Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
jos den os zei:Materazzi is hopeloos aant het knoeien tegen een heel mooi en sterk spelend holland

volderke89 zei:Fjew , happy to have you Buffon. Ty Materazzi om je maar WEER es te laten aftroeven. Iemand die nu nog twijfelt aan de overschatting van Marco?

jos den os zei:Materazzi is hopeloos aant het knoeien tegen een heel mooi en sterk spelend holland
Piejie zei:Hehe, als ik niet reageer op jouw provocatie, moet jij uit armoede wel rechtstreeks tegen mij gaan reageren
Had het ergens wel verwacht![]()
Ma twas overduidelijk dat hij buitenspel stond ze, we hebben het deskundig advies van uw vriend niet nodigMath'ke zei:Volgens ne maat van mij stond Van Nistelroy buitenspel OP HET MOMENT dat de bal vertrok. En dat zou wel eens kunnen kloppen, alleen was het imo een beetje moeilijk te zien![]()

Math'ke zei:Volgens ne maat van mij stond Van Nistelroy buitenspel OP HET MOMENT dat de bal vertrok. En dat zou wel eens kunnen kloppen, alleen was het imo een beetje moeilijk te zien![]()
