Archief - EURO 2008: 7 juni - 29 juni

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie wint het EK 2008?


  • Totaal aantal stemmers
    640
  • Opiniepeiling gesloten.

MaTi

Legacy Member
De scheidsrechter heeft niet ggefloten dus gene buitenspel, kunt het toch niet meer terugroepen. Daarbij is er nergens een duidelijke regel omtrent die situatue (heb gekeken op fifa.com).

Nederland verdient de overwinning. Italie heeft de kansen gehad en niet afgemaakt.

butcherken

Legacy Member
voetjes op de grond bij holland en ze kunnen ver gaan

en props naar hugo borst, van basten duidelijk zijn elftal overgenome (buite vandervaart voor van persie) :p

ow, en met voorsprong de beste match op het ek tot nu toe

Lucian

Legacy Member
TUUUTUUUTTUUUUUTUUUTUUTUUUTUTUTTTTTTUUUUUUUUUUUUUUUUUTUUUUUTUUUUUUUUUUUUUUUUUUUT

, ow wait :rofl:

733F

Legacy Member
Op Nederland 1 wezen ze op het feit dat er nog een Italië verdediger achter de achterlijn lag en dat het daardoor kan zijn dat het geen buitenspel was.
Of dit zo is, geen idee, zoveel in detail ken ik de regel ook niet.

In ieder geval zeker verdiende overwinning.

Essit

Legacy Member
ROFL, at all die hollanders die tegen het einde van de match zongen : "WIJ WORDEN KAMPIOEN!"

Still a long way to go ...

Xitra

Legacy Member
$t0n3d zei:
mooi gedaan van nederland, echt mooi

wij hebben hier 1 nederlander (anteliaan) wonen! alleen hem hoor je door de wijk tuuten en schreuuwen! (Hup oranje hup) hahaha:lol:

KIA_Killer

Legacy Member
Tinolicus zei:
De scheidsrechter heeft niet ggefloten dus gene buitenspel, kunt het toch niet meer terugroepen. Daarbij is er nergens een duidelijke regel omtrent die situatue (heb gekeken op fifa.com).

Nederland verdient de overwinning. Italie heeft de kansen gehad en niet afgemaakt.


Het is toch gewoon logisch. Die speler van Italië ligt BUITEN het veld, dus neemt niet deel aan het spel. Dus die is van géén belang.
Dus ze staan wel buitenspel.

Maar inderdaad, Nederland was gewoon beter en verdiende deze overwinning.

MaTi

Legacy Member
733F zei:
Op Nederland 1 wezen ze op het feit dat er nog een Italië verdediger achter de achterlijn lag en dat het daardoor kan zijn dat het geen buitenspel was.
Of dit zo is, geen idee, zoveel in detail ken ik de regel ook niet.

In ieder geval zeker verdiende overwinning.

Als ne speler zich opzettelijk terugtrekt achter de doellijn om ene buitenspel te zetten, moogt ge laten doorspelen en zou het geen buitenspel zijn. Nu is het een geblesseerde speler die achter de lijn ligt. Maar in de fifa staat daar geen regel voor. Op de hollander zeiden ze ook dat ne speler zich niet kan onttrekken aan het spel en waardoor het dus geen buitenspel is.

Trouwens als ene aan de paal stond of ergens anders en nam geen deel aan het spel, dan was het ook geen buitenspel.

nuja, nederland verdiend gewonnen imo

Remi

Legacy Member
uitleg klinkt wel logisch..
de actie was niet afgelopen, maar ja.. dat weerlegt de klasse van Nederland niet...

Maar als ik zie hoe Bufon die verdediger zo wegduwd, denk ik dat ie dacht dat het die nederlander was.. azo ruw

MaTi

Legacy Member
KIA_Killer zei:
Het is toch gewoon logisch. Die speler van Italië ligt BUITEN het veld, dus neemt niet deel aan het spel. Dus die is van géén belang.
Dus ze staan wel buitenspel.

Maar inderdaad, Nederland was gewoon beter en verdiende deze overwinning.

Als ne andere nog in het veld is en neemt niet deel aan de fase, maar bevindt zich wel tussen de aanvaller en de doellijn met nog ne keeper, dan is het ook geen buitenspel.

lobotomix

Legacy Member
Tinolicus zei:
De scheidsrechter heeft niet ggefloten dus gene buitenspel, kunt het toch niet meer terugroepen. Daarbij is er nergens een duidelijke regel omtrent die situatue (heb gekeken op fifa.com).

Nederland verdient de overwinning. Italie heeft de kansen gehad en niet afgemaakt.

de enige regel is, zolang iemand zich buiten de lijnen bevind doet hij niet mee aan et spel = offside in dat geval

Inv`

Legacy Member
Ze moeten vooral met hun voeten op de grond blijven, maar dat is niet echt de Hollandse mentaliteit. Ze gaan nog verschieten :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan