hipStar
Legacy Member
Arno! zei:ik supporter voor tsjechië en zweden
ik zie spanje toch wel als topfavoriet
zou pittig dueletje worden;-)
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Arno! zei:ik supporter voor tsjechië en zweden
ik zie spanje toch wel als topfavoriet
F3nceR. zei:Ronaldo heeft het te druk met zijn eigen te bekijken op de grote schermen in het stadion
Dots zei:k na de match is op VT4 zetten om te kunnen lachen.

dqve zei:Beetje mee akkoord wat een ego heeft die man zeg pfew.
Heeft net weer gescoord maar ik blijf bij m'n idee, zijn acties en trucskes kunnen wedstrijden winnen, maar z'n ego kan ze verliezen.
Mooiste vb de CL finale waarin hij ook scoort.
Maar stel dat Terry, may he rest in peace, niet wegschuift..
you gotta love em, vaak heel nonchalant, maar toch steeds geniale ingevingenLuCian zei:bs, zijn zovele spelers die een penalty op die manier nemen maar o nee als ronaldo eens zo ene mist :ironic:
trouwens, kwist al voor hij die ging nemen dat hij ging missen, niemand draait zo een seizoen waarbij alles blijft lukken van begin tot einde

Helemaal niet .. ik vond ze zwak.gentille zei:Portugal zit nog altijd op cruisesnelheid blijkbaar.