Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
$t0n3d zei:mooi gedaan van nederland, echt mooi

Tinolicus zei:De scheidsrechter heeft niet ggefloten dus gene buitenspel, kunt het toch niet meer terugroepen. Daarbij is er nergens een duidelijke regel omtrent die situatue (heb gekeken op fifa.com).
Nederland verdient de overwinning. Italie heeft de kansen gehad en niet afgemaakt.
733F zei:Op Nederland 1 wezen ze op het feit dat er nog een Italië verdediger achter de achterlijn lag en dat het daardoor kan zijn dat het geen buitenspel was.
Of dit zo is, geen idee, zoveel in detail ken ik de regel ook niet.
In ieder geval zeker verdiende overwinning.
KIA_Killer zei:Het is toch gewoon logisch. Die speler van Italië ligt BUITEN het veld, dus neemt niet deel aan het spel. Dus die is van géén belang.
Dus ze staan wel buitenspel.
Maar inderdaad, Nederland was gewoon beter en verdiende deze overwinning.
Tinolicus zei:De scheidsrechter heeft niet ggefloten dus gene buitenspel, kunt het toch niet meer terugroepen. Daarbij is er nergens een duidelijke regel omtrent die situatue (heb gekeken op fifa.com).
Nederland verdient de overwinning. Italie heeft de kansen gehad en niet afgemaakt.