Archief - EURO 2008: 7 juni - 29 juni

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie wint het EK 2008?


  • Totaal aantal stemmers
    640
  • Opiniepeiling gesloten.

puni

Legacy Member
Kunnen ze dit aflasten?

Ik zou denken van niet, aangezien die ploegen aan een enorm hoog tempo matchen spelen, als ge dan op nog kortere tijd moet voetballen..

Lucian

Legacy Member
blizzard zei:
Komaan manne, leg die match gewoon stil, das nimeer te doen :P

waarom? omdat der wa water opt veld staat?
niks dervan gwoon doordoen, dit is tenminste spektakel, spelers moeten zich maar aanpassen

blizzard

Legacy Member
LuCian zei:
waarom? omdat der wa water opt veld staat?
niks dervan gwoon doordoen, dit is tenminste spektakel, spelers moeten zich maar aanpassen

haha, spektakel is er idd genoeg :lol:

Remi

Legacy Member
Nu is't gewoon de lange bal spelen
over de grond spelen heeft geen zin aangezien dien bal amper ne meter ver rolt...

Koffe

Legacy Member
kvinnet plezant om naar toe te zien.. der gaan er ier nog veel tegen de reclameborden vliegen :D

_DM_

Legacy Member
LuCian zei:
waarom? omdat der wa water opt veld staat?
niks dervan gwoon doordoen, dit is tenminste spektakel, spelers moeten zich maar aanpassen

Inderdaad, het is bvb voor verdedigers leuk om te tacklen nu :D

Remi

Legacy Member
Lol, net die beelden van die goal van achter die speler..

ge ziet die echt zo wachten tot dien bal voor zijne voet rolt, en dan moet'm zich nog wa spoeien om bij dien bal te komen :-D

Blackend

Legacy Member
Mja de regel voor afgelasting - provinciaal - is

1) als ge niet meer kunt aanzetten door de modder
2) als grote delen van het veld onder water staan waar de bal blijft drijven.

De bal zelf mag bv. wel in modder/water blijven steken.

dqve

Legacy Member
Mako zei:
ik begrijp u volledig, en ik kan mij er ook aan ergeren, maar ik snap niet dat ge dat toepast op die penalty.
Dat was helemaal geen "showpenalty" ofzo, gewoon superslecht getrapt.
Wat gij bedoelt is dat hij, als het niet lukt bij hemzelf en/of de ploeg, hij alsnog heel het veld probeert af te dribbelen, en onmogelijke dingen probeert. En dat is idd heel ergerlijk en mss niet het beste voor de ploeg.


edit: en ik ergerde mij continu aan deco, die probeert zich iets té opzichtig in de kijker te spelen omdat hij op zoek is naar een ploeg. Ergerlijk, dribbelde zich vaak totaal nodeloos vast, terwijl hij makkelijk een aanvallende pass kon geven.



Min of meer,

Ik denk dat die penalty slecht getrapt werd vooral omwille zijn ego, het imago, ik ben de man en Ronaldo zal het hier eens gaan laten zien hoe hij deze wel niet trappen kan.
In een CL finale is daar gewoon geen tijd voor omdat het moment en het belang belangerijker zijn de het individu Ronaldo, en trap je zo'n bal met al je kwaliteiten staal hard binnen.
Want die heeft hij, enkel op dat moment dus niet in dienst van het team of eindresultaat.
Naast zijn schitterende ook een moment van zwakte bij Ronaldo.
Als Terry niet uitschuift verliezen ze daardoor de finale.
Maar het blijft gewoon een schitterende voetballer, en die hebben allemaal wel eens last van wat ego hoor alleen bij hem had dat in het verleden al zuur kunnen opbreken.
Daar hebben ze hem bij united zekers voor op de vingers getikt niet aan twijfelen, maar dan op de juiste manier natuurlijk, rekening houdend met een niet onbelangrijk en zeker imago dat hij zichzelf oplegt.
Als hij daardoor beter gaat spelen is dat ok he, veel zelfvertrouwen hebben.
Maar het kan dus ook een peperdure rekening worden en dat is de keerzijde van de diamant in dit geval Ronaldo.
En soms denk ik dat hij daar nogal snel last van heeft.
Tegen Southhampton kan dat.
Tegen de Duitsers in de Finale kan dat ook, maar zuur opbreken.
Je kent de wetten van Murphy he, awel ge moet ze maar nooit uitdagen zeg ik altijd.

Mor wat het is persoonlijke voeling daarom niet de juiste en er komen nog wedstrijden genoeg om over te diskuteren, god bless.


Vind het fantastisch voor de Zwitsers dat ze scoren, omwille de overgave.

Gentille

Legacy Member
Het lijkt wel waterpolo :lol:. Bij elke stap die ze zetten plonst het water uit de grasmat.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan