Hatchetman
Legacy Member
*Springkonijn* zei:Dit vindt ik toch raar. Maw als je geblesseerd bent geraakt en je ligt als verdediger in je eigen kleine baklijn, kunnen de aanvallers nooit buitenspel lopen omdat je nog altijd "in het spel" bent...![]()
Daarom werd ons geleerd om buiten de lijnen te gaan op het jeugdvoetbal.Is wel al 20 jaar geleden maar ale...





