Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
²volderke89 zei:Kvind dat Degryse gelijk heeft. Tis een idiote regel.
Edit : Denkt die Huysbrechts echt dat hij grappig is? "da kan e coke " , ook voor wielrenners![]()

SteveDB zei:Carl zijn grapjes zijn altijd laag.
Spanje heeft me wel kunnen bekoren, er is iets in die ploeg dat me aanspreekt.