Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dqve zei:Min of meer,
Ik denk dat die penalty slecht getrapt werd vooral omwille zijn ego, het imago, ik ben de man en Ronaldo zal het hier eens gaan laten zien hoe hij deze wel niet trappen kan.
In een CL finale is daar gewoon geen tijd voor omdat het moment en het belang belangerijker zijn de het individu Ronaldo, en trap je zo'n bal met al je kwaliteiten staal hard binnen.
Want die heeft hij, enkel op dat moment dus niet in dienst van het team of eindresultaat.
Naast zijn schitterende ook een moment van zwakte bij Ronaldo.
Als Terry niet uitschuift verliezen ze daardoor de finale.
Maar het blijft gewoon een schitterende voetballer, en die hebben allemaal wel eens last van wat ego hoor alleen bij hem had dat in het verleden al zuur kunnen opbreken.
Daar hebben ze hem bij united zekers voor op de vingers getikt niet aan twijfelen, maar dan op de juiste manier natuurlijk, rekening houdend met een niet onbelangrijk en zeker imago dat hij zichzelf oplegt.
Als hij daardoor beter gaat spelen is dat ok he, veel zelfvertrouwen hebben.
Maar het kan dus ook een peperdure rekening worden en dat is de keerzijde van de diamant in dit geval Ronaldo.
En soms denk ik dat hij daar nogal snel last van heeft.
Tegen Southhampton kan dat.
Tegen de Duitsers in de Finale kan dat ook, maar zuur opbreken.
Je kent de wetten van Murphy he, awel ge moet ze maar nooit uitdagen zeg ik altijd.
Mor wat het is persoonlijke voeling daarom niet de juiste en er komen nog wedstrijden genoeg om over te diskuteren, god bless.
Vind het fantastisch voor de Zwitsers dat ze scoren, omwille de overgave.
volderke89 zei:ThahahaDie Turken in Gent zijn toch hilarisch ze. Beginnen ze daar weer keet te schoppen omdat er een supp van Zwitserland met een slechte pass van e turk begint te lachen
De toeterkes blijven blijkbaar ook uit vandaag
![]()

Lol, het schot van Quaresma is echt nog een niveau hoger. Hoe die kerel kan schietenMako zei:Quaresma is mss nog niet zo efficient op het hoogste niveau + Nani heeft een fantastisch hard schot.
