!

_DM_

Legacy Member
Nu ja, mooi EK voor Turkije, veel beter dan enkele van de favorieten (Portugal, Frankrijk, Italië,...).
Als ze deze ploeg bij elkaar houden kan het WK wel eens terug een mooie prestatie opleveren.

Btw, Aragones van Spanje wordt coach van Fenerbahçe na het EK :/

marre_man

Legacy Member
Het is het tornooi van de mannen die het in de competitie laten afweten/niet veel gepresteerd hebben omdat ze niet aan spelen toekwamen.

Box

Legacy Member
Mja, ik was al aan't denken; stel dat de finale Spanje - Turkije geworden was, en Spanje wint daar. Leuke werksfeer voor Aragones dan :-)
Wie weet lapt hij het nog in de kleine finale... Al hoop ik dat Spanje die rotmoffen een pak rammel geeft zondag.

_DM_

Legacy Member
Yep, was ik ook aan het denken.
Niet zozeer voor het hoogstaande voetbal, maar matchen met veel goals, spanning,...

Spectre

Legacy Member
Hoe mensen hier voor Turkije kunnen supporteren gaat er bij mij toch niet in hoor. Bah, ben echt blij blij blij toen Lahm die bal staalhard tegen de netten schoot :love:

_DM_

Legacy Member
Spectre zei:
Hoe mensen hier voor Turkije kunnen supporteren gaat er bij mij toch niet in hoor. Bah, ben echt blij blij blij toen Lahm die bal staalhard tegen de netten schoot :love:

Fanatiek publiek, leuk voetbal,...
Waarom niet ? Liever Turken dan krauts hoor :p
Van Duitsland heb ik nog maar 1 degelijke match gezien (Portugal), met de Turken heb ik me al veel meer geamuseerd (last minute winners zijn schitterend).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan