Archief - EURO 2008: 7 juni - 29 juni

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie wint het EK 2008?


  • Totaal aantal stemmers
    640
  • Opiniepeiling gesloten.

butcherken

Legacy Member
maar dan liefst zonder zn vriendjes de bilde & de vlieger en duitsland maggem ni doen of em is daar weer met zn overdreven uitspraken van clubnamen -HAJESFAUW-

antHraxx

Legacy Member
Petr Cech Ricardo
Zdenek Grygera Bosingwa
Tomas Ujfalusi Pepe
David Rozehnal Ricardo Carvalho
Marek Jankulovski Paulo Ferreira
Libor Sionko Petit
Tomas Galasek Joao Moutinho
Marek Matejovsky Cristiano Ronaldo
Jan Polak Deco
Jaroslav Plasil Simao
Jan Koller Nuno Gomes

Blackstone

Legacy Member
Blackend zei:
En ja de Belgische mentaliteit is om wanneer de mogelijkeheid zich maar voordoet, af te geven op mensen die een beetje met hunne kop op tv komen of bekendheid genieten.
Ik denk dat het juist andersom is. Enkel hier wordt een zwaar amateuristisch programma jaar na jaar geduld door de kijkers. Al vanaf zijn eerste programma's bleek duidelijk dat Carl onbekwaam is om sportprogramma's te presenteren, maar er is nog altijd niets veranderd. Nu pas lijkt het erop dat de kijkers dat beu zijn. Laat zo'n TV zien in Engeland of Holland en na 2 matchen kan de zender niet anders dan hem te vervangen bij wijze van spreken. Zeker in Engeland zou zoiets totaal niet geaccepteerd worden.

Het hele programma valt gewoon op geen enkele manier goed te praten imo. Het valt helemaal niet mee, het is belachelijk slecht in elk opzicht. Ik kan begrijpen dat het geheel luchtig en commercieel moet blijven omdat VT4 nu eenmaal een commerciele zender is, maar het kan en moet toch echt wel beter dan wat het nu is. Carl zelf is niet de schuldige imo (hij kan er zelf ook niet aan doen dat hij er slecht in is), maar VT4 had al veel eerder maatregelen moeten nemen. Ook de commentaar tijdens te wedstrijden is vaak marginaal slecht (dat taalgebruik soms :eek: ).

Maar anderzijds doet Kanaal2 het niet veel beter en ook dat wordt al jaren getolereerd in Vlaanderen. Compleet onbegrijpelijk maarja, blijkaar zijn er toch nog heel wat mensen die uit vrije wil naar zo'n gepruts willen kijken.

*Springkonijn*

Legacy Member
Floris Geerts, de belg die "komt dat shot", de zoektocht naar de nieuwe voetbalcommentator won, is daar eigenlijk iets over bekend? Geeft die ergens commentaar?

qva

Legacy Member
Geeft Bob Peeters commentaar? Mocht hij van enig zelfrespect getuigen, dan had hij bedankt voor die functie. Want zijn broodheer heeft nul rendement gekregen dit seizoen, en daar staat/stond een dik contract tegenover. Nee Bob, ik hoef je niet terug te zien komend seizoen.

Mako

Legacy Member
Blackend zei:
En ja de Belgische mentaliteit is om wanneer de mogelijkeheid zich maar voordoet, af te geven op mensen die een beetje met hunne kop op tv komen of bekendheid genieten.

Tuurlijk is dat jullie recht om iemand weetikveelwat te vinden, en daar petities tegen op te starten. Ik heb daar enkel mijn bedenkingen bij..


kom man serieus, zie je nu zelf niet wat voor onzin je schrijft?

Waar geef ik af op Huybrechts omdat hij zogezegd mediageil zou zijn? Of omdat hij "beroemd/bekend" is? (uit verdekte jaloezie van mijnentwege dan wss, zoals ge precies impliceert) Als het zo zou zijn dat ik die man zijn beroemdheid niet gunde, zou ik wel iets hebben tegen JM Pfaff of Sam Gooris, dat zijn veel makkelijkere doelwitten...


Eerst had ik ook helemaal niets persoonlijk tegen de Carl, toen vond ik het gewoon een afschuwelijke presentator. En wie zou er niet een voetbalprogramma presenteren als ge er veel geld voor krijgt? Ge moet al ne zot zijn om dat niet te doen, dus dat vond ik allemaal begrijpelijk.
Maar sinds het laatste half jaar zoiets begint hij zowa cool te doen in de gazetten dat HIJ, de almachtige voetbalGOD, op zijn eentje voetbal terug aantrekkelijk en populair heeft gemaakt in België. En niet willen toegeven dat de kijkcijfers tegenvallen, dat die internetpetitie met zovele handtekeningen toch wel iets anders is dan "die enkelingen die tegendraads willen doen", dat volgens de gva-poll er 90% vd mensen niet tevreden zijn met de vt4-coverage, ... Kortom, niet willen toegeven dat het programma en hijzelf felle verbeteringen nodig hebben.
DAAR kan ik niet tegen!

Of is dat mss ook "de typische en verwerpelijke belgische mentaliteit"? :ironic:

Tsommy

Legacy Member
robin jansen zuigt even hard.
We want marc, op canvas was het zoveel beter. Heb ik altijd goed kunne lachen. Maarja commerciele zenders hebben meer geld é.

Spectre

Legacy Member
:sop:
das nu al bijna elke match dat ik kijk de hele tijd, geen goals tezien krijg. Eventjes wegga en dan lees ik hier 1-0!!! 1-1 !!! 2-1!!!

:sop:!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan